2014. november 26., szerda

36.rész

Darcy

Miután Eleanor távozott, Louis-al még kis ideig a nappaliban voltunk. Vártuk, hogy anya mikor is jön le, de végül ez nem történt meg. Niall talán egy óra elteltével baktatott le a lépcsőn, és közölte, hogy álomba sírta magát, így ne várjuk. 
- Még mindig nem hiszem el, hogy eljött hozzátok - mérgelődött Louis, az ágyamon ülve. 
- Én se - mondtam őszintén. 
- Komolyan, soha nem éreztem még ennyire dühösnek magam - sóhajtott fel. - Apádra nem mondanám, hogy nem haragszom, mert természetes, hogy igen. De nem azért, mert El-el történt meg az eset, hanem, mert egyáltalán megtette. Ugyan így éreznék, ha egy másik nővel lépett volna félre. 
- Tudom, bébi, tudom - másztam ölébe, s fogtam kezeim közé arcát. - Ne idegesítsd magad feleslegesen - suttogtam.
- Nem érted, Baba - simított végig arcomon. - Tudnom kellett volna, hogy mire készült. Tisztában kellett volna lennem mindennel, és megállítanom. A francba is, a legjobb haverok vagyunk, vagy legalább is voltunk.
- Louis, eddig úgy tudtam, hogy én vagyok, aki mérges rá - fontam nyaka köré kezeim. - Különben is, neked esett.
- Teljes joggal - nézett mélyen szemeimbe. - Tudom, hogy hasonlóan cselekedtem volna én is, hiszen olyan fiatal vagy. Én magam se érteném, hogy mit is eszik a lányom, egy idősebb férfin, méghozzá, nem csak, hogy kissé idősebb, hanem apja korabeli. 
- Mire szeretnél kilyukadni? 
- Csak arra, hogyha odafigyeltem volna .. - ujjaimat ajkaira tettem.
- Be se fejezd ezt a mondatot.
- Nem szeretném, ha a legjobb haverom elveszítené a feleségét, ahogyan azt sem szeretném, hogy én veszítselek el téged ... szeretlek, baba - suttogta a mondat végét érzelmesen. 
Elmosolyodtam meghatottan, majd ajkai ellen nyomtam enyémet, gyorsan, s szenvedélyesen. Azonnal válaszolt, s egy forró csók közepette maga alá fordított, s lassabb tempót kezdett el diktálni. A copfba fogott hajamból a gumit minden egyszerűséggel húzta ki, s túrt fürtjeim közé. Combjaimat sajátjaival távolította el egymástól, ezzel csípőjét lábaim közé ékelte minden akadály nélkül. Ajkai levándoroltak nyakamra, majd onnan kulcscsontomra, s a hálóingem dekoltázsának köszönhetően, minden gond nélkül csókolt a két mellem közötti völgybe. Egyik kezével finoman rámarkolt egyik keblemre, mire nyöszörgés tört fel belőlem. Másik kezével könnyedén siklott be a falatnyi anyag alá, s kezdte eltávolítani rólam a fehérneműmet. 
Kezeimet hátára vezettem, ahol körmeimet mélyesztettem bele. Bőrömön éreztem mosolyát, ezzel tudatva velem, hogy egyáltalán nem bánja tettem. Amint megszabadított az aggasztó darabtól, sajátjával sem törődve hajította a földre. Homlokát enyémének támasztotta, s mélyen szemeimbe nézett. Kinyúlt mellettem a szekrényhez, amelynek fiókjából előhúzott egy kondomot. 
- Szeretnéd? - emelte közénk. 
Bólintottam, így felüt, s követtem őt. Kibontottam a tasakot, majd erekciójához helyeztem, lassú mozdulattal görgettem fel rá. Végig arcát figyeltem, ahogyan lehunyt pillákkal élvezte érintésem. Óvatosan újra végigdöntött az ágyon, majd ujjainkat egybefonta, s kézfejemet szájához emelte. Apró csókkal illette, s homlokát enyémének döntötte. 
- Imádom az apró kis kezeidet - mosolygott rám.
Felnevettem kijelentésén, amely azonnal abba is maradt, ahogyan lassan becsúsztatta magát. Lábaimat ösztönösen húztam feljebb, míg ő édes puszikkal halmozta el nyakam, ahogyan fejemet hátra vetettem. Finom csípőmozdulatokkal kezdte fokozni az élvezetünket, s vezetett be egyenesen a ködös mámorba. 

Harry 

Tegnap este Noah-val apa - fia napot tartottunk. Örülök, hogy ő még mindig közeledik felém, s apjaként tekint rám, Darcy-val ellentétben. Persze nem hibáztatom a lányom, s azt is tudom, fiam által, hogy Thea igen is próbálja arra rávenni, hogy találkozzon velem. Ha Noah nem is mondta volna el ezt nekem magától, akkor is gondoltam volna, hogy ellenem biztosan nem hangolja a gyerekeinket. 
Végül egy kisebb lakás bérlése után maradtam. Szüleimnél voltam pár napot, de muszáj volt egy kis egyedüllétet is biztosítanom magamnak, így a városban, ahogyan megtaláltam a megfelelő lakást, már ki is vettem. 
Noah itt töltötte az éjszakát, hiszen a mozizás éjszakába nyúlt. Azután elmentünk egy kis étterembe vacsorázni, s ott mesélte el, hogy reggeli közben is Thea próbálta Darcy-t biztatni azzal kapcsoltban, hogy vegye fel velem a kapcsolatot. Ami meglepő volt, az Louis. Nem gondoltam volna, hogy ő is mellettem lesz, s próbálja majd rávenni a lányom, hogy igen is találkozzon velem. Tudtam, hogy Lou is megvet, de azzal is teljes mértékben tisztában voltam, hogy ez nem konkrétan Eleanor miatt volt, hanem alapból a cselekedetem miatt. 
Konyhában csendben próbáltam valami reggelit összehozni kettőnknek. Tudtam, hogy az alap dolgokkal, mint palacsinta és pirítós nem lövök mellé, és még elrontani sem tudom, így ezeket készítettem el. Az asztalon megterítettem, s a kávémat töltöttem ki, amikor is Noah lépdelt be a konyhába. 
- Jó reggelt - köszönt álmosan.
- Neked is - néztem rá, amikor is kopogtak. 
- Majd nyitom - mondta, s mezítláb kezdett el csoszogni a bejárati ajtóhoz. - Anya, szia - hallottam meg meglepődött, ám boldog hangját Noah-nak.  
- Szia, bébi - mondta, s amikor kiléptem a nappaliba, láttam, ahogyan szokásához híven enyhén göndör hajába csókolt.
- Szia - köszöntem neki, amit kiegyenesedett, s rám nézett. 
- Szia. Sajnálom, nem akartam zavarni, csak Noah-nak, ma sportorvoshoz kell mennie - kezdett egyből mentegetőzni. 
- Egyáltalán nem zavarsz, éppen reggelizni készültünk - mondtam neki kedvesen. - Esetleg velünk tartasz? 
- Köszönöm, de most nem - ellenkezett azonnal. 
- Reggeliztél már? - ismeretem, így amikor bólintott, felismertem a hazugságot. - Rendben, akkor gyere - mentem vissza a konyhába, s vettem elő egy újabb tányért. 
- Harry, semmi szükség erre - nézett rám, amikor utánam betért a helyiségbe. Láttam, ahogyan Noah az emeletre csoszog, így minden gond nélkül húzódtam közelebb hozzá. Homlokomat övének döntöttem, mire szemeit szorosan azonnal lehunyta. Nagyot nyelt, majd felpillantott rám. Máshogyan nem értem hozzá, de ő hozzám igen. Kicsi kezeit csípőmre helyezte, s felsőm anyagába markolva sóhajtott fel. Bátran csúsztattam arcára kezem, amelybe minden hezitálás nélkül hajtotta bele arcát. Ajkaimat arcához érintettem, mire szorítása csípőmön erősebb lett. Még egyet elhintettem kicsit lejjebb, szinte már ajkai szélén, de még mindig nem ellenkezett, így minden gondolkodás nélkül csókolt meg finoman. Elsőre nem reagált, de kis idő után átölelte derekam, így minden erőfeszítés nélkül mélyítettem el a csókunkat. 
Fenséges érzés volt újra érezni puha ajkait enyéimen, ahogyan szinkronban mozogtak, kiegészítve egymást, megfűszerezve egy kevés édes ízzel. 

8 megjegyzés:

  1. Ohhhh, istenem :3 Édesek :) Gyerünk Harry ezt most nem cseszheted el, ő életed szerelme. Én Darcy és Louis kapcsolatával még mindig nem vagyok kibékülve, annyira fura....de persze nagyon aranyosak ők is együtt. :) Ismételten csodás rész lett kedves írónőnktől, imádom és sajnálom hogy lassan vége. Nagyon reménykedek a Happy Endben és remélem teljesíted a kívánságom. Várom a következő, szép estét! :) xx

    VálaszTörlés
  2. Erre vártam!!!! *.* rendesen már sírtam a végén olyan boldog voltam, hogy újra happy end lesz minden!!! Mikor hozod a kövit?? Mert már nagyon kíváncsi vagyok!!! Szép estét!!!! :*

    VálaszTörlés
  3. Juuuuuj de aranyos lett a vege :333 xxx ❤

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo! Imadom ahogyan irsz! leirhatatlanul tokeletesen viszed "papirra" a tortenetet.. remelem meg sokaig elvezhetjuk ennek a sztorinak a folytatasat ♥♥
    Ölel: H.xx

    VálaszTörlés
  5. Vegreee!! Harry nagyon aranyod volt �� :)!!

    VálaszTörlés
  6. áááááááááááááá csak ennyit tudok mondani.Csak így tovább:D

    VálaszTörlés
  7. JUUUUUUUUUUU! Ezt most vehetjük annak, hogy kibékültek? *q*

    VálaszTörlés
  8. A turné igy most már végleg befejezodott? A részhez pedig: this is perfect :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.