2014. december 1., hétfő

37.rész

Fejezet dala
Thea

Már mindenki nagy készülődésben volt, hiszen a mai nap igen nagy minden ember számára, aki csak ismeri családunkat, s hosszú, véget nem érő történetünket. 
Boldogan álltam fürdőszobámba, s hajamba lágy hullámokat varázsoltam, míg arcomat egy enyhe kék szemfestékemmel kentem be szemhéjaimat, míg ajkamat egy kissé csillogó szájfénnyel ékesítettem. Utolsó simításként szempillafestéket tettem fel, majd fújtam parfümömből magamra, s visszaigyekeztem a hálóba, ahol is a hatalmas ágyra már ki volt készítve ruhám. Belebújtam a hasonlóan kék ruhámba, s fekete cipőmbe, mielőtt táskámba kezdtem el bepakolni a már elől hagyott fontos dolgaimat. 
- Mami - hallottam apró lépteit, s a pösze kis hangját, amely miatt azonnal mosolyognom kellett. 
Rá vezettem tekintetem, s mosolyom abban a pillanatban szélesebb lett, ahogyan a kicsiny lányon a számára hatalmas szoknyával rendelkező, halvány rózsaszín hercegnős ruha díszelgett. Látszott rajta, hogy mennyire is élvezi az egészet, ahogyan a kicsi csípőjét megmozgatta, s a szoknya harangszerű mozgást végzett lábai körül. Barna egyenes haja, most göndör lokninkban lógott vállára, míg egy kisebb tiara is helyet kapott feje tetején. Száját átlátszó, csillámos szájfény csillogott. 
- Milyen gyönyörű vagy - guggoltam le elé.
- Egy igazi hercegnő - bólintott, s pici tenyerébe vette egyik tincsemet. 
- Igen, kis Sophie hercegnő - nyomtam csókot puha arcocskájára. 
- Te pedig Mami hercegnő - nézett rám kislányos bájával. - Mi vagyunk papi hercegnői - mosolygott.
- Bizony. A papi hercegnői - erőltettem egy elfogadható mosolyt arcomra, majd felálltam, s táskámat fogtam meg. - Indulhatunk? - fordultam vissza Sophie felé, s kezem nyújtottam, amelyet el is fogadott, így indulhattunk is le a lépcsőn, egyenesen a nappaliba. Lassan tettük meg az utat, hiszen földig érő szoknyájában hamar felbukhatott volna. Leérve elengedte kezem, s azonnal a helyiségben várakozó férfi felé lépkedett, enyhén sietve, még is óvatosan. 
- Hát itt van az én kis szerelmem - emelte karjaiba Harry a kicsit, s ajkait azonnal arcára nyomta. 
- Papi - kuncogott, míg szorosan átölelte nyakát, s finoman meghúzta kissé hosszú haját. 
- Hé - bökte oldalba, mire a kuncogás hangosabb lett. - Indulhatunk? - nézett rám, mire bólintottam. 
Letette Sophie-t, aki azonnal az ajtó felé szedte lábait, s igyekezett ki a fekete, lesötétített autóhoz. Konyhába mentem, ahol is becsuktam az ablakot, majd vissza siettem az előszobába. 
- Gyönyörű vagy - mért végig parázsló tekintetével, s közelebb lépett. 
- Harry, kérlek - nézetem bátortalanul szemeibe. 
- Bókolni szabad, nincs igazam? - billentette államnál fogva felfelé arcomat, hogy teljesen rá figyeljek. - Még mindig csodálatos vagy. 
- Kérlek, indulhatnánk? 
- Persze - tárta ki előttem a bejártai ajtót, majd amint kiléptem követett, s bezárta. Leellenőriztem Sophie-t, hogy megfelelően bekötötte e magát, aztán pedig, előre ültem, Harry mellé, aki már indította is az autót, amint bekötöttem az övemet. 
- Papi, táncolsz majd velem? - kérdezte nagy lelkesedéssel, a kicsi.
- Egy ilyen gyönyörű nagylánnyal? - nézett bele a visszapillantóba, egyenesen a hatalmas vigyorral ellátott leányzóra. - Ki nem hagynám. Enyém az első tánc - kacsintott rá. 
-Ahj, papiiii - húzta el a nevét, majd visszadőlt ülésébe, s kémlelni kezdte az utcát, amelyen éppen áthaladtunk. 
Egyikünk sem szólalt meg, míg végül Harry ujjaival a dobolást megunta a kormányon, s bekapcsolta halkan a rádiót. Kifelé nézelődtem én is, csak, hogy gondolataimat eltereljem, ám sikeresen csak még jobban elérte, hogy rá figyeljek. Kezébe fogta enyémet, majd combjára helyezte, s kézfejemre apró köröket kezdett el rajzolgatni. 
Oly sok év telt már el azóta, hogy mély csalódást okozott, s megbántott. Akkor szüneteltették a turnét két hétig, de utána kénytelenek voltak visszamenni, és folytatni, hiszen kötelességük volt. Eszem ágában sem volt velük tartani, amit szerencsére megértettek, ám minden nap huzamosabb ideig tartó beszélgetések zajlottak le közöttem, és Harry között. Darcy nehezen békélt meg, s hiába is tartott velük, alig szólt apjához. Próbáltam hatni rá, és ezzel Haz is teljes mértékben tisztában volt. 
Ez idő alatt komolyabbra fordult Darcy és Louis kapcsolata is, ahogyan meg is született drága Sophie, aki mindannyiunk napjait színesíti. Tegnap estét velem töltötte, így egyértelmű volt, hogy velem tart, illetve Harry-vel, míg Anne és a lányok Darcy-val foglalkoznak. Szerettem volna ott lenni vele, de megkért, hogy Sophie-val legyek, amelyet hasonló örömmel vállaltam el. 
Megérkezve a helyszínre, amely egy csodás kert volt, mosolyogva szálltam ki a járműből, s igyekeztem hátra, hogy segítsek kiszállni Soph-nak. Ahogyan lábai az élénk zöld füvet érték igazi nagylányos mozdulatokkal kezdte el megigazítani ruháját. 
- Hercegnőm - nyújtotta kezét, amelyet azonnal el is fogadott a kislány. Harry rám nézett, s másik kezét tartotta felém, amelybe sóhajjal, de végül belekaroltam. Lassan vonultunk a már jelen lévők között, akiket köszöntöttünk boldogan. 
- Végre, hogy itt vagyok - sietett elénk Anne.
- Szia, anya - csókolta arcon Harry. - Mi ez a nagy sietség? 
- Mindjárt itt vannak, ti meg csak most értetek ide.
- Anne, kérlek, minden rendem - öleltem meg. - Megkeresem a szüleim - néztem Harry-re, s sietős léptekkel mentem a sorok közé. - Sziasztok - öleltem meg őket. - Nicol - mosolyogtam húgomra, aki mellett fia, és férje foglalt helyet. 
- Izgulsz? - nézett rám anyám.
- Ez csak természetes, nem igaz? Még csak most született - sóhajtottam fel.
- Ahogyan te is kincsem - felelte apám. 
- Anyu - kaptam fel fejem az ismerős hangra. 
- Sziasztok - vontam ölelésembe Noah-t, majd a barátnőjét, Mandy-t. - Minden rendben? 
- Azon kívül, hogy Louis kész idegroncs, és csak a hülye fejeket vágja, tökéletesen - nevetett fel fiam. - Nővéremet el sem képzelem, hogy mit is csinálhat.
- Ne legyél gonosz, majd amikor a Ti esküvőtökre jövünk, akkor legyen nagy a szád - mondta jókedvűen apám. 
- Még messze van az - felelte Noah, mire Mandy csak feszengve állt mellette.
- Ne aggódj, amikor nem is számítasz rá, megkéri a kezdet - mosolyogtam rá, s bizalmasan osztottam meg vele ezt. - Velem is így volt.
- Köszönöm Thea - ölelt meg.
Mandy nagyon is a szívemhez nőtt. Egy éve alkotnak egy párt Noah-val. Fiam már betöltötte a tizenhetedik életévét, míg a kis barátnője, már a huszadikban jár. Amint tudomást szereztem róluk, azonnal mosolyognom kellett, miszerint is sokkal jobban hasonlít édesapjára, mint azt képzeltem volna. Mandy nagyon kedves lány. Ahogyan elhívta hozzánk egy vacsorára, hogy bemutassa, azonnal szívembe lopta magát, ahogyan Harry-nek is. Édesapjával ketten élnek, testvérei nincsenek, az édesanyja pedig fiatalon elhunyt, így mondhatni annyira kötődik hozzám, mint lány az anyához. Sokat szoktunk beszélgetni, és közös programot szervezni, ha éppen nem Darcy-val csavarognak mindenfelé. Az esemény szervezésében, a ruhapróbákon ott volt velünk, s véleményét megosztotta, ami igen is segített dönteni lányomnak. 
- Üljünk le, mindjárt kezdődik - mondta anya, mire azonnal elfoglaltam helyem, az ölembe pedig a már megérkező Sophie-t ültettem. 
Felcsendültek az első dallamok, s kezdetét vette a ceremónia. Mindenki a bevonuló párt, azaz lányomat, és férjemet, amint végigvonulnak a sorok között. Szívem sokkal hevesebben dobogott. Boldogságomat leírni lehetetlen lenne, az érzés annyira intenzív volt. Lányomat látni, ahogyan édesapja kíséri oltárhoz, csodás látványt nyújtott. 
Örültem, hogy végül Darcy megbékélt, s bár sokat kellett törnie magát Harry-nek, még is elérte, hogy remek kapcsolatban legyenek, s ő kísérhesse oltárhoz. Mindenki, főleg az én szívem szakadt volna meg, hogyha nem édesapja oldalán sétált volna végig az emberek tekintete előtt. 
Ujjaim egyszer csak egybefonódtak valakiével, s akkor pillantottam meg magam mellett Harry-t, aki már át is adta Louis-nak lányunkat. Kicsi Sophie átmászott Harry ölébe, s onnan nézte, ahogyan szülei egybekeltek. Kezemet továbbra is férjemébe tartottam, ahogyan a ceremónia haladt előre.

****

Vendégsereg amint gratulált az ifjú párnak, átvonult a hatalmas terembe  ahol is a fogadás volt tartva. Mi is velük tartottunk, s elfoglaltuk a számunkra kijelölt helyet. Ahogyan Darcy és Louis is besétált, Sophie odatipegett hozzájuk, mire a boldog vőlegény karjaiba is vette. 
Friss házasok is elfoglalták helyüket, s felszolgálták a vacsorát. Mindenki halkan beszélgetett a környezetében lévőkkel, ahogy én is lányommal, akinek arcáról a mosoly lemoshatatlan volt. Ahogyan rápillantottam minden egyes alkalommal, a saját esküvőnk jutott eszembe. Mennyire is boldogok voltunk, mennyire törhetetlenül szerettük egymást. Azokban az időkben fele ennyi problémánk sem volt, mint most. 
- Tudom, hogy mire is gondolsz - suttogott fülembe még mindig rekedtesen kellemes hangjával, a férfi, aki idő előtt már a szívem tulajdonosa lett. 
- Valóban? - fordultam felé.
- Igen, Édes - suttogta a rég hallott becézésem. - Számomra is fontos volt az esküvőnk, ahogyan az össze közös pillanatok. Táncolnál velem? - szívem kihagyott egy ütemet, s a levegőt mélyen szívtam magamba, amikor is felállt, s kezét nyújtotta. - Kérlek - nézett rám megtörten.
Szemeibe ott csillogott a vágy, a szenvedély és az irántam érzet tisztelete, s szerelme. Kezemet bátran csúsztattam végül övébe, s álltam fel. Egyenesen a tánctérre vezetett, ahol szembe fordított magával. Kezét csípőmre csúsztatta, míg a másikkal kezemet fogta meg. Én vállán csúsztattam fel, egészen nyakáig, ahol is hosszú fürtjei közé vezettem ujjaim. Testünk szinte egybesimult, de ellenkezni hiába is akartam a gondolataim szerint, szívem nem hagyott. Jó volt újra ilyen közelségbe lenni hozzá, érezni az illatát, s érintését testemen. Tekintetét kerültem, de ez őt egy pillanatig sem zavarta. Közelebb hajolt, s fülemhez érintette ajkait, amikor is suttogni kezdett bizalmasan.
- Gyönyörűm - becézés, s egyben a bók hallatára, pilláimat lehunytam, míg teljesen elgyengültem. - Remélem tudod, hogy a legboldogabb nap volt az életemben, amikor kimondtad az igen - dörmögte. - Azóta szeretlek, mióta megjelentél Paul irodájában, olyan ártatlanul, mit sem sejtve semmiről. Amikor eljöttél az első randinkra, a moziba, ami neked csak egy feladatnak számított, míg nekem egy esélynek, hogy közelebb kerülhessek hozzád. Beléd estem még jobban, amikor az első csókoddal ajándékoztál meg, majd lassan haladtunk, s az első szerelmes éjszakánkon is túljutottunk a születésnapomon - ujjai közé fogta államat, s maga felé fordította arcomat. - Te vagy a feleségem, a gyermekeim csodás édesanyja, a drága Sophie nagyanyja - mosolygott rám könnyes tekintettel. - És a legfontosabb. Az életem szerelme. Szeretlek - döntötte homlokát enyémének, s ujjával letörölte a makacs könnyeimet, amelyek végigszántották arcomat. Még mindig lépkedtünk a zene lágy dallamára, amíg meg nem állt, s közelebb vonva magához ajkait enyéimre nem illesztette, s finom, kellemes csókjával el nem árasztott. 

~ Vége ~

23 megjegyzés:

  1. Alexaaaaa! <3
    Mondtam már mennyire is imádlak??? Ha nem, akkor majd most mondom! :D
    Ha nem a képekkel ölsz meg, akkor a részekkel, ez az utolsó bekezdés....awww :D <3
    Igaz, hogy késve, de elolvastam, és minden sorát imádtam, imádom, és imádni is fogom
    Nem tudok mit írni, mert csak ismételném magam. Csodálatos! Végig vigyorogtam mint egy idióta :)
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Domiii.
      Sehogyan sem szeretnélek megölni.. :) Örülök, hogy végül elolvastad! Imádlak! Xx

      Törlés
  2. Őszintén még mindig nem nagyon találom a szavakat,hiszen egy fantasztikus befejezést adtál ennek a történetnek. Nem csalódtam egy percig sem,viszont volt ahol nem is tudom miért pontosan de bekönnyeztem,de talán az volt az oka hogy annyira szívemhez nőtt ez a történet,hogy egy kicsit nehéz,,lesz elengednem". A kis Sophies részek voltak a legaranyosabbak, és Noah is becsajozott+az esküvő,Harry és Thea romantikus pillanatai=ezek már csak a hab a tortán részei voltak(:
    Kérlek egy percig se hagyd abba az írást,mert neked mindenképpen ezzel kell foglalkoznod,nagyon tehetséges vagy és még sorolhatnám órákig az indokokat.
    Egy nagy rajongód(akitől egy hamar nem szabadulsz:))) és aki sok sikert kíván a további írásaidhoz:)
    Virág:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszett! Nem szándékozom abbahagyni, ahogyan ezt a többi írásom is mutatja..:) Nem is áll szándékomban megszabadulnom tőled. Xx

      Törlés
  3. Egyik kedvenc blogom.Imádom. :)))♥

    VálaszTörlés
  4. Kedves Alexa! :)
    Ohhh, el sem hiszem hogy vége, annyira de annyira imádtam ezt a történetet. Ez volt az első blog amit olvastam tőled és ami által megismerhettelek :) Sok újat nem tudok mondani hisz még mindig csodásan írsz és teljesen elvarázsol, olvasás közben átélem a jeleneteket, a beszélgetéseket és minden mást. Sokszor sírtam, sokat nevettem de mindig örömmel olvastam kedves kis blogod új részét. Hatalmas élmény volt és ezúton is szeretném megköszönni, hogy ilyen csodálatos történetet olvashattunk tőled. Tényleg nem tudom felfogni, hogy vége, még csak most volt a nap, hogy bejelentetted a második évadot nagy örömünkre. A tény hogy még több blogot is vezetsz enyhít a szomorúságomon :) Várom az epilógust és további lelkes olvasód maradok. ;)
    Sok ölelés és puszi: Anna. :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves R. Aniee!
      Én köszönöm, hogy végigolvastad! :) Epilógus nem lesz, ezért is van a rész végén, naggyal, hogy vége..:) egy írói utószót fogok még írni pár nap múlva, legalábbis ez a terv :)
      puszi. :*

      Törlés
  5. Ajjj sirni tudnek! :') csodas lett a befejezes! Koszonom h olvashattam eme nagyszeru tortenetet! x ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett, és, hogy olvastad! xx

      Törlés
  6. Jessszusom! Gyönyörű befejezés!!!!! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy végigolvastad. <3

      Törlés
  7. gyönyörű befejezést adtál a történetnek és a dalt mintha ehhez írták volna :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igen, számomra is olyan volt, és csak reméltem, hogy nektek is át fog jönni az egész érzés. :) xx

      Törlés
  8. Imadtam! Erre nem lehet mast mondani! Sirtam!! Annyira meghato volt a vege, h az mar fajt! Istenem olyan tokeletesen irtad le!! Sirok meg most is. Olyan gyorsan teltek a reszek, h eszre se vettem, de mar nagypapa es nagymama lettek! Nem reg volt az h Thea talalkozott Harryvel. Istenem....remelem nyitsz egy masik blogot! Es vegig a lelkes olvasod leszek, mert ezt a blogot nekem muszaj megint elolvasnom! Remelem mindent elmondtam amit a szivem nyom!
    Puszii: Andi ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szepen koszonom, igazan aranyos vagy! Nem ilyen erzelmesre szandekoztam megirni, de orulok, hogy vegul ilyen lett. Ezen a blogon kivul van meg par irasom - termeszetesen mind Harry szereplesevel, bár egyikben sem enekes!- az oldalaknal a sajat blogok resznel megtalalod mindet, de ki fogom irni az iroi utoszohoz is! Egyebkent, ha gondolod csatlakozz a Facebook csoporthoz, ott napi szinten jelen vagyok es az osszes blogomrol ott kaptok infot is. A linket bal oldalt a modul savba megtalalod! Xx

      Törlés
  9. Nagyon szep ez a befejezes! Remekul sikerult ez a blog is! :)

    VálaszTörlés
  10. Alexa.!!Ez egyszerűen fantasztikus rész lett.:33 nagyon imádom a blogodat és ezt a csodálatos befejezést is.!! :) <3 <3
    xxBarbii

    VálaszTörlés
  11. Kedves Alexa!
    Az egész történetet kb. 2 hónapja kezdtem olvasni. A szívembe kúszott, akárcsak az összes többi írásod. Iszonyatosan jó sztori volt. Nem sablon, csavaros, fordulatos, romantikus. Egyszerűen Per-fect! <3 Gyönyörű befejezés lett és komolyan mondom elsírtam magam. Remélem sok blogodat olvashatjuk még. :)

    xxDorica S. :)

    VálaszTörlés
  12. Vége... :(

    gratulálok a bloghoz!!

    VálaszTörlés
  13. Nem tetszik a vége annyi kérdésem lenne még :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.