2014. november 18., kedd

33.rész

Harry

Noah-val hazamentem, bár eleinte nem akart velem tartani. Anyám szerencsére hatott rá, s hazajött velünk. Ahogy beléptünk a házba, már a saját szobájába is zárkózott az emeleten. Sóhajtva ültem le az egyik székre a konyhában. Anya vacsorát kezdett el készíteni számunkra.
- Kérlek, rendelek valamit - néztem rá.
- Se az unokám, se pedig az eszét vesztett fiam nem fog szemetet enni - vette ki a hűtőből az alapanyagokat. - Tudod, nem szeretném, ha Thea aggódna még miattatok is. Így is eléggé szenved, szegénykém. 
- Anya, kérlek ...
- Ide figyelj, Harry - nézett rám szúrós tekintettem anyám. - Elnéztem, ahogyan fiatalabb korodban tönkretettél magad körül mindent, de most nem fogom. Megszakad a szívem, hogy így kell látnom a családodat. Feleséged elvetélt. Nem vigyáztál rá, még inkább csináltad az őrült dolgaidat. 
- Anya - kiáltottam el magam. - Tudom, hogy minden az én hibám - álltam fel, s túrtam mind a két kezemmel tincseim közé. 
- Tudod mondott valamit ... - nyugodtan közölte velem, mire azonnal rákaptam tekintetem. 
- Mit? 
- Hogy kiszolgálta az idejét. Aztán pedig, hogy Paul is mondta neki, hogy ennyi volt.
- A francba - ültem vissza.
- Beavatnál engem is a kis magán beszélgetésedbe? - ült le velem szembe. 
- Tudod, hogy mennyire zűrös kamasz voltam - néztem anyámra, aki bólintott, így folytattam. - Egyetlen egy normális kapcsolatom sem volt. Mindenki rólam beszélt, de ezeket tudod, anya. Szóval Paul remek ötlete volt, hogy kell nekem egy barátnő. 
- Igen, és Thea-val találkoztatok, tudom.
- Nem egészen, vagyis persze találkoztunk, csak nem úgy ahogyan az Ti tudtátok.
- Mi ez az egész?
- Paul felbérelte, hogy fél évig játssza el a barátnőmet - mondtam ki nagy nehezen.
- Tessék? És bele ment? A szülei? 
- Igen, a szülei kényszerítették bele, Ő ellenezte a dolgot - feleltem teljes őszinteséggel. - Távol maradt tőlem, és csak nyilvánosan találkoztunk. Egy ment egy jó ideig, még végül egy esélyt nem kértem tőle, amit megkaptam.
- Tehát, amikor nálunk voltatok akkor már..?
- Akkor valóban egy párt alkottunk, legalábbis ismerkedtünk - fejeztem be a mondatot.
- Nem hiszem el, hogy egy kitalált kapcsolatnak indult az egész. Még nekünk sem mondtátok el.
- Anya, szeretem őt.
- Elhiszem, de oly sok éve még is belekényszerítetted abba, hogy a barátnőd legyen.
- Kit kényszerítettél, mibe? - hang hallatára azonnal a hátam mögé néztem, ahol is lányom, Louis oldalán állt. 
Döbbentem néztem a párost, akik feszengve ácsorogtak a konyha ajtajában. Anyámra pillantottam, aki csak nyugalomra intett, ebből pontosan tudtam, hogy Thea tudtára adta kapcsolatukat. Felálltam, hogy szembe állhassak lányommal, aki kíváncsi, szomorú tekintetével méregetett.
- Kicsim, kérlek.
- Anya, róla van szó igaz? - kérdezte, miközben hátrébb lépett, ezzel tökéletesen Louis-nak simulva. - Minden csak kamu volt? Pénzt kapott azért, hogy veled legyen? Melletted állt, és segített, amikor tudott? Magamat hibáztattam, hiszen miattam vesztetek össze, és az elején is én tiltakoztam a baba miatt, de már nem - rázta nemlegesen a fejét. - Megcsaltad - nevetett fel hűségesen. - És előtt még te prédikáltál nekem a tisztességről, erre megcsaltad az anyámat, a feleségedet. Milyen ember vagy te? Se anyát, se pedig minket Noah-val nem érdemelsz meg. 
Szívembe martak szavai, ahogyan undorral, megvetéssel nézett rám, a saját lányom. Ám haragudni nem tudtam rá, hiszen azok a mondatok, amelyek elhagyták száját, teljesen igazak voltak. 
- Darcy, kérlek - léptem felé. 
- Ne, ne érj hozzám - lépett el messzebb, s Louis-tól is eltávolodott. - Te is tudtad, igaz? Tudtad, hogy miként is jöttek össze, hogy mennyit ártott már apám, anyának? Mindent tudtál - hangja már csak éppen hallható volt.
- Darcy - lépett mellém anyám, s szorosan ölelte át. - Bármennyire is haragszol rá, ő az apád. Thea, az anyád mindenről tudott, nem verték át. 
- Nagyi, miért fogod a pártját? - sírt keservesen. - Biztos vagyok benne, hogy többször is megcsalta anyát. 
- Hiába követett el már sok ostobaságot, attól még a fiam - suttogta a végét. - Neked pedig az édesapád, aki nagyon is szeret. 
Egyre fájdalmasabban sírt, én pedig minden erőmmel harcoltam az ellen, hogy odamenjek. Tudtam, hogy azonnal ellökne magától. Tisztázni akartam, hogy ezen az alkalmon kívül nem volt másik. Mindig is szívem teljes szeretetével, s tiszteletével voltam Thea iránt. Ez most sem változott meg, bárki bármit is hisz.
Louis egyáltalán nem volt annyira megfontolt, mint én. Kezét derekára vezette, de Darcy azonnal eltaszította magától, majd végül az emeletre rohant.
- Beszélek vele - ezzel anya kettesben hagyott azzal a személlyel, akivel nem volt kedvem társalogni.
Nappaliba sétáltam ahol is a fotelbe vágtam magam. Hallottam, ahogyan Lou is követett, s a velem szemben lévő kanapén foglalt helyet.
- Figyelj, Haz, én sajnálom, őszintén - törte meg a közöttünk fellépő csendet.
- Hagyjuk a jó pofizást - néztem fel rá. - Te megdugtad a lányom, én pedig a volt csajod. Azt hiszem, hogy ezzel tökéletesen összefoglaltam mindent.
- Annyi különbséggel, hogy én nem használom ki, Darcy-t, míg Te Eleanor-t arra használtad, hogy bosszút állj - nézett rám komolyan. - Tudod, ha ez fiatalabb korunkban történt volna, mondjuk egymás exeivel akkor, leszartam volna az egészet. Viszont most, hogy családod van, rohadtul nem tudok átlépni az egész felett. Azzal, hogy ágyba vitted, megcsaltad tudatosan Thea-t, aki egy csodás nő. Kitartott melletted mindig. Elnézte a Kendall-os dolgaidat, feleségül ment hozzád. Harry, mindenki abban a hitben volt, hogy soha nem nősülsz meg, erre jött egy lány - a körülményektől tekintsünk el -, és megváltoztatta az életed jó irányba. Mindenki szerette, a rajongók is elfogadták, ami nagy szó. Építette a saját karrierét, miközben veled bajlódott. Átutazta érted a világot, végül igent mondott és két csodás gyermeket hozott a világra neked. Erre Te? Azért mert a lányának megtett egy szívességet, már is megcsalod. Tudom, hogy most utálsz, de először magaddal tisztázd a dolgokat, mielőtt Thea-nál próbálkozol. Azután beszélhetünk - felállt, s mielőtt indult volna visszatekintett rám. - Még mindig a legjobb haveromnak tartalak, ezért hiszek abban, hogy minden erőddel a feleséged visszaszerzésén leszel. Már csak az a kérdés, hogy ő mennyire is szeretne téged.

Darcy

Szobámba rohantam, s hangosan csaptam be magam után annak ajtaját. Végigdőltem az ágyon, és csak sírtam. Mélységesen fájt az, amit apám tett, anyával. Fájt a tudat, hogy nincs többé a kicsi, hogy nincs többi békesség, hogy Louis becsapott, hogy hazudtak éveken át, s az, hogy talán már egész családom sincs.
- Kicsim - nyitódott az ajtó, s nagyi hangja hallatszott fel csendes szobámban. - Hé - csukta be, s ült le mellém. - Gyere ide - szorosan ölelt magához. - Minden rendben lesz - simított végig hajam.
- Semmi sem lesz már rendben - húzódtam el, s néztem szemeibe. - Miért? Miért kellett ezt tennie apának? Inkább részegedett volna le, s velem ordibált volna. Anya miattam hazudott neki, én kértem rá, hogy ne mondja el a Louis-al való kapcsolatom, és most pedig minden romokban hever. Az egész családom szétesett. Anya kórházban van, a kicsi már nincs. Oda mentünk Lou-val, de már nem engedtek be, hiába mondtam, hogy a lánya vagyok.
- Anyukád erős nő, és minden rendben lesz vele - törölte le könnyeim.
- Igen, tudom, hiszen apám mellett is kitartott eddig - hajtottam le fejem.
- Darcy, figyelj rám - fogta meg kezeimet. - A szüleid most nehéz időszakon mennek keresztül. Az teljesen mindegy, hogy kinek a hibájából, hiszen egy párkapcsolat két emberen múlik. Tudod, vannak hullámvölgyek a szerelmesek között, és ez most éppen egy ilyen mélyebb pont az ő életükbe. Mind a ketten el vannak keseredve, de tudom - hiszen magam is szülő vagyok -, hogy a gyerekek biztos pontot jelentenek. Szeretnek mind a ketten téged, és Noah-t is, hiszen a szerelmük miatt fogantatok meg. Apád elkövetett egy ballépést, de maga alatt volt ezidáig is. Azután pedig, hogy Thea elvesztette a picit, még jobban megzuhant. Ő is ember, követ el hibákat, de a családunk része. Biztos vagyok benne, hogy édesanyád sem szeretné, hogy édesapád ellen fordulj. Ez a maguk harca.
- Félek, hogy teljesen szétesik a családunk, hogy anyáék elválnak - néztem fel rá. - Haragszom apára, de még sem szeretném, hogy ennyire komollyá váljanak a dolgok.
- Tudod, hogy nagyapáddal mi is elváltunk. Harry csupán nyolc éves volt. Nem mondom, hogy helyes, ha egy család szétesik, mert szerintem nem, de amikor nincs esély, jobb békével külön menni. A szüleid okosak, és szerelmesek még mindig - mosolyodott el halványan. - Imádják egymást, megfogják tudni oldani ketten - vont meleg ölelésébe, s csókolt homlokon.


Sziasztok! Hát megérkezett a következő rész. :) Véleményeitekre ennél is számítok! 
Van egy rossz és egy jó hírem. Ilyen sorrendben is közölném veletek. Tehát a rossz, hogy NEM lesz 3. évada a blognak. Csoportban már volt szó arról, hogy lehetségesnek tartom, de nem. Nem szeretném elrontani azzal, hogy írok neki egy hosszú, nyújtott véget. A jó hírem viszont, hogy megnyitotta kapuit a legújabb írásom, amelyben szintén híres Harry van, de nem zenei téren!! 
http://nascarharrystyles.blogspot.co.uk/ mint azt a link mutatja NASCAR - autóverseny. - De senki se aggódjon, nyilván nem tömény szabályzatot, versenyt fogtok ott kapni ;) 
Véleményeitekre itt, és a másik blogon is várom. Csóközön. Xx

3 megjegyzés:

  1. Jaaaaj remelem minden rendbe jon :/

    Kar h nem lesz 3. evad, de megertem h miert, mert az mar tenyleg vontatott lenne :s xxx ❤

    VálaszTörlés
  2. Egyet ertek veled hogy ne legyen már 3. Evad:) Ez a resz is csodálatos volt, mint a tobbi!:)

    VálaszTörlés
  3. Fantasztikus volt,mint mindig :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.