2014. november 8., szombat

29.rész


Darcy 

Nem tudtam elhinni, hogy tönkretettem a szüleim kapcsolatát. Mindenre gondoltam, de az eszembe sem jutott, hogy esetleg külön válnak útjaik az én életem miatt. Anyám után láttam apám távozását is, s reméltem, hogy megállítja. Ám amikor egy idő után nem tértek vissza, biztos lettem abban, hogy együtt már nem fognak ide visszatérni.
Többi srác Louis-t faggatta, aki csak nagy vonalakban elhadarta a történetünket. Ők sem támogattak bennünket, de szerencsére egyikünk sem tartott most fejmosást. Öcsém csak csendben hallgatott, majd átvonult inkább a saját szobájába. 
- Mind a ketten elmentek - ültem le a kanapéra, mire Louis mellém ült, s mellkasára vont. 
- Miért nem ültetek le, és beszéltétek meg négyen? - kérdezte Liam.
- Akkor is így reagált volna - feleltem. 
- Hát őszinte leszek - folytatta Liam. - Én sem örülnék, ha a lányom egy velem egyidős férfit találna. 
- Semmi rosszat nem tettünk - vágtam közbe. 
- Fel is jelenthet, vágod, hogy börtönben is kiköthetsz, Louis? - tette fel a kérdést Niall.
- Niall, bármennyire is utál, nem fog feljelenteni. A haverja vagyok - vágta rá Lou.
- Ebben ne bízzál, ugyanis gyanítom, hogy éppen a poharak aljára néz elég sűrűn - mondta Zayn, miközben próbálta elérni apámat. - Kikapcsolta. 
- Remek - sóhajtottam fel. 
- Figyeljetek, a mai nap úgy sincs semmi, elmegyünk megkeressük, mielőtt még a média rászállna - állt fel Liam. - Louis, ti maradjatok itt. 
Fiúk felálltak és elhagyták a szobát, így kettesben maradtunk. Felnéztem rá, mire halványan, biztatóan elmosolyodott.
- Minden rendben lesz - simított végig arcomon orrával.
- És ha elválnak miattunk? Ha tönkre megy a családom azért, mert titkolóztunk apám előtt?
- Szüleid kitartanak egymás mellett, szeretik egymást. Nyugodj meg, minden rendben lesz.
- Megígéred?
- Megígérem - nyomott csókot könnyes arcomra. - Gyere velem - állt fel, s nyújtotta kezét, amelyet habozás nélkül fogadtam el.
Szobájába vezetett, de mondhatni, hogy csak áthaladtunk azon. Következő állomásunk a fürdőszoba volt. Szembe fordított magával, s könnyedén kezdte eltávolítani a testemet takaró néhány ruhadarabot. Amint teljes meztelenségünkben álltunk egymással szembe kézen fogott újra, a már kellemesen meleg vízsugár alá vezetett. Háttal álltam neki, így a víz előröl ért engem. Ajkait tarkómra nyomta, míg gyengeségemben szemhéjaim lecsukódtak. Újra felvillantak a képek bennem, a csonka családomról, arról, hogy én tettem tönkre mindent. Sós könnycseppjeim a vízcseppekkel egyesültek. Vállam előre esett, s erre azonnal reagált is a mögöttem lévő srác.
- Baba - suttogta, miközben szembe fordított magával. - Minden rendben lesz.
- Semmi sem lesz már rendben - döntöttem mellkasának arcom.
Szorosan körém fonta egyik karját, míg másikkal hajamat simogatta, miközben kedves szavakkal próbált megnyugtatni, s jobb belátásra bírni.
Talán majdnem egy óra is eltelt mire felöltözünk, és az ágyon kényelembe helyeztük magunk. Mellkasán pihentettem arcom, s Ő már régen elaludt, én még mindig a gondolataimban, a szőrnyű tettemben éltem.

Harry

Borzalmas fejfájásra ébredtem reggel. Nyögve fordultam másik oldalamra, s vettem kezembe telefonom, amelyről könnyedén megállapítottam, hogy már dél is elmúlott. Fájdalmasan vetettem hátra fejem, hunytam le pár perce szemhéjaim, de amint bevillantak a képek, sietve ültem fel. Magam elé meredve, döbbenten, magamat ócsárolva álltam fel az ágyamról, és kaptam fel újra a telefonom, hogy a híres hírportálokat leellenőrizzem.
Sokáig nem is kellett keresgélnem, amikor is megtaláltam a már címlapon szereplő nevemet, és képemet az éjszakai partneremmel. Telefonomat az ágyamra dobtam, s ordítva túrtam bele mind a két kezemmel göndör fürtjeim közé.
Undorodtam saját magamtól. Kétségbeestem, hogy mit is kellene tennem, de semmi más nem jutott eszembe, mint csomagolni, hazautazni és megpróbálni beszélni Thea-val, s mélyen reménykedni abban, hogy még nem találta szembe magát a hírrel.
Bőröndömbe hanyagul dobáltam bele mindent, de akkor még az se számított volna, hogy valamit ott felejtek. Egyszerűen semmi sem foglalkoztatott, csak az, hogy sikerüljön megoldanom mindent, mielőtt valóban túl késő lenne.
Szeretem a feleségem, a gyermekeim anyja, aki ismételten állapotos. Fogalmam sincs, hogyan is tudtam megtenni. Egy mocsoknak éreztem magam, egy olyan személynek, aki meg sem érdemli az emberek, a felesége, a családja, a barátai szeretetét. Utáltam annak a gondolatát is már, hogy megtetten, pont vele. Elképzeltem, már tisztán láttam magam előtt, hallottam ahogyan a srácok, Thea és az egész világ nekem esik, amiért pont vele tettem meg.
Arra kaptam fel fejem, hogy az ajtón belépett valaki, és csak reménykedtem benne, hogy nem az a személy. Megkönnyebbülten sóhajtottam fel, amikor is Liam-el találtam szembe magam. Tekintete megvető volt, és ekkor már pontosan tudtam, hogy a lap amit kezei között szorongat, az én arcommal rendelkezik címlapon.
- Mondd csak, normális vagy? - dobta le hanyagul a napilapot.
- Ne, kérlek, ne - pakoltam tovább.
- Harry - sóhajtott fel. - Családod van, legalább is eddig volt. Feleséged veszélyeztetett terhes,véleményed szerint még is, hogy fog rá hatni ez az egész? Persze, ha nem lenne terhes, akkor is elítélnélek, ezt azért jobb, ha tudod.
- Undorodom magamtól, ha ez megnyugtat.
- Nem, kibaszottul nem nyugtat meg - csattant. - Azt hittem, hogy a családod iránti hűséged legalább megvan. Abban a hittben éltem, hogy az egyik legjobb haverom megváltozott - felelte kicsit nyugodtabb hangnemben. - Aggódom Thea-ért. Felfogtad, hogy bármi történhet vele. Amire szüksége van az a nyugalom, semmi más. Így is már élen táncoltál a tegnap előtti incidensed miatt, de ha most nem rakja ki a szűröd, kibaszott mázlista vagy, remélem tudod. Bár őszintén meg kell mondanom, hogyha meg is tart, csak is a gyerekek miatt fog.
- Liam, tisztában vagyok azzal, amit tettem.
- Csalódtam benned - folytatta. - Szerinted, ha meglátják a többiek is, Darcy, Louis, mit fognak szólni?
- Liam, kurvára elegem van, hazamegyek, most csak ezt tudom.
- Darcy-t itt hagyod?
- Noah is itt van.
- A fiad elment Thea szüleihez már - mondta hanyagul.
- Mi? Mikor?
- Amikor éppen egy olyan lányt dugtál, akiben hasonlóan hatalmasat csalódtam, úgy mint benned.
- Figyelj, én most az első géppel hazautazom, a koncerten találjatok ki valamit, helyettesítsetek, menni fog. Darcy-t rátok bízom, imádom a lányom, de jelenleg Thea-val szeretnék elsősorban tisztázni mindent, és kétlem, hogy Darcy velem tartana.
- Hát még nem látta a cikket, és megbeszéltük a srácokkal, hogy nem is fogja általunk, de remélem tudod, hogy a botrány nem kifejezés, ha minden érintett fél megtudja.
- Tudom - tettem vállamra táskám, és már indultam is. - Ne várjatok mostanában - ezzel mindent magam mögött hagyva indultam is a reptérre.

Thea

Amint beléptem közös házunkba, az emlékek elárasztottak. Minden eszembe jutott, ami szép és jó volt. Keserű mosollyal mentem fel az emeletre, egyenesen a hálónkba, ahol is kipakoltam. Amint végeztem elmerültem a forró habok között. Kicsit segített megnyugodni, de természetesen csak pár pillanatig tartott az egész. Férjemmel közös ágyunkban kényelmesen elhelyezkedtem, amint mindennel elkészültem, s tekintettel arra, hogy már régen sötétség volt, kényszerítettem magam az alvásra.
Reggel telefonom üzenetet jelzett, de mit sem foglalkozva vele nyújtózkodtam, majd másztam ki az ágyból. Fürdőben hamar elintéztem a szokásos reggeli teendőimet, miután a konyhába sétáltam, ahol is vizet forraltam a már időtlen idők óta imádott narancsos teámhoz. Amíg készült, kimentem a postaládához, ahonnan is behoztam az aznapi újságot, és a leveleket is. Mindent hanyagul a konyhapultra dobtam, s reggelim készítésének szenteltem időm.
Leültem, s nyugodtan kezdtem el elfogyasztani pirítósomat, míg közben néha belekortyoltam kellemesen meleg italomba. Borítékokat felbontottam, majd miután végeztem tanulmányozásukkal, kezembe vettem az újságot.
Szemeim elkerekedtek, szívem kihagyott egy ütemet, még a kezemben pihenő csésze a földön kötött ki darabokban. Férjem címlapon szerepelt egy rég nem látott ismerőssel. Szalagcím is már elég volt arra, hogy rájöjjek: megcsalt. Könnyeimmel együtt lapoztam a megfelelő oldalra, ahol még pár kép tanúsította, ahogyan elhagyták a bárt, taxiba ültek, amely elvitte őket egy hotelbe. Legalsó képeken már az szerepelt, ahogyan Harry távozik egyedül. Sorokat homályos látásommal olvastam el, de nem, nem akartam elhinni, hogy már is más társaságát kereste. Hangosan sírtam fel, míg magamban mind a kettőt megvetettem. Nem csak férjemben, de benne is mélységesen csalódtam. 

4 megjegyzés:

  1. Mar nagyon akarom tudni,hogy ki az a laany:( Siess nagyon,mellesleg tokeletes resz ez is,mint a tobbi:) xx

    VálaszTörlés
  2. Urristen annyira tetszik! Kivancsi vagyok, hogy most mi lesz szegeny Theaval :(
    Nagyon ugyes vagy!! ��

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszik a blog, nagyon jól írsz, mind emellett élvezetesen is. Lehet én értelmeztem félre a jeleket, de ez a bizonyos harmadik fő véletlenül, nem Eleanor?
    Puszi: R.

    VálaszTörlés
  4. Oke, megsem Kendall az.... De akk vki olyan aki pozitiv szereplo volt korabban, esetleg regi nagyon jo barat. xxx ❤

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.