2014. március 12., szerda

17.rész

Thea 

Tegnapi nap eléggé viharosra sikeredett. Aggódtam, hogy talán túl komolyan vette Harry a dolgot, de végül kiderült nem kell gyötrődnöm ilyen gondolatokban, teljesen megnyugodtam. Nyugodtan feküdtünk le aludni, egymás karjaiban. Jó, biztonságos érzés volt számomra, ahogyan körém fonta hatalmas kezeit. 
Délelőtt ébredtem fel, és ahogyan lassan felnyitottam szemhéjaim, tekintetem találkozott egy csillogó szempárral. Közelebb vont magához, és finoman megcsókolt. Elmosolyodtam, majd Ő is. Amint elszakadt Tőlem, mellkasához bújtam szorosan. Nyakamat kis puszikkal halmozta el. Visszafordítottam az arcomat felé, és most én csókoltam meg Őt. 
Szép, érzéki pillanatot a telefonom csörgése zavarta meg. Harry csak valamit halkan szitkozódott, én pedig kuncogva nyúltam a készülékért.
- Jó reggelt Drágám. - köszönt vidám hangon Bell
- Neked is. - motyogtam - Mi ilyen fontos? 
- Csak nem megzavartam valamit? - nevetett fel
- Nem. - vágtam rá - Szóval, akkor elmondod?
- Igazából annyi az egész, hogy tudni szerettem volna, mikor is indulunk a kori pályára.
- Mondjuk fél óra múlva? 
- Rendben van. Akkor nem is zavarlak benneteket. - kuncogott, és bontotta a vonalat
Szem forgatva nyomtam ki és tettem le a mobilom, a szekrényre.  Hazza még mindig a hátán feküdt, keze feje alatt. A plafont nézte, de amint közelebb másztam, rám figyelt. Elmondtam neki, hogy mi is volt a telefonhívás. Sóhajtva, de végül beadta a derekát, és készülődni kezdtünk. 
Először én foglaltam el a fürdőt. Kisminkeltem magam, elkészítettem a hajam, majd a bevitt ruháimat magamra kapkodtam. Úgy bő negyed óra után kész is lettem. Visszamentem a szobába, ahol Harry már felöltözve várt rám. Elmosolyodott, amikor meglátott. Gyorsan bement a fürdőbe, elvégezte a még fontos dolgait, és már indultunk is.

****

A pályán már sok ember jelen volt. Zene töltötte meg a hatalmas területet. Mosolyogva fordultam barátom felé, aki mióta meglátta Aaron-t feszült lett. Próbáltam tenni ellene, és néha sikerült is az út során, de valahogy mindig visszatért. 
Odasétáltunk a pulthoz, ahol bérelni lehetett korcsolyákat. Mindenki megkapta a megfelelőt, és már mentünk is felvenni őket. Amint lábainkon voltak, felálltunk, és beléptünk a jégre. Harry-vel ujjainkat egybe voltak fonódva. Próbálta elengedni, ugyanis félt, hogy elránt magával. Véleménye szerint nem az erőssége ez a sport. Belle és Aaron már a pálya közepén voltak. Én barátom felé fordultam és felmosolyogtam rá.
- Menni fog, gyere. Majd segítek, úgy ahogyan Te nekem tegnap. - nyújtózkodtam egy csókjáért 
- De ha esek, és bajod lesz? - aggodalmaskodott
- Bébi, nyugi. - indultam meg
Lassan mentünk, és közben magyaráztam neki. Nem értettem, hogy miért írta le magát, hiszen nagyon s jól ment neki a dolog. Egyáltalán nem esett el. Kezét nem szándékoztam elengedni. Ragaszkodóan fogtam. Simán siklottunk be a pálya közepére. Egyre jobban felbátorodott barátom.
Hó szépen hullott lefelé a kellemesen hűvös időben, ezzel még tökéletesebbé téve a délutánt. Harry közelebb húzott magához, és kicsit lejjebb hajolt, hogy könnyebben össze tudja érinteni ajkainkat. Ezt a pillanatot, barátnőm sikeresen tönkretette ismételten. Derekamnál fogva elrántott magával. Mivel kapaszkodtam Harry-be, így hatalmas esés keletkezett. Mind a hárman a dermesztő hideg jégen feküdtünk, és nevettünk, Hazza-t, leszámítva. Ő aggodalmasan nézett rám. Felültem, majd kisebb segítséggel, amit Aaron nyújtott fel is álltam. Bell és Harry is csatlakoztak hozzánk. Barátnőm egyből bocsánatot kért, de még mindig mind a ketten nevettünk.
- Jól vagy? - nézett rám komolyan Haz
- Bébi, nyugi. - mosolyogtam rá biztatóan - Rendben vagyok.
- Ne haragudjatok komolyan, nem így terveztem. - mentegetőzött Belle.
- Legalább jót nevettünk. - vontam vállat - Bár az időzítésed lehetett volna jobb is.
- Sajnálom, amikor jön az ötlet, akkor megállíthatatlan vagyok.
- Tudjuk Kicsim. - csókolta homlokon Aaron
Hangulat csak még jobb lett az idő előrehaladtával. Mindenkinek jókedve volt. Egy idő után leváltottuk a cipőnket, és a büféhez sétáltunk, ahol forró italokat vettünk magunkhoz. Mivel ma van az év utolsó napja, így inkább estére tartogattuk barátnőmmel az alkohol tartalmú italokat. Végül tíz perces válogatás után a forró csoki mellett maradtunk. Srácok maradtak a szokásos tél finomságnál.
Amint elfogyasztottuk a gőzölgő italokat visszamentünk még egy kicsit a pályára. Újra ketté szakadtunk. Bell-ék elmentek a pálya másik végére, mi pedig a többi emberrel haladtunk körbe, körbe a pályán.

****

Már sötét volt amikor visszaértünk a hotelhez. Liftnél elköszöntünk a másik párostól, és már a szobánk felé s vettük az irányt. Kicsit már átfagyva éreztem magam, így minden vágyam egy forró zuhany volt. Sietve szabadultam meg cipőmtől, mellényemtől és a kabátomtól is. Harry is hasonlóan tett. Bementem a fürdőbe, aminek ajtaját egyből magamra is zártam. Megnyitottam a vizet. Mire sikerült minden ruhadarabomtól megszabadulnom, már forró gőzzel volt tele a kis helység. Ahogy beálltam a forró vízsugár alá, éreztem, ahogy melegség árad szét testemben. Amint érezni kezdtem a testrészeim, megmosakodtam, és megmostam a hajam. Bő fél óra elteltével már egy törülközővel magam körül álltam a tükör előtt. Kimentem a szobába, ami üresen állt. Felvettem gyorsan a fehérnemű szettem, majd egy köntösbe bújtam. Hajamat áttöröltem, és lazán hagytam a köntös puha anyagára zuhanni.
- Már kész is vagy? - hallottam meg egy rekedtes hangot
- Merre voltál? - érdeklődtem
- El kellett intéznem valamit. - csókolt homlokon 
- Tudod, hogy mennyire utálom ezt. - igyekeztem bosszúsan nézni rá
- Igen, gondolom, hogy inkább a finom ajkaidon éreznél, de most ennyivel kell beérned.
- Akkor inkább ne érezzelek. - sóhajtottam fel, miközben fésültem a hajam
- Rendben. Kíváncsi vagyok meddig bírod. - kacsintott rám, majd eltűnt a fürdő ajtaja mögött
Tisztában voltam azzal, hogy egyikünk sem fogja sokáig bírni az érintés tilalmat. Eldőltem az ágyon, és vártam, hogy készen legyen. Nem is kellett sokáig várnom, amikor is megpillanthattam egy sima hófehér törülközővel csípőjén kilépni a fürdőből. Nagyot nyeltem. Tudtam, hogy most még jobb kínozni fog. De hát minden játékhoz ketten kellenek. Felálltam, és egy egyszerű mozdulattal, szabadultam meg a rajtam lévő köntöstől. Fekete csipkés szettem nagyon is elvonhatta a figyelmét, ugyanis megtorpant, és engem figyelt, ahogyan bementem újra a fürdőszobába. Jót derültem magamba, ahogyan bekapcsoltam a hajszárítót, és ügyet sem vetve rá igyekeztem mielőbb végezni. Magamban elmosolyodtam, amikor alig egy - két perc elteltével egy bokszerben jelent meg, és mögém sétált. Derekamat körül ölelte, és vállamra támasztotta állát. Tükörben találkozott a tekintetünk. Kérdően néztem rá, de Ő csak arra koncentrált, hogy ujjaival kis köröket rajzol csípőm érzékeny bőrére. Tovább folytattam a tevékenységem, és szerencsémre hamar végeztem is. Letettem mindent a kezemből, és kisétáltam vissza a szobába. Felvettem az egyik pólóját, és úgy ültem le az ágyra. Az éjjeli szekrényen egy hatalmas tálca volt, rengeteg finomsággal.
- Szóval kínozzuk egymást. - mondta, amint leült mellém
- Csak nem szerettem volna, ha kimelegszem. - feleltem egyszerűen
- Hát persze. - nevetett fel, és az ölébe húzott, majd tálcát az én ölembe helyezte
- Nem arról volt szó, hogy nincs érintkezés? - kérdeztem, miután elhelyezkedett
- Csak az ölemben ülsz. Csók az ami a kihívás. - motyogta a fülem mellett
- Ahogy gondolja, Mr.Styles. - feleltem mosolyogva - Akkor legyen valami tétje a dolognak.
- Mit szeretnél?
- Aki elveszti a fogadást, az azt tesz a másikkal amit csak akar.
- Benne vagyok. - húzta perverz mosolyra ajkait
Együtt hamar elfogyasztottuk a vacsorának szánt ételt. Helyet kapott még egy tál ínycsiklandozó eper, és mellette csoki öntet is, ami desszertként szolgált. Magamhoz is vettem egy darabot a gyümölcsből, és belemártottam az olvasztott édességbe. Beleharaptam, és amíg ezeket a mozdulatokat megtettem, végig éreztem az égető smaragdzöld tekintetet magamon. Ránéztem, és elmosolyodtam. Szinte fájdalmasan sóhajtott fel, és vett magának egy epret.
Lassan mindent eltüntettünk ami csak ehető volt. Ezt egyáltalán nem csodáltam, hiszen csak a reggeli volt bennünk, és már javába esteledett. Eldőltem az ágyon, míg Harry letette a tálcát az éjjelszekrényre. Mellém dőlt, de egyikünk sem érintette meg a másikat, vagy éppen szólalt meg.
Jó pár percig néztem a plafont, és éreztem, hogy elálmosodom, így cselekednem kellett. Kimásztam a puha ágyból, és magamhoz vettem minden szükséges dolgot, majd nagy léptekkel a fürdőbe mentem, és magamra zártam.
Hajammal kezdtem a készülődésemet. Lazán begöndörítettem a végét. Amint ezzel megvoltam, az elejét elcsatoltam. Sminkemmel nem sokat vacakoltam. Natúr színeket használtam, és egy kevés szemhéj tust. Megszabadultam a felesleges ruhadarabjaimtól, és magamra vettem testszínű selyem harisnyám, és a ruhám. Fújtam magamra még a parfümömből, és vetettem egy utolsó pillantást magamra. Kicsit több mint fél óra elteltével léptem ki készen a hálóba.
- Oké, ha azt várod, hogy távol tartsam magam Tőled, akkor ne sokáig reménykedj. - jelentette ki barátom
- Pedig a megtartóztatást választottad. Pedig talán ma engedtem is volna. - sóhajtottam fel fájdalmasan - De hát ha Harry Styles valamit mondd, az úgy is lesz. - mosolyogtam rá - Inkább menj készülni.
- Megbánod, hogy velem kezdtél ki kislány.
- Állok elébe. - kacsintottam rá
- Hosszú estének nézek elébe. - morogta magába, és becsukta az ajtót
Jót nevettem rajta. Tudtam, hogy megbánja minden kijelentését egy idő után, de hogy ennyire hamar, az még engem is meglepett. Leültem az ágyra, és vártam, hogy elkészüljön.

Harry

Ahogyan megérkeztünk a privát szórakozóhelyre, Thea, és barátnője is, Belle a pulthoz igyekeztek. Aaron-al a nyomomban követtem őket. Amint kikérték az italukat, én is rendeltem, és egy helyet kezdtünk el keresni. Egyből elfoglaltunk egy négy személyes kisebb bokszot. Barátnőm megszabadult a kabátjától, és egyből észrevettem, hogy többen is megnézték. Igyekeztem kizárni mindenkit, de nehezen ment.
Thea bemászott, így én ültem kívül. Velem szembe volt Aaron, és mellette Bell. Koccintottunk, az utolsó itt töltött napunkra. Lányok valamilyen színes koktélt ittak, míg én whisky-vel oltottam szomjam. Beszélgetni nem nagyon lehetett, csak ha az ember ordibált, így nem nagyon próbálkoztunk vele. Egy - egy mondat elhangozott, de nem vittük túlzásba.
Pincérek járkáltak az asztalok között. Nálunk is megállt, én pedig azonnal kaptam az alkalmon. Rendeltem mindenkinek, ám amikor barátnőmnek kértem az italát, közbeszólt. Tisztán whisky-t kért. Meglepődtem, de végül megrendeltem neki is a kért innivalóját.
Már vagy tíz perce vártunk, amikor hirtelen egy váratlan, és Thea által nem kedvelt személy állt meg asztalunknál. Felnéztem rá, Ő pedig szélesen elmosolyodott. Éreztem, ahogyan barátnőm keze megfeszül a combomon.
- Micsoda meglepetés. - vigyorgott - Sziasztok. - nézett végig mindannyiunkon, majd  visszanézett rám
- Szia. - feleltem - Hát te?
- Még sem tölthetem egy hotel szobában az újévet. - ült le szorosan mellém - Nem gondoltam volna, hogy itt találkozunk.
- Micsoda véletlen egybeesés. - morogta mellettem Thea
Kendall fecsegni kezdett minden féléről. Elmesélte a fotózását, majd jött az újabb kis története, hogy milyen volt, amikor velünk volt itt egy koncert sorozaton. Barátnőm egyre feszültebb lett. Ráhelyeztem a kezem az övére, és finoman megsimogattam a kézfejét. Pincér megérkezett és letette elém a két pohár whisky-t. Kendall egyből nyúlt az egyik pohárért, és meghúzta. Thea egyre ingerültebb állapotba került.
- Azaz ital az enyém volt. - nézett rá szúrós szemmel Thea
- Ó, ne haragudj. - nézett rá, és elé tolta a félig kiivott poharat
- Hagyjuk. - felelte, és felállt, majd kimászott mellőlem
- Utána megyek. - vágta rá egyből Belle
- Mindig így viselkedik? - horkant fel Kendall
- Csak rossz napja van. - válaszoltam
Bólintott, hogy megértette, amit követően el is tüntette az égető szeszes italt. Soha nem volt semmi problémám Kendall-al, bár néha számomra igen unalmas, de a barátomnak tarom. Régi ismerősöm, így talán azért is nézem el neki ilyen könnyen a dolgait. Rosszul érint, hogy Thea-val nem találják meg a közös hangot, de reménykedem, hogy ez javulni fog mihamarabb.
Egyik pillanatban még ültem, másikban pedig már a táncparketten találtam magam. Vékony karok fogtak körbe. Gondoltam, egy táncból semmi gond nem adódhat, így derekára helyeztem a kezeim, és mozogni kezdtem a zenére. Fejét vállamra hajtotta. Lassú dal szólt, így talán ezért tette. Legalábbis én ennek tudtam be.
Tánc közben nézelődtem. Barátnőmet kerestem, és nem is kellett sokáig leselkednem. Hamar összeakadt a tekintetünk. Bárpultnál ült, és éppen valami koktélt ivott. Láttam rajta, hogy mennyire rosszul érinti a dolog, és hogy már az alkohol is igen jó hatással volt rá.
A dalnak vége lett, én meg megkértem a partnerem, hogy üljünk vissza. Vártam, hogy Thea és barátnője is csatlakozik hozzánk, de nem tették. Már csak ketten ültünk az asztalnál. Valamilyen oknál fogva Aaron is társult a lányokhoz. Kértem az egyik pincértől még egy kör italt, amit szerencsére hamarabb meg is kaptam, mint az előzőt.
- Na haragudj, de most mennék a többiekhez. - mondtam
- Remélem még találkozunk.
- Mindenképpen. - mosolyogtam, és egy puszival elköszönve már indultam is barátnőmhöz
Ahogyan odaértem átöleltem a derekánál fogva, a bárszéken ülő csodás lányt. Mivel nem felém figyelt, így az érintésemre minimálisan összerándult. Azonnal rám kapta gyönyörű, csillogó szemeit. Szem forgatva visszafordult, és minden figyelmét az italának szentelte. Belle biztató mosolyt küldött felém, majd kézen ragadta barátját, és magunkra hagytak. Még mindig fogtam vékony derekát, de rám se hederített. Megfogtam a kezét, és lehúztam a székről. Kérdően nézett rám, de nem érdekelt. Magam után húztam a tömegbe a lépcső felé, fel az emeletre. Egy erkélyen kötöttünk ki. Erre a részre nem mindenki jöhet ki, így rajtunk kívül még pár páros volt jelen. Korláthoz lépett, és lenézett a havas, kivilágított tájra. Levettem a zakóm, és ráterítettem vállára. Figyelmét még mindig nem rám irányította, ami engem felettébb zavart.
- Bébi. - öleltem át hátulról - Kérlek.
- Jót táncoltatok? - szólalt meg
- Ne csináld ezt újévkor. - suttogtam a fülébe
- Tudod nem várom el, hogy minden figyelmem nekem szenteld, de legalább ne vele lennél. Tudod, hogy mennyire nem bírom elviselni.
- Ahogyan én sem Aaron-t.
- Nem ugyan az a helyzet. Neki barátnője van, és már évek óta jó barátságot ápolunk. - felelte - Viszont Kendall-t nem érdekli, hogy itt vagyok neked én. Igen látom, hogy sokkal szebb, gazdagabb és jobban is illik a társasági körödbe, de legalább akkor szakítanál velem és akkor semmi akadálya nem lenne a dolognak.
- Édes. - fordítottam szembe magammal - Honnan szeded ezt a sok hülyeséget?
- Csak látom, amit látok.
- Képzelődsz. - suttogtam ajkaira - Csak Te kellesz. Nincs szükségem rá. Legalábbis nem úgy, ahogyan Rád. Te vagy a csodás barátnőm.
- Legalább ne kábíts, kérlek. - csillogtak szemei a könnytől
- Bébi, minden amit mondok, amit érzek, amit teszek, komolyan így is van. Neked soha nem hazudnék. - húztam magamhoz, és szorosan megöleltem - Kicsim, kérlek nyugodj meg. Ma estét töltsük el kettesben, ha szeretnéd. Menjünk vissza a hotelbe.
- Nem. Nem hagyhatjuk itt a többieket.
- Az lesz, amit szeretnél, de kérek valamit Tőled. - fogtam kezeim közé arcát, és szemeibe néztem - Ne sírj. Utálom, és bosszús leszek miatta. Mosolyod szeretném látni.

****

Teljesen feloldódott a hangulata Thea-nak, amint visszatértünk a buliba. Megittunk együtt pár italt, majd egyenesen a táncparkettre húzott. Háttal állt nekem, kezeimet pedig megfogta és csípőjére vezette. Zene ritmusát teljesen átvette. Testünk egybeolvadt, ahogyan vonaglottunk a tömeggel együtt. Kezei enyéimen voltak, egybefonódva ujjaimmal. Feneke a legérzékenyebb pontomnál volt. Soha nem volt ennyire bátor velem, mint ott, abban a pillanatban. Az alkohol, és az ahogyan nekem feszült teljesen elvette az eszem. Mindent feladtam. Nyakának szenteltem a figyelmem. Apró, nedves csókokkal hintettem be. Kis idő múlva szembefordult velem. Nagyokat pislogott, majd azonnal ajkaimnak esett. Vadul, vágyakozóan csókolt. Még soha nem éreztem Őt ennyire, mint akkor ott. Kezem szorosan fogták a csípőjénél. Szenvedélyes csókunkat, a csend szította félbe. Mindenki a dj - t figyelte.
- Üdvözlök minden kedves résztvevőt az év utolsó napján. Már csak két perc, hogy 2014-et írjunk. Szóval, mindenki ragadjon meg egy pezsgős poharat, és készüljünk fel az új év kezdetére. - szólalt fel
Visszamentünk az asztalunkhoz, ahol töltöttünk az üvegből magunknak. Az asztal előtt álltunk, Belle és Aaron mellett. Már kezdtek visszaszámolni, én pedig szembe fordultam Thea-val és megcsókoltam. Már rég túlléptük az éjfélt, amikor szabadon engedtem ajkait a fogságomból.
- Boldog Újévet, bébi. - suttogtam ajkaira
- Neked is. - húzott vissza egy rövid csókra
Felhajtottuk a pezsgőnket, majd mindenkinek a legjobbakat kívántuk. A zene ismételten felcsendült, mi pedig táncolni kezdtünk újra.

****

Thea eléggé leitta magát. Soha nem láttam még ilyen állapotban, így meglepett. Amikor kiszálltunk a taxiból, a hotel előtt karjaimba vettem, és úgy vittem be az épületbe. Lift szerencsére hamar megérkezett a megfelelő szintre. Nagy léptekkel mentem a szobánkhoz, aminek ajtaját sietve nyitottam ki, és zártam be. Pislogva nézett fel rám. Kicsit már sikerült magához térnie.
Lefektettem az ágyra, cipőit pedig letettem a földre. Kis kezeivel magára rántott, és szenvedélyesen megcsókolt. Egyre jobban elkapott a hév mindkettőnket. Ingemet már kigombolta. Elhúzódtam Tőle, és lenéztem rá. Alsó ajkát beszívta, ami megőrjített, így újra egybeforrtunk. Maga alá fordított. Csípőmön ült, kezet pedig hátra vezette. Hallottam, ahogyan a cipzárt lehúzza ruháján. Kibújt belőle, és a földre hajította a csinos darabot. Felnyúltam csípőjéhez, és határozottan, egy újabb csók közben ketté szakítottam a harisnyáját.
- Vad ember. - mosolygott le rám
- Ha rólad van szó, nincs határ. - fordítottam magam alá - Mit szeretnél? Én nyertem, de mivel udvarias vagyok, dönthetsz.
- Téged. - suttogva jelentette ki, bátortalanul
- Bébi, nem szeretném, hogy az alkohol miatt add magad nekem teljesen. - csókoltam meg, választ nem várva
Nyakáról, mellkasára tértem át. Mivel melltartót nem viselt, így örömmel kényeztettem telt idomait. Amikor elértem a megfelelő hatást lejjebb haladtam, hasára, majd a csipkés kis anyagra, ami még testét takarta. Türelmetlenül húztam le róla. Nem voltam a legjobb idegállapotban. Csak arra vártam, hogy érinthessem, hogy érezhessem Őt.
Simogatni kezdtem. Szemeit szorosan becsukta, míg kezével megkereste enyémet, a másikkal pedig a hajamba túrt, és finoman felhúzott magához. Kezdeményezte a csókot, miközben még mindig lassan simogattam az érzékeny területét.
Száját zihálások sokasága hagyta el, ami további lépésekre késztetett. Visszahelyezkedtem lábai közé, és ajkaimmal kezdtem el neki örömet szerezni. Próbálta előttem bezárni a feltárt részt, de kezeimmel finoman szétfeszítettem. Éreztem, ahogyan hajamat húzta, és tisztán hallottam, ahogyan nyögdécselt.
Egyik ujjamat felhelyeztem neki, így már kétszeresen is kényeztettem. Csípőjét szorosan fogtam. egy helyben maradás nem éppen az a dolog, amit szeret csinálni. Igyekezett elébe jönni a dolgoknak, de nem hagytam. Kis idő elteltével még egy ujjamat megkapta, ami hatására minimálisan megfeszült. Lassan, odafigyelve tettem meg minden egyes mozdulatot. Éreztem, hogy már nem kell sok, így gyorsítottam a tempón. Hangja erősödött, miközben vergődött alattam. Alig telhetett el pár perc, amikor a nevemet sikítva élte át élete második orgazmusát. Azonnal felemelkedtem hozzá, és érzelmes csókot adtam neki. Betakartam, én pedig lemásztam az ágyról, megszabadultam minden ruhámtól. Egy bokszerben bújtam vissza mellé, és húztam magamhoz. Szorosan öleltem a forró testét, miközben még mindig a lélegzetét próbálta helyrehozni. Utolsó csókot adtam ajkaira, majd nemsokára álmainkra találtunk.

6 megjegyzés:

  1. hmmm na náluk is jól kezdődik az újév! :) Nagyon jó rész lett! nagyon várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM....nem tudom elégszer elismételni..hamar kövit!! best! :*

    VálaszTörlés
  3. Az elején kis cuki résznek indult, de bevadultál ám :D:D:D Nagyon jó volt! ♥Xx

    VálaszTörlés
  4. fúúúú.. Kendall... de utálom xDD
    btw a vége kifejezetten tetszett.! örülök hogy Harry nem engedett az ösztöneinek :)) kíváncsian várom mi lesz ezek után :))

    xxx ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.