2014. november 9., vasárnap

30.rész


Thea

Hangulatom értelemszerűen pocsék volt. Harry-től még egy hívást sem kaptam, ellenkezőleg a lánnyal. Ő folyamatosan üzeneteivel bombázott, de könnyedén elutasítottam. Bocsánatkérésre és társaira nem vágytam. Lányom, fiam, és még Harry szülei is kerestek, de rájuk sem reagáltam, mielőtt végeztem volna a készülékkel. Fogalmam sem volt, hogy ők értesültek-e vagy sem, egyszerűen akkor csak is magam sajnálatára szerettem volna szánni egy kis időt, hogy után újult erővel nevelhessem két, illetve majd három gyermekeim.
Nappaliban ültem, és egy könyv volt a kezeim között, amelyben reménykedtem, hogy leköti figyelmem, ám valamilyen módon ez még sem ment. Sírni hisztizni nem akartam. Bármennyire is fájt, elő szempont a bennem növekvő kicsi volt, akinek egészségesen kell megszületnie. A stressz, a hiszti mind a kettőnket csak kikészített volna. Természetesen azzal tisztában voltam, hogy mélyreható beszélgetés vár még ránk, de az még odébb volt.
Gondolatimból a csengő hangja szakított ki, ám mit sem törődve vele folytattam tovább könyvem sorainak olvasását. Még egyszer próbálkozott illető, s amikor harmadszorra nem tette, akkor reménykedtem, hogy elment. Könyvet hirtelen dobtam le magam mellé, amikor is matatást hallottam a zár felől. Felálltam, s számomra, amennyire lehetséges volt sietősen mentem ki az előtérbe, ahol is férjem dobta le földre táskáját. Értetlenül néztem rá, míg ő csak álmos tekintettel méregetett. Pontosan tudtam, hogy miért jütt haza. Átmentem a konyhába, ahol is a már kis ideje elkészült teámat vettem kezemben. Lépteit tisztán lehetett hallani. Mögém lépett, és vállaimra tette kezeit, míg ajkait tarkómra nyomta.
- Ne, ne érj hozzám se a mocskos kezeiddel, se pedig a száddal - álltam fel, hogy mielőbb a pult túloldalára jussak.
- Thea, kérlek, bébi, beszéljük meg.
- Bébi? - csattantam. - Neki is ezt mondtad? Őt is így nevetzted?
- Sajnálom.
- Sajnálod? - dobtam elé az újságot, s fontam magam előtt össze a kezeim. - Kibaszottul nem megyek sokra a sajnálatoddal - vettem vissza a lapot. - Ezt a hírt kaptam kora reggel.

Éppen, hogy elkezdődött az utolsó turnéja a One Direction még ma is nagy hírnek örvendő fiúbanda utolsó turnéja, Harry Styles újabb botrányba keveredett. 
Mindenki megnyugodott, és elfogadta a tényt, hogy az egykori lányok bálványa megnősült, családot alapított, megkomolyodott. Vagy talán még sem? 
Tudomásunkra jutott, hogy Harry felesége, Thea Styles ismételten egy gyermeket hord szíve alatt. 
Thea elhagyta New York városát alig a turné megkezdését követően. Zaklatottnak tűnt, de ezt próbálta leplezni. Fiával együtt mentek a reptérre, ahonnan is külön géppel távoztak.
Sejtésünk szerint az énekes, dalszerző megelégelte a mintaapa szerepet, és ismételten visszatért a régi életéhez. 
Be kell, hogy lássuk, erre számítani lehetett, de arra viszont nem, hogy a következő áldozata Eleanor Calder, egykori menyasszonya Louis Tomlinson-nak. 
A minap - felesége távozása után - látták távozni őket egy New York-i bárból, ahonnan is taxival a hölgy hoteljéhez mentek. Pár órával később az énekes egyedül távozott. 
Úgy látszik, hogy a már idősebb énekes sohasem fog megváltozni. Többen is feltételezik, hogy a hosszú házasságuk alatt sem volt az a hűséges férj. Mindenesetre, ismételten elérte Mr,Styles, hogy a címlapunkon legyen. 

- Rajtam röhögnek. Érted? - dobtam el ismételten a napilapot. - Az egész világ a naiv lányon röhög, aki mindenét odaadta egy idiótának - bármennyire is igyekeztem, a könnyeim napvilágra törtek. - Hányszor?
- Tudod pontosan, hogy nem csaltalak meg - sziszegte. - Vagyis, ez előtt nem.
- Remek, akkor csak egy este van a rovásodon - nevettem fel cinikusan.
- Megbeszélhetnénk?
- Mit beszéljek meg rajta? - ültem le, s temettem kezeim közé arcom. - Elárultál, megaláztál csupán azért .. miért is? Mert hazajöttem, mert nemet mondtam? Ha hagytam volna, hogy részegen megdugj, nem csaltál volna meg.
- Kérlek, ne beszélj így - hallottam már magam mellől.
Kezeimet lefejtette arcomról, felemelt, s a nappaliba vitt, ahol is kényelmesen a kanapéra ültetett, míg ő elém térdelt
- Nyugodj meg, nem tesz jót neked ez - tette kezét combomra.
- Ne .. érj .. hozzám - tagoltam. - Előbb gondoltál volna arra, hogy mi is tesz jót nekem. Mondd csak, miért ő? Most ezzel nem azt mondom, hogy jobban érezném magam, ha bárki más lett volna, de El? Ez most komoly? Egyáltalán, te még tartottad vele a kapcsolatot?
- Pár hónapja felkeresett, de most találkoztunk először.
- És egyből megdugtad - horkantam fel. - Ha ennyire tetszett, miért is mutattad be anno Louis-nak. Tartottad volna meg. Egymásnak valók vagytok.
- Őt ne bántsd emiatt.
- Hallod Te magad? - néztem le rá. - Ő volt az, aki segített amikor első közös szülinapodat terveztem - nevettem fel keserűen. - Érted? Ő volt, aki biztatott, hogy bízzak benned ... - hangom elcsuklott. - És én hülye, bíztam benned.
- Kicsim  ... - szemei könnyel teltek meg.
- Ne, ne tedd nehezebbé.
- Mit akarsz mondani?
- Szerinted? - álltam fel. - Ez így nem mehet tovább. Egyszerűen időt akartam csak adni, hogy élvezd a turnét. Szerettem volna, ha még utoljára, három hónapig, minden gond nélkül lennél. Tudom, hogy mennyire megváltozott az életed Darcy után, majd jött Noah is, most pedig még egy pici ... - indultam el kifelé, mire csuklóm köré zárultak ujjait. - Engedj Harry - sírtam, szinte már zokogtam, mikor is ráemeltem homályos tekintetem.
- Bocsáss meg - fogta kezei közé arcom. - Bocsáss meg mindenért, amit valaha is ellened, vagy a gyerekek ellen tettem. Szeretlek, őszintén szeretlek - hangja halk volt, s ahogyan mondta, könnyei is feltörtek. - Te, Ti vagytok a mindeneim - simította kezét pocakomra, mire kiszakítottam magam karjai közül, s az emeletre indultam. - Ne menekülj - jött utánam, míg a szobánkban maga felé nem fordított. Megoldjuk, mint már oly sok mindent, ezt is meg fogjuk tudni oldani.
- Harry nem - kiáltottam el magam. - Szeretlek, de ha Te valóban őszintén szerettél volna, Eleanor, vagy bárki más, szóba se jöhetett volna. Véleményem szerint, nem lennél itt, ha a megcsalás ...
- Thea - döntötte homlokát az enyémnek. - Harcolok érted.
- Felesleges - ültem le az ágyra, míg ő haját túrta.
- Szakítani akarsz? El akarsz szakítani a gyerekektől? - hangja erőteljes volt.
- Magamtól akarlak eltaszítani. Gyerekeket láthatod, annak az időnek megfelelően, ahogyan a bíróság megítéli.
- Csak szórakozol - kapta rám tekintetét. - Nem vállunk el, ne beszélj ostobaságokat. Terhes vagy az isten szerelmére - mondta, mire szembe álltam vele.
- Felfogtad, hogy te vagy az, aki megcsalt engem, és nem pedig fordítva? Felfogtad, hogy a családodat, nem csak engem, a gyerekeinket is elárultad? - ordítottam arcába.
Semmit sem mondott, csupán meredt rám. Éreztem, hogy valami nincs rendben. Valami nagyon nem volt rendben. Hasamhoz kaptam, amely görcsölni kezdett fájdalmasan, míg a szédülés maga alá nem temetett. Hallottam messziről Harry hangját, ahogyan szólongat, de reagálni már nem tudtam. 

20 megjegyzés:

  1. Elsooo!!! :D hat elsonek sem kommenteltem meg ide xd jo erzes :D Es Elenor??? (Bocsidenemtudomleirnisosemanevetxd) erre senki sem szamitott...sokkot kaptam. Gyorsan a kovit!! Legyszi :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Eleanor ..majdnem összejött. ;) Igyekszem. Xx

      Törlés
  2. Fuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh *-*

    Erre nincsenek szavak ez, ez nagyon megható volt :'( Sírtam miközben olvastam a sorokat. Nem tudom, hogy vagy képes ilyen érzelmeket kiváltani, de hatalmas gratulációm és minden elismerésem a Tiéd! Fantasztikus! Ahogy a történetet alakítod, a mondatokat formázod, a szereplők személyiségét érzékelteted .. ezt nem lehet megtanulni... erre születni kell!
    Iszonyú tehetséges vagy és ne ne fintorogj, így van!
    Nekem mindig Te leszel a No.1 író!

    A történetre visszatérve, remélem Theanak és a kicsinek nem lesz baja Harry miatt, aki szerintem megérthetné azt, hogy válni akar Thea. Nagyon hozzám nőtt ez a kis család és nagyon megszerettem őket!

    Mindent köszönök és sok- sok kitartást kívánok!
    Szeretném meg köszönni továbbá, hogy tanulhattam Tőled! Az írásaid során fejlődtem kicsit én is, de nyomodba sosem érhetek ez tény.
    Köszönöm a többi olvasó nevében is, hogy ilyen gyorsan hoztad a részeket!
    Csóközön! xx G

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leányzó <3 !!!! Nagyon szépen köszönöm, és nem fintorogtam.. akkor konkrétan fülig érő szájjal mosolyogtam. :D Imádlak, köszönöm szépen, nagyon nagyon nagyon hálás vagyok kedves szavaidért. Xx

      Törlés
  3. Úristen, hát ez durva :O Neked aztán van fantáziád, mindig tudsz valami csavart belevinni a történetbe pont ezért imádom ennyire. <3 Harry egy idióta, kíváncsi vagyok ezeket a hibákat hogyan hozza rendbe, Thea-t nagyon sajnálom, nem ezt érdemelné. Valahol sejtettem hogy a titokzatos nő nem Kendall lesz hisz az túl egyszerű lett volna. Remek és izgalmas rész lett ismét, várom a következőt :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, nem sablon, unalmas történeteket alkotni nektek. Remélem, hogy ebben a kis irományomban sem fogok csalódást okozni Nektek! Igyekszem.. :) Xx

      Törlés
    2. Waa izgalom izgalom hatan. Szivrohamot kaptam leanyzo<3 Pont Eleanorra nem szamitottam. Nagyon imadtam ezt a reszt ia varom a kovetkezot :)

      Törlés
  4. Na basszus o.O remelem a picinek semmi baja nem lesz

    VálaszTörlés
  5. Uramisten! En eddig az osszes blogodat olvastam, es a summerloves volt a kedvencem (kar hogy torolted, de ez a blog is valami fantasztikus. Csak azt nem ertem, hogy hogyan tudsz egyszerre ilyen sok jo blogot irni ,raadasul ilyen gyakran. Remelem hogy majd azert kibekulnek,de nagyon nagyon jo lett. En amugy Kendallre tippeltem volna, es nem Eleanorra de ezzel is sikerult meglepned. Nagyon varom a kovit. :-*

    VálaszTörlés
  6. Anyám!!! Ezt nem lehet szavakba önteni. Valami fantasztikus ahogyan használod a szavakat ès ahogyan kifejezed vele a szereplők érzéseit. Annyira bele tudom magam élni, mint ha velem történne meg ez az egész és ez fergeteges.
    Arról nem beszélve, hogy olyan csavarok vannak benne részről részre hogy az megse merném gondolni.
    Főleg ez az Eleanor - Harry párosítás gondoltam én Taylorra vagy Kendall de hogy El....nem semmi. Azért az hogy Thea nem árulta el Darcy-t nem olyan nagy bűn hogy rögtön össze feküdjek egy régi baràttal...:S Bizom abba hogy azért a picinek és Theának nem lesz semmi baja, ès azért rendeződnek majd a dolgok de azert H szenvedjen egy kicsit hogy érezze mekkora egy balek volt.

    Egyszerűen nagyszerű vagy <3 Imádlak, ahogyan az összes történeted olyan még nem volt hogy tőled rossz irományt olvastam volna :) és biztos hogy nem is lesz ilyen :) Mennyi reszt tervezel meg a végéig? K. xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy! Taylor úr isten, eszembe sem volt, bár bevallom, hogy három személy közül válogattam. Fogalmam sincs, rajtatok is múlni fog. Mármint, hogy a második évadnak mikor van vége, az megvan tartalmilag, de pontos számot nem tudok mondani. Viszont a 3. évadtól nem vagyok elzárkózva. :) Xx

      Törlés
  7. Jaj, pont Eleanor-al kellett Hazz? Ezt még én sem gondoltam volna.Úgy sajnálom Thea-t.És a picit is.

    VálaszTörlés
  8. Jó, de könyörgök, most már váljanak el légyszi!! Kezd dühíteni, h folyton kibékülnek és minden megy tovább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudok más mondani erre, mint, hogy én írom, és majd minden kiderül...

      Törlés
  9. aztaaa még egy fordulat erre senki nem szàmított, megleptél vele :)
    nem tudom megértem Thea-t de én nem szeretném,hogy elvàljanak... csak mondjuk egy kis idő külön.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh.. igen, legtöbben így vagytok vele. igyekszem mindig valami újal előállni.

      Törlés
  10. Ne marrrr! Ne valjanak el :(((

    VálaszTörlés
  11. Jujj fantasztikus lett mint mindig.!! *.* Szegény Thea.-.- nagyon várom a kövit.!!ami mikor is lesz?? ;)
    xxBarbii

    VálaszTörlés
  12. Komoly tervezel harmadik évadot?*0*
    Ha nem olyan nagy kérés, el tudnád nekem mondani egy mondatban, h kinek a szemszögéből lesz, és miről fog szólni?:)
    Annyira imádom a blogodat!!!*0*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, de még nem szeretném elárulni, mert ezzel nagyon is leleplezném a végét ennek. :) egyébként meg szavazásra fogom bocsájtani a fb csoportban! :) Xx

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.