2014. január 25., szombat

9.rész

Thea

Mosollyal az arcomon ébredtem fel. Arcom a hatalmas ablakkal szembe volt, így tökéletes rálátásom volt, arra ahogyan a hó igen nagy pelyhekben hull. Ahogy néztem a hóesést, bevillant az estének finom emléke. Óvatosan végigsimítottam ajkaimon, miközben ismételten mosolyra húztam azokat.
Éreztem, ahogyan a csípőmet körülölelő erős kar közelebb von magához. A következő pillanatban nyakamat borította be nedves puszikkal göndörke. Kezemet az övére tettem, ami hasamon, a pólója alatt pihent. Egyből összefonta ujjainkat, és maga alá fordított egy határozott mozdulattal.
- Látom tetszett a tegnapi csókom. - húzta önelégült mosolyra száját
- Ne bízd el magad. - nevettem fel pirulva
- Ugyan Édes, tudom, hogy tetszett. Nem simogattad volna mosolyogva azt a finom kis szád.
- Mióta is figyeltél? - kérdeztem gyanakvóan
- Elég ideje. - simított végig arcomon
Halvány mosoly jelent meg arcán, ami megmutatta a gödröcskéit is. Lassan közeledett, nem sietett, és ezt értékeltem. Finom puszit adott ajkaimra, egyet, majd még egyet, és ismételten egyet. Elmosolyodtam a kis játszadozásán, ahogyan Ő is. Kezeimet körbefontam a nyakát, és lehúztam magamhoz. Meglepődtem a cselekedetemen, de kívántam azokat a telt ajkait, amiket annyira jól, érzékien tud használni. Szenvedéllyel, tisztelettel csókolt meg. Nem volt mohó, nem akart tovább menni, egyszerűen csak csókoltuk egymást percekig.
- Ráérsz ma? - kérdezte amint elszakadt Tőlem
- Miért?
- Én kérdeztem előbb. - mosolygott le rám
- Talán. - vontam vállat
- Tudod fiatal én is voltam Édes, de nem emlékszem, hogy szemtelen is lettem volna.
- Igen, mert még most is az vagy. - nevettem fel
- Kikérem magamnak. - háborodott fel, majd egy rövid csókot hagyott ajkaimon - Szóval velem tartasz ma?
- Ha előtte hazaviszel, igen. Át kellene öltöznöm.
Megbeszéltük, hogy amint elkészülünk, már indulunk is. Az úton végig telefonált. Úgy látszott mintha unta volna. Fogalmam sincs, hogy ki volt a vonal túl oldalán, de a női hang felismerhető volt. Házunk elé érve leparkolt, de a beszélgetés még mindig folyt. Bementünk, és én egyből az emeletre szaladtam. Beálltam a zuhany alá. Hamar elkészültem, és végül a már kiválasztott ruhadarabokat magamra is vettem. Kisminkeltem magam, és visszamentem a szobámba. Harry már az ágyamon ült, és mosolyogva mért végig.
- Csinos. - szólalt meg
- Köszönöm. - mosolyogtam rá, miközben a táskámba pakoltam
Amint teljesen készen lettem, már indultunk is tovább. Első utunk egy kávézóba vezetett, ahol megreggeliztünk. Hazza felhozta a témát, a tegnap estével kapcsolatban. Kérdezte a véleményem a többiekről, és én őszintén el is mondtam. Azon kívül, hogy zavarba ejtő, indiszkrét kérdéseik voltak, kedvelem Őket. Ő csak jókat mosolygott rajtam. Reggelink elfogyasztása után kisétáltunk kézen fogva a kis épületből, és gyalog indultunk tovább.
- Hova megyünk? - faggatóztam
- Sétálunk. Gondoltam elmehetnénk a látványosságokhoz. - felelte egyszerűen
- Jól hangzik. - néztem fel rá - Amúgy sem jártam még sok helyen. - vallottam be
- Itt élsz születésed óta, és még nem voltál a nevezetességeknél?
- Hát tulajdonképpen, soha nem érdekeltek annyira, hogy rávegyem magam és elmenjek megnézni őket.
- Akkor itt az ideje.
Mosolyogva díjaztam lelkességét. Annyira felszabadultnak tűnt. Mintha a saját akaratából ismert volna meg, és nem pedig kényszerítve lenne a helyzetbe. Talán mondhatjuk, hogy én már teljesen elfogadtam Őt, és úgy állok a dologhoz, hogy minden ami történik velünk az jó, pozitív, és csak azzal kell foglalkozunk, hogy hányadán is állunk. Nem érdekel a média, ahogyan Őt sem.
Kézen fogva sétáltunk végig a hosszú utcán egészen a London Eye-ig. Beálltunk a sorba, és mint minden normális, átlagos ember megvártuk, amíg sorra kerülünk. Szerencsénkre nem volt akkor tömeg, így egy fülkébe igen kevesen voltunk. Beálltunk a kapszula egyik felébe, ahol egyből a korlátnak támaszkodtam. Figyeltem a kilátást ami elém tárult. Harry mögém állt, és derekamnál fogva ölelt magához, míg állát vállamon támasztotta meg.
- Tetszik? - kérdezte, amikor a tetejére értünk
- Csodálatos. - mosolyogtam rá
- Még mindig hihetetlen, hogy itt nőttél fel, és soha nem voltál itt.
- Nem mondtam, hogy nem voltam. Csupán soha nem mertem felszállni rá. - vallottam be
- Miért?
- Igazából fogalmam sincs. Soha nem kedveltem az óriáskereket.
- Tériszonyod van?
- Nem, legalábbis nem tudok róla. - nevettem fel
- Minden esetre örülök, hogy velem eljöttél, és hogy tetszik. - csókolt arcon
Fejemet mellkasának döntöttem, és ölelkezve vártuk, amíg visszaérkezünk a kiindulási ponthoz. Kézen fogott és kihúzott maga után a kis kapszulából. Pár kislány megállította, akiknek természetesen aláírta a papírjukat, majd készített velük képet. Utána sietve mentünk, és sétáltunk végig a Temze - parton. Kis idő múlva megálltunk egy szakaszon, ahol már alig mászkáltak az emberek. Szorosan magához ölelt, és úgy néztük, ahogyan már a késő délutánban a hó hull, és beborít mindent. Éreztem, hogy egy idő után a tekintetével már inkább engem, mintsem a hulló havat tiszteli meg. Felnéztem rá, és mosolyogva nyugtáztam, hogy igazam volt. Lehajolt bátortalanul, de miután nem húzódtam el, megcsókolt. Nem tartott sokáig, és sokkal visszafogottabb is volt, mint reggel a lakásán. Hamar elváltunk egymástól, és kipirult arcomra még egy puszit nyomott, majd kézen fogott és egy kávézó felé vettük az irányt. Kikértünk egy-egy sütit, forró italok kíséretében, és leültünk egy hátsó asztalhoz. Harry szorosan mellém ült, és egyből ahogyan megszabadultunk kabátjainktól, combomra tette kezét.
- Mi az? - kérdezett rá egyből, ahogyan a kezét figyeltem
- Semmi. - mosolyogtam fel rá
- Ha zavar, csak szólj.
- Furcsa, ennyi az egész.
- Igen, már említetted, hogy nem volt még komoly kapcsolatod.
- Ez sem az. - csúszott ki a számon
- Még. - mosolygott biztatóan - A ma estét is nálam töltöd?
- Holnap nekem kellene vigyáznom a húgomra már reggeltől. Megígértem neki.
- Hát persze. - mosolygott rám - Gondoltam eljöhetnél velem egy szórakozóhelyre. Srácok kitalálták, hogy menjünk el és szerettem volna, ha velem tartasz.
- Nem is tudom.
- Ahogy gondolod. Én örülnék, ha eljönnél.
- Jó rendben, de akkor holnap után vigyázol velem rá. - kötöttem ki nevetve
- Legyen. - egyezett bele
Arcomra nyomott egy puszit, majd mosolyogva kezdtük elfogyasztani a süteményünket, és a hozzá tartozó gőzölgő italt. Közben még beszélgettünk általános dolgokról. Szóba került a karácsony, hogy már mennyire is vár minket a családja. Édesanyja már most nagy hévvel készülődik, pedig egy hét van még vissza. Amint fizettünk mentünk is tovább. Sétálva folytattuk az utunkat. Már teljesen átmelegedtünk, így ennek semmi akadálya nem volt. Egy kis üzlet mellett haladtunk el, de a kirakatban is már szebbnél, szebb ruhák voltak. Harry egyből behúzott maga után. Elkezdtünk körülnézni, amiből az lett, hogy odahozott nekem egy igen szűk, mély dekoltázsú, miniruhát.
- Kérlek próbáld fel. - nézett rám
- Harry, nem is tudom. - néztem végig a darabon - Nem egészen hordok ennyire kihívó ruhákat.
- A kedvemért, kérlek.
Feladtam, hiszen Ő nem ismerni a nem szócskát. Megfogtam a ruhadarabot és már a fülkébe is mentem. Hamar sikerült belebújnom, d a cipzárral gondom akadt. Kiszóltam neki, így hamar be is lépett hozzám, és segített. Megfordultam, így egyből végig is mért. Elkerekedett szemekkel nézett végig rajtam, míg én ajkamat harapdáltam. Soha nem voltam az ilyen ruhák híve, és ha nem Ő kér meg rá, akkor valószínű, hogy még a próbafülkébe se került volna be.
- Ennyire rossz? - kérdeztem félve
- Viccelsz? - nézett szemeimbe - Ez a ruha istenien áll rajtad.
Pirultam szavai hallatán. Lelkemre kötötte, hogy este ebbe kell mennem. Amint megegyeztünk kiküldtem, miután segített a cipzárral ismételten. Visszavettem a ruháim, majd mentem is ki hozzá. Azonnal kikapta a kezemből, és már ment is fizetni. Ragaszkodott hozzá, és azzal magyarázta, hogy az első ajándéka az új barátnőjének.
- Tényleg nem kellett volna. - mondtam már az autóban, felénk tartva
- Szokj hozzá, hogy sok mindent kapsz majd tőlem. Megtehetem, és szeretném, ha el is fogadnád. Tudom, hogy megteheted, hogy bármit megvehess, de szerettem volna, ha ezt tőlem kapod. - simított végig combomon.
- Köszönöm. - hajoltam hozzá és egy puszit nyomtam arcára
Utána egyből önelégült mosolyra húzta száját. Visszaültem a helyemre, hiszen még is csak vezet. Kezével megkereste enyém, és rákulcsolta ujjait. Mosolyogva néztem kezeinket, és melegséggel töltött el annak a gondolata, hogy mennyire is jól kijövünk egymással. Azt hittem az elején, hogy ellenségesek leszünk, és csak az utcán, az eseményeken leszünk mosolygósak, és talán boldogak, de nem. Minden perc amit együtt töltünk boldogan telik el.
Kiszálltunk már a házunk előtt az autójából, és kézen fogott egyből. Bementünk ahol húgom egyből Harry-hez rohant. Mostanában sokkal jobban örül neki, mint nekem. Nem vagyok féltékeny, sőt jól esik, hogy ennyire megszerették egymást. Bár húgom, mint tudjátok nagy rajongójuk. Leültünk a nappaliba, ahol szüleim is voltak.
- Mi jót csináltatok? - érdeklődött anya
- Este ott voltak a srácok a barátnőikkel. Beszélgettünk meg ilyenek. - mondtam, de utána egyből lényegre is tértem - Igazából azt szeretném mondani, hogy holnap nem tudok Nicol-al lenni, de holnap után Harry-vel együtt vigyázunk rá.
- Rendben. - ment bele anya
- Miért? Történt valami? - nézett ránk apa
- Nem, csak este elmegyünk egy helyre, és Harry-nél alszom.
- Biztosak vagytok ebbe?
- Apa, kérlek. - néztem rá szúrósan
- Csak nem szeretnék meglepetéseket. - vont vállat, majd anya vállba csapta
- Befejeznéd?
- Ne legyél, illetve ne legyetek meggondolatlanok. Ennyi.
- Na jó, és felmentem. - ezzel otthagytam Őket.
Szobámba végigdőltem az ágyamon, míg Harry beért. Becsukta maga után az ajtót, és leült mellém. Nem szándékoztam megmozdulni, így Ő is végigfeküdt az ágyon. Hasamra simította tenyerét, míg másik kezével mellettem támaszkodott meg ezáltal fölém került.
- Mi a baj? - kérdezte értetlenül
- Hogy mi? - nevettem fel gúnyosan - Úgy kezelnek mint egy kislányt, aki semmit nem tud.
- Csak féltenek, ez érthető.
- Harry, komolyan nem hallottad amiket mondtak? - néztem szemeibe - Konkrétan arra célzott, hogy védekezzünk.
- De ott voltam én is, és hallottam mindent. - simított végig arcomon - Vigyázni szeretnének rá. És még fiatalnak tartják magukat, hogy nagyszülők legyenek. - nevette el végét
- Vicces.
- Édes, kérlek. - fúrta arcát nyakamba - Szerinted, majd a lányommal, hogy fogok viselkedni? - nézett ismételten rám - Biztos vagyok benne, hogy 20 éves koráig kis se engedem.
- Az majd rád, és a lányod anyukájára fog tartozni. - jegyeztem meg
- Naiv vagy. - csókolt meg
Kis ideig még együtt voltunk, de már bőven nyolc óra is elmúlt, amikor lelépett. Mondta, hogy bő egy óra múlva jön értem. Azonnal a fürdőbe mentem, ahol neki is kezdtem a készülődésnek Egy óra múlva már készen is voltam. Felvettem a Harry-től kapott ruhát, a hozzá illő cipővel. Táskámba éppen süllyesztettem el a dolgokat, amikor csengettek. Felvettem a kabátom, és már mentem is lefelé. Harry már a nappaliban volt, és anyukámmal beszélgetett.
- Mehetünk. - mosolyogtam
Azonnal oda jött hozzám, és számra nyomott egy diszkrét csókot. Húgom fújogott, amin mi jót nevettünk. Elköszöntünk, majd kézen fogott, és már mentünk is az autójához.

Harry

A szórakozóhely mindig is népszerű volt, így nem lepett meg egyáltalán, hogy rengetegen voltak. Mi is a srácokkal elég sokat járunk ide. szorosan fogtam a csípőjénél fogva magamhoz, és úgy indultunk el a szokásos asztalunk felé, ami egy kisebb emelvényen van. Louis, Eleanor, Liam, Danielle már ott ültek. Köszöntünk nekik és leültünk.
- Mit isztok? - kérdezte egyből Louis
- Én whisky-t. - feleltem, és Thea-ra néztem - Édes?
- Vodka ananász. - felelte mosolyogva
Louis hívta is a pincért, és már le is adta a rendelést. Megszabadultunk a kabátunktól, és mosolyogva nyugtáztam, hogy eleget tett a kérésemnek. Srácok, de még a lányok is megnézték csodálatos barátnőm.
- Csinos a ruhád. - dicsérte meg Danielle
- Én választottam. - büszkélkedtem
- Jó az ízlésed haver. - veregetett vállba Lou

Thea 

Egy ideig beszélgettünk, majd a két páros lassacskán eltűnt a táncoló tömeg között. Hazza és én továbbra is csak ültünk, és közben iszogattunk. Még én megittam egyet, Ő kettőt. Valamiért még se látszott rajta az alkohol hatása. Közelebb húzódott hozzám. Keze a csípőmön pihent, miközben beszélgettünk minden féléről. Nevettünk, és tényleg ellazultan tudtunk beszélgetni, ami jó volt. Egyre jobban közeledett. végig próbáltam visszafogni magam, hogy nyílt helyen ne csókoljam meg, hiszen nem szeretnénk kitárni a dolgokat a médiának. Igazából még nincs is konkrét dolog, de akkor is jobb az ilyen dolgokat tényleg a magánéletben megtartani.  Homlokát enyémnek döntötte, majd szám sarkába nyomott egy puszit. Szemeimet ösztönösen csuktam be a feltörekvő érzés miatt. Kezemet tarkójára csúsztattam, és finoman meghúztam a haját. Számat övére nyomtam, és érzelmesen megcsókoltam. Finoman meghúzta alsó ajkam, majd egyből el is mélyítette a csókunkat.  Lábaim keresztbe voltak, de Őt ez egyáltalán nem zavarta. A testszínű harisnyával fedett combjaimon könnyedén simított végig. Sóhaj hagyta el a számat és egy puszit nyomtam ajkaira, majd elhúzódtam Tőle.
- Táncoljunk. - állt fel, és nyújtotta a kezét
Mosolyogva csúsztattam kis kezem, az Ő hatalmas tenyerébe. Felálltam, de mielőtt elindultunk volna végignézte combjaimat. Kérdően néztem rá, mire elengedte kezem, és a szoknyámat kezdte igazgatni.
- Imádom a lábaid, de nem szeretnék miattuk verekedésbe kerülni. - indokolta meg tettét
Hitetlenkedve néztem. Ismételten megfogta kezem, majd indultunk is le a tánctérre. Egyből magával szembe fordított. Csípőmet szorosan fogta, ezzel egész testünk egybeolvadt. Kezeim széles vállán pihentek, majd merészebben kis idő után összekulcsoltam őket nyaka körül. Csípőm mozgását Ő vezette, diktálta. Nagyon, nagyon jól táncolt. Kezei lejjebb csúsztak, és finoman megmarkolta fenekem, ami hatására felsóhajtottam. Gondoltam, ha játszunk, akkor már rendesen. Hátat fordítottam neki, és úgy kezdtem el a zene ritmusára mozogni. Az alkohol minimális mennyisége segített kicsit felszabadulni, így könnyedén mozogtam. Szorosan markolt csípőmbe, és tartott magához. Arcát nyakamba temette, így éreztem meleg leheletét, miközben kisebb-nagyobb sóhajok szakadtak fel belőle a mozdulataim miatt. Kezem az övén volt, míg a másikat tarkójára vezettem. Sóhajokat megtörte, és nedves puszikat hagyott bőrömön. Ujjainkat összefonta az alhasamon, és még közelebb húzott magához. Nem hittem, hogy ennél közelebb is lehetünk, de bizonyította ellentétét. Szemeim csukva voltak, és úgy élveztem édes kényeztetését nyakamon.
Hirtelen váltott. Ismételten egymással szembe álltunk, és elvesztünk a tekinteteinkben. Kérdezés, jel és minden nélkül csapott le ajkaimra. Nem várta meg, hogy engedélyt adjak neki, vagy csak egyszerűen felvegyem vele a ritmust. Akaratosan kereste meg nyelvem, és kezdte el masszírozni. Kezeimmel szorosan markoltam ingét, ami csak feléig volt begombolva. Egyre vágyakozóbb lett, ahogyan én is, de féltem. Alapból is egy szórakozóhely közepén voltunk, és igazából még nem is szerettem volna semmi komolyabb lépést megtenni.
Elszakadt tőlem, majd duzzadt ajkaimra egy utolsó puszit adott, és kihúzott az emberek által alkotott tömegből. Azonnal az emelvényhez mentünk, és felsegítette a kabátom. Sajátját csak karjába kapta, ahogyan táskámat is, és kifelé mentünk.
Kint fotósok voltak, de mit sem törődve velük indultunk az autója irányába, amíg egy irritáló hang nem kiabált utánunk.
- Harry.. Harry .. - ismételgette a nevet, majd amint visszafordultunk odasietett, és az említett srác karjaiba vetette magát

15 megjegyzés:

  1. Ahhw ..Olyan cukik egyutt es Harry néhai perverz beszólásai :) Nagyon tetszik ez a blog olyan egyedi ..olvastam már hasónlókat de ez fogott meg legjobban :) Nem szeretném,hogy valaha abbahagy a blogírást /olvastam a csopis uzid/ mert te egyedi író vagy,nem úgy írsz mint a legtobben és ilyen emberekbol nincs olyan sok :) Ha valaki azt mondja nem tetszik neki a blogod hát az akkor nem tudja mi a jó :) Én mint rendszeres olvasó szeretem a blogjaidat és téged is IMÁDLAK amiért ilyen szuper blogokat írsz :)) <333

    VálaszTörlés
  2. Ismételten imádtam <3 annyira jó az, ahogyan folyamatosan bontakozik ki a kapcsolatuk :) <3 megértelek, de nem örülök annak, hogy minél hamarabb be szeretnéd fejezni :(( Imádom <3

    VálaszTörlés
  3. Juujjj, imádom. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki az a személy.<3

    VálaszTörlés
  4. Szia, díj nálam: http://littlemeandlittle.blogspot.hu/p/dijak.html :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon-nagyon jó :) Ne merészeld abba hagyni az írást, mert nem állok jót magamért ;) :) ( nem akarok semmibe se belekötni, mert az egész úgy jó ahogy, de Harry része nem inkább Thea szemszögéből íródott ?? :D Mert Hazza neve van, még is a leányzó mesél ;) :) Amúgy így utólag is TÖKÉLETES JÓ AZ AHOGYAN ÍRSZ! ♥

    VálaszTörlés
  6. rengeteg blogokat olvastam már,de a tiéid mindiig annyira jók és folyton mondom minden baratnömnek h uhh basszus nézzétek meg mert tök jöök :) nagyon tetszk és kövit amint tudod.x

    VálaszTörlés
  7. Hát ez a rész valami csodálatos! :O Ahogyan fogalmazol, meg mennyire átadod az érzéseket meg mindent, leirhatatlan :O Imádtam ezt a részt :) de a vége..az fogalmam sincs, hogy ki az..de már most utálom..várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  8. Annyira nagyon jó lett, abba ne hagyd, fantasztikusan írsz!!!

    VálaszTörlés
  9. wow..*-* Imádom!!Nagyon jól írsz,abba ne hagyd!!! siess a kövivel,kérlek <3

    VálaszTörlés
  10. még mindig imádom :3
    a vége, Thea szemszöge a best.! végig az az érzésem volt h a végén az ágyban kötnek majd ki, de aztán az utolsó sor betett ennek oO nemtom ki a személy, de fix h ezek után már nem az ágy lesz a helyszín, hanem egy kiadós vita van kialakulóban... hát.. majd meglátjuk :))
    xxx

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jóóó:) Kiváncsi vagyok ki az aki Harryhez rohan:O

    VálaszTörlés
  12. Kezdenek felforrósodni a helyzetek :D:D: Ki ez a csaj..neee :D:D:Imádom Szaszi ♥Xx

    VálaszTörlés
  13. Ki ez a csaj?? És vajon h fog alakulni ez az egész szituáció? ÚÚÚ nagyon kíváncsi vagyok! :D <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.