2014. március 3., hétfő

16.rész

Sziasztok! .. (:


Most csak azért írok nektek pár sort, mert bénáztam az előző részben. Már javítva lett, de azért gondoltam, hogy ide is kiírom. Thea 18 éves, és nem 16. Sajnálom, elnézést mindenkitől, aki még a régebbi verziót olvasta! :/ Máskor jobban figyelek.
Ehhez a részhez nem fűznék semmit, csak, hogy remélem elnyeri a tetszéseteket. :)
Véleményeket várom. 


Csók.: Alexa S. xx

Thea

Ahogy beléptünk a hotel előcsarnokában a lift felé húztam barátom, bár igen megingott a talaj, így a kis helységben a magassarkúmtól azonnal meg is szabadultam. Megkönnyebbülten sóhajtottam fel, ahogyan a talpaim a szilárd, egyenes talajon pihentek. Harry mellkasának dőltem, míg Ő szorosan derekamnál fogva tartott meg.
Folyosón elköszöntünk Bell-től és Aaron-tól, majd a saját szobánk felé vettük az irányt. Fejem lüktetett, így az első dolog amit magamhoz vettem egy pohár víz, és gyógyszer volt. Amint felhajtottam, a fürdőbe mentem, ahol megmostam a fogaim. Tükörben találkozott a tekintetem barátoméval. Elmosolyodtam, és megfordultam. Láttam, hogy valami történt, így oda mentem hozzá.
- Mi a baj? - kérdeztem, és derekánál fogva átöleltem
- Semmi. - felelte egyszerűen
- Harry, ezt olyan embernek mondd, aki nem ismer. - kuncogtam fel jókedvemben
- Egyszerűen csak szarul esett az ahogyan beszélt rólad Aaron.
- Ó, már értek mindent. Féltékeny vagy.
- Dehogy. - horkant fel, és a szobába ment
Nevetve mentem a táskámhoz, és vettem elő egy trikót, és rövidnadrágot. Fürdőben magamra is vettem, és már abba mentem vissza a hálóba. Harry már az ágyban feküdt. Bemásztam mellé, majd leoltotta az éjjeliszekrényen lévő lámpát. Szorosan bújtam hozzá. Semmit nem reagált, csak a hátán fekve a plafont bámulta. Hirtelen ötlettől vezérelve csípőjére ültem. Felnézett rám, és arcára az érthetetlenség ült ki. Végigsimítottam kidolgozott mellkasán, ami hatására mély levegőt vett. Ujjammal átrajzoltam a pillangó tetoválását, majd a két fecskét.
Semmi más nem kötött le, csak az, hogy ellazuljon, és elfelejtse azt a sok ostobaságot, amit a fejébe vett. Alsó ajkamat harapdáltam, és szemeibe néztem, amik a vágytól csillogtak. Csípőmet megmozdítottam, de ezt csak akkor vettem észre, amikor egy morgás hagyta el száját. Egyből észbe kaptam. Kezdtem magam alatt érezni, hogy nagyon is tetszik neki a helyzet. Csuklóm köré zára ujjait, és lerántott magához. Alig néhány milliméter volt arcunk között.
- Mit csinálsz? - kérdezte feszült hangon
- Szeretném, ha ellazulnál. - suttogtam ajkaira - Tudatni akarom veled, hogy csak a Tiéd vagyok.
- Édes. - kezdte halkan, végigsimítva arcomon - Tudom, hogy az enyém vagy.
- Még is meggondolatlan kijelentéseket tettél.
- Szerintem egyértelmű, hogy minden férfira, aki csak rád néz féltékeny vagyok. - felelte - Gyönyörű vagy.
- Tehát csak a testem kell neked.
Értetlenül nézett rám, majd hirtelen a hátamon találtam magam. Ez a váratlan mozdulata egy kisebb sikítást eredményezett nálam. Lábam között teljesen nekem feszült, és ez engem zavarba hozott. Tökéletesen látta rajtam ezt. Önelégült mosolyra húzta száját, ahogyan kezeimet a fejem fölött lefogta.
- Ha csak a tested kellene kihasználnám az alkoholos mámorod, és megfektetnélek. - felelte szárazon - De ha jobban átgondolom. - tűnődött el - Te már elkezdted. Érzed? - suttogta a fülembe, ahogyan nekem nyomta magát - Teljesen felizgattál. 
Nagyokat pislogtam fel rá. Fogalmam sem volt, hogy mi a következő lépés. Mivel ittam, így nyugodtabb voltam, mintha teljesen józan lettem volna. Végigcsókolta a fülem mögötti résztől, arcomon át az államig az arcomat, majd ismételten szemeimbe nézett.
- Nagy önuralom kell ahhoz, hogy ne tegyelek magamévá. - simított végig a nyakamon
Egy hang nem jött ki a torkomon. Lefagytam. Ezt hittem, hogyha elkezdem egyáltalán nem lesz nehéz, de szinte remegtem alatta. Végig a szemeimbe nézett. Egy kis csókot adott, majd legördült rólam. Közel húzott magához, hátam izmos mellkasának feszült.
- Édes. - suttogta - Soha nem foglak kényszeríteni semmire. - csókolt a nyakamba
Semmit nem feleltem, csak megfordultam karjai között, és belenéztem szemeibe. Ajkaimat finoman helyeztem övéire. Érzéki csókot váltottunk. Amikor elszakadtam tőle mellkasába temettem az arcom, és lehunytam szemhéjaim. Hátamat simogatta, és feljebb húzta rajtam a takarót. Köré fontam a karom, és így ért az álmom.

****

Reggel kipihenten ébredtem. Szerencsére az esti gyógyszernek a fejem sem fájt. Kinyújtóztam, és kimásztam az ágyból. Harry még békésen szuszogott a párnába. A hatalmas ablakhoz mentem, és kinéztem. Hó szépen hullt, és ez csodálatos látványt nyújtott a kora reggeli órákban.
Miután meguntam a havas táj bámulását a telefonhoz sétáltam és a szobaszervizt hívtam. Rendeltem magunknak reggelit. Amíg vártam, hogy megérkezzen elővettem a telefonom és írtam anyának egy üzenetet, mivel még korán volt, és tegnap elfelejtettem. Felnéztem még twitterre, majd kiléptem gyorsan, amint visszakövettem pár lányt. 
Kopogtak az ajtón, így sietve nyitottam ki, vettem el a tálcát, majd köszöntem meg egy kis borravalóval. Visszasétáltam, és letettem az éjjeliszekrényre. Lassan felmásztam az ágyra, és a még mélyen alvó barátom arcát kezdtem el gyengéden simogatni. Semmit nem reagált. Tekintetem szájára tévedt. Annyira kívánatos volt, így egyből cselekedtem. Óvatosan olvasztottam egybe enyéimmel. Mondhatni azonnal reagált is rá. Hirtelen maga alá fordított, és tovább csókolt. Kisebb puszikkal szakadt el tőlem. Orrát enyémnek dörgölte, majd kicsit eltávolodott Tőlem.
- Minden reggel kaphatok ilyen ébresztést?
- Tudod azt ki kell érdemelni. - mondtam komolyan
- Hm.. igyekszem akkor minden este valamit összehozni. - kacsintott
- Hozattam reggelit. - tereltem a témát
- És Te édesíted meg?
- Harry, gazán aranyos vagy, de nem. - mosolyogtam rá bájosan
Sietősen szabadítottam ki magam, majd a tálcát megfogtam, és bemásztam az ölébe. Végül feladta a küzdelmet Hazza, és sikerült rávennem, hogy reggelizzünk meg. Miután sikeresen elfogyasztottunk minden finomságot, erőt véve magunkon kimásztunk az ágyból. Azonnal készülődni is kezdtünk a mai programunkhoz.

****

- Jó reggelt. - köszönt hatalmas mosollyal arcán Belle
- Nektek is. - feleltem
- Készen állsz a mai napra Drágám? - kérdezte Aaron a liftben
- Hát persze. A legjobb tanárom lesz. - bólintottam, és még jobban Harry-hez bújtam
Éreztem ahogyan az izmai megfeszültek az elhangzott becenév és maga a személy jelenléte miatt is. Halványan rám mosolygott, ami egy parányi reményt adott arra, hogy csak velem foglalkozik, és hogy kizárja Aaron-t. Csendben vártuk, hogy a lift megérkezzen a földszintre, majd indulhassunk.
Fogtunk egy taxit a hotel előtt. Sofőrnek Aaron elmagyarázta, hogy hova s szeretnénk menni. Alig fél órás utazás után megérkeztünk a hegy lábához, ahonnan alig tíz perces séta után meg is érkeztünk az embertömeghez. Már sokan szántottak végig a hegy oldalán. Végignézve rajtuk, alig vártam már, hogy én is közöttük lehessek, és élvezzem a lesiklás által nyújtott örömöt.
Szinte húztam magam után barátom a ház felé, ahol bérelni lehetett a léceket, és az ahhoz szükséges dolgokat. Szerencsénkre hamar sorra is kerültünk, így már élvezhettük is a havas táj, a hűvös, ám napos időjárást.
- Na indulhatunk drága? - állt mellém Aaron
- Te is tudod, hogy nekem gondjaim vannak a csúszós talajjal. - nevettem fel
- Talán segíthetek neked benne.
- Inkább foglalkozz a saját barátnőddel. - szólalt fel mellőlem Harry
- Oké, nyugi haver. Csak felajánlottam a segítségem.
- Na srácok, elég. Baby, gyere inkább. Majd, ha sikerült Thea-nak megtanulni, jönnek utánunk. - mondta, majd húzta maga után Belle, barátját
- Kicsim, nyugi. - bújtam hozzá
- Sajnálom. - suttogta, és egy rövid csókot adott - Gyere. Megnézzük mennyire vagy két ballábas.
- Ezt még visszakapod. - ütöttem vállba
Nevetve csak megrázta a fejét, és már indultunk is arrébb, az úgynevezett tanuló pályára. Komolyan figyeltem, ahogyan elkezdte magyarázni a fontosabb dolgokat. Szinte ittam a szavait. Magyarázott, és magyarázott. Teljesen elvesztem. Szavai szinte meg sem érintettek. Végig ajkai mozgását figyeltem, amiket néha be is nedvesített. Fejvesztve éreztem magam.  Magával ragadt a formás, duzzadt szája.
- Kicsim, tudom, hogy imádod a szám, de ne ennyire feltűnően. - motyogta már ajkaimra
Nagyokat pislogtam rá, mint a legártatlanabb lány a világon. Ajkaimat benedvesítettem. Teljesen ki volt száradva a szám. Közelebb hajolt, és fülembe suttogott.
- Ne kísértsd a szerencséd. - csókolt meg, majd eltávolodott
Pislogtam még párat, de már össze is szedtem magam, hogy figyelni tudjam minden egyes pontos mozdulatát. Nagyon jól mutatott a lécen, és szemeim ismételten elkalandoztak, még az overall ellenére is. Érthetően mutogatott, majd leszállt a lécről, és engem állított be. Még egyszer elmagyarázta a dolgokat, majd saját lécén beállt elém, és így indultunk el a kezdő pályán.
Egy kis ideig jól is ment, de aztán hirtelen történt valami, és egy hatalmasat estem. A hóban elterülve nevettem. Harry fölöttem állt.
- Édes, rendben vagy? - nyújtotta kezét, amit egyből el is fogadtam
- Mondjuk. - nevettem még mindig - Figyelmeztettelek, hogy béna vagyok.
- Majd megtalálom azt a dolgot, amiben nem vagy az. - húzott magához
- Héj, gerlepár. - hallottam meg egy hangot - Hogy haladsz Thea? - állt mellém Bell
- Jól ment. - kuncogtam
- Az esésed mindenképpen. - nevetett fel Aaron - Díjnyertes volt szívem.
- Na menjünk együtt. - húzott magával barátnőm
Féltem magára hagyni a két srácot, de Belle inkább csak támogatta az ötletet. Szerinte kettesben kell ezt megbeszélniük. 

****

Forró víz jól esett az egész napos síelés után. Gyorsan mostam meg a hajam, és mosakodtam le. Amint végeztem megszárítottam tincseimet. Felvettem a fehérneműm és a ruhám. Kisminkeltem magam, hajamat lazán begöndörítettem. Fújtam magamra a parfümömből, és már kész is voltam. Bő egy óra múlva léptem ki a szobába, ahol már Harry várt rám felöltözve.
- Kicsim. Imádom a lábaid, de szerintem ezt nem kéne nyilvános helyre felvenned. - mért végig
- Ugyan már. Ezek csak lábak. - forgattam meg szemeim, és belebújtam a magassarkúmba
- Olyan lábak amikért ölni tudnék.
- Nem kell túloznod. - nevettem meg - Inkább induljunk nagyfiú.
Kézen fogva vonultunk végig a hosszú folyosón. Csendben vártuk egymást átkarolva, hogy a lift megérkezzen. Éppen szétnyílt az ajtó, amikor megérkezett Belle, karöltve barátjával. Mosolyogva öleltem, és nyomtam két puszit Bell arcára. Harry is hasonlóan tett, miután kezet fogott Aaron-al. Gyorsan megöleltem és neki is két puszit nyomtam arcára Aaron-nak, majd beléptünk a liftbe. Harry szorosan tartott, mintha esetleg elfutnék előle. Éreztem, hogy testtartása merev. Mögöttem állt, így gondoltam, hogy visszahozom az én világomban. Fenekemet finoman nyomtam ágyékának. Nagyokat pislogva felnéztem rá, mintha semmit nem tettem volna. Kezei megfeszültek derekam körül. Lejjebb hajolt, leheletét nyakamon éreztem, majd belecsókolt a hajlatba.
Lift halk hangjelzéssel jelezte, hogy megérkeztünk a földszintre. Kisiettünk a kis helységből, és már az épület elé igyekeztünk, ahol egy taxi várt már ránk. Beszálltunk, Harry bediktálta az étterem címét, ahova asztalfoglalásunk volt. Alig tíz perc után sikerült megérkeznünk. Barátom udvariasan nyitotta ki nekem az ajtót, még a másik oldalon Aaron tette meg ugyan ezt Belle-nek. Ahogy beértünk a kellemes hangulatú étterembe már mellettünk is termett egy igen jóvágású srác. Köszöntött minket, majd a kabátunkat kérte el.
- Drágám, nagyon csinos vagy. - jegyezte meg Aaron, amint megszabadultam a takaró ruhadarabtól
- Köszönöm. - mondtam kedvesen
Harry kezeit egyből megéreztem magamon. Szinte birtoklóan ölelt, bár nem tagadom, hogy jól esett. Keze a mellem alatt pihent. Eddig a csípőmnél karolt ár minden alkalommal, de most egyértelművé tette, hogy csak az övé vagyok.
Bárpulthoz mentünk, amíg az asztalunkat előkészítették. Egy pohár pezsgőt rendeltünk, és koccintottunk az utazásra, és hogy sikerült megtanulnom síelni. Pincér jelezte, hogy átsétálhatunk, és elfoglalhatjuk a helyünket. Mi ezt meg is tettük. Szerencsénkre egy kissé távolabb asztalt sikerült kapnunk. Így a zavarás szóba se jöhetett, aminek a gondolatára megkönnyebbültem.
Harry szorosan foglalt helyet mellettem, míg a másik páros velünk szemben ült. Kellemes, nyugodt beszélgetés vette kezdetét. Inkább Bell és én beszéltünk a srácok pedig egy - egy megjegyzést tettek.
- Mit szólnátok, ha holnap korcsolyáznánk a belvárosi pályán? - vetette fel az ötletet Bell
- Remekül hangzik. Még nem is voltam az idén. - feleltem kicsit szomorúan - Édes? - fordultam fel
- Mehetünk, bár akkor neked kell majd tanítanod engem. - mosolyodott el
- Talán menni fog.
Hamar megkaptuk az italokat, majd folytatódott a társalgás, amíg vártuk a vacsoránk érkezését. Már jó pár perce beszélgettünk, amikor számomra a legirritálóbb hangot hallottam meg. Azonnal hátra fordultam, és szembesültem a tulajával.
- Harry. El se hiszem, hogy itt találkozunk. - lépett az asztalunkhoz
- Szia Kendall. - felelte - Hát te mit keresel itt?
- Ugyan ezt akartam kérdezni. - visított fel - Nekem egy téli fotózásom lesz a hegyekben, holnap. És Te?
- Már mindent értek. - mondta - Thea-val, és barátainkkal eljöttünk csak pár napra.
- És itt töltitek az újévet is? - faggatózott
- Igen, egy privát buliban leszünk. - szóltam közbe
- Óh helló Thea. - mosolygott gúnyosan - Észre se vettelek. Bár mondjuk nem is csoda. - nézett rajtam végig
- Helló. 
- Találkozunk valamelyik nap még? Esetleg Londonban? - fordult vissza Harry felé
- Még megbeszéljük, de persze, valamikor összefuthatunk. - válaszolt Haz
A lány közelebb lépett hozzá, és két puszit nyomott az arcára. Majd egy "Szia-val" távozott. Zavartan néztem, ahogyan az asztalunktól elment. Ittam egy korty bort, majd barátaimra néztem, akik szintén a sokk hatása alatt voltak.
- Végül is tényleg egyedül voltál. - állapítottam meg - Soha nem viseltem el, és ez az érzés csak erősödik.
- Baby, nyugi. - csókolt homlokon - Mindig is ilyen volt.
- Velem akkor se viselkedjen úgy, mintha a seggéből rángatott volna ki.
Harry csak arcon csókolt. Szerencsénkre nem kellett sokat várnunk mire a pincér meghozta az ételt. Bájos mosollyal köszöntem meg neki. Megkérdezte, hogy kérünk e még valamit, én pedig ezt kihasználva, kicsit megjátszva magam, kényes hangon megköszöntem a kedvességét. Féloldalas mosolyával és csillogó tekintetével nézett rám, majd magunkra hagyott. Neki kezdtem a vacsorám elfogyasztásának. Belle csak nevetett a dolgon. Ismert. Tudta, hogy ez számomra csak egy játék volt, ami el is érte a megfelelő hatást.
Harry-nek szúrós pillantását éreztem magamon. Mit sem törődve vele folytattam az evést. Nem néztem fel rá. Teljesen kizártam, hogy itt van, és engem néz. Tudtam, hogy idegesítette az előbbi kis színjátékom.
Beszélgettünk még egy - egy pohár vörösbor mellett. Mindenki nyugodt volt, kivéve barátom. Tisztában voltam vele, hogy még mindig a kis flörtöléseimen jár az agya. Ugyanis akárhányszor visszatért a pincér fiú, én egyből kaptam az alkalmon.

****

Kiérve az étteremből sétálni kezdtünk vissza a hotel felé. Megbeszéltük, hogy nem taxival megyünk. Hiába volt tél, az idő kellemes volt, a hó szépen hullt. Még mindig éreztem a köztünk lévő feszültséget, Harry-vel. Lehet, hogy túllőttem a célon.
Mikor kabátomért nyúltam a srác megelőzött, és felsegítette rám. Ez inkább barátom feladata lett volna, vagy a sajátom, de kiélveztem ezt is. Harry szemei szinte szikrákat szórtak. Amint összefogtam magamon a ruhadarabot, mellé léptem és egy rövid csókot adtam a szájára, ezzel mindenki tudtára adva, hogy csak az övé vagyok.
Bátortalanul, de annál nagyobb szeretettel, törődéssel és legfőképpen megbánással csúsztattam kezemet az övébe. Szinte ujjaim az övéire fonódtak. Közelebb is léptem hozzá, és vállának döntöttem a fejem. Belle és Aaron egymással voltak elfoglalva. Egy park felé vették az irányt, de én megálltam és velem együtt Harry is. Kénytelen volt szembefordulni velem. Felnéztem rá, de Ő csak közömbösen meredt rám.
- Hé. - simítottam végig enyhén borostás arcán - Ne csináld ezt.
- Menjünk vissza a hotelbe, jó?
- Rendben. - bólintottam rá
Fogtunk egy taxit, és amíg a hotelhez értünk írtam egy sms-t Bell-nek.

****

Amilyen gyorsan csak lehetett úgy szabadultam meg a magassarkúmtól a szobában. Harry utánam lépett be a szobába, és hallottam, amint a zár kattant. Kabátomat a kanapéra dobtam. Megfordultam, így szembe kerültem vele. Éppen a zakójától szabadult meg, majd rám nézett. Pár lépéssel tüntette el a közöttünk lévő távolságot. Kezei azonnal csípőmre, majd fenekemre vándoroltak. Felemelt, ezzel szoknyám felgyűrődött. Lábamat csípője köré zártam. Mivel magasabb voltam így, mint Ő, lenéztem rá. Ujjaimmal a haját túrtam. Egyikünk se bírta tovább. Szinte egyszerre csaptunk le egymás szájára. Vad csókolózás vette kezdetét. Mindketten ki voltunk éhezve. Este folyamán kikészítettük egymást.
- Enyém. Csak az enyém vagy, Édes. - motyogta ajkamra, majd újra nyelvét érezhettem magamban

9 megjegyzés:

  1. szinte éreztem hogy Kendall fel fog tűnni :DD viszont... ugye nem így akartad megírni az első együttlétüket?!?!!? MOND HOGY NEM KÉRLEK.!! én részletes leírásra számítok azon a téren.! :P

    várom a kövit xxx ♥

    VálaszTörlés
  2. Hogy Harry milyen ki féltékeny tud lenni....nagyon édes! :) Nagyon várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  3. Ismét egy nagyon jó rész Tőled..
    Imádom, hogy Hazza milyen kis féltékeny :D
    Kendallt pedig utáloom..:)
    Várom a következőt!<3

    VálaszTörlés
  4. awwh imáádom nagyoon szereteem a blogjaid *-* Ohh te IstenNő.;DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyonremelem en is, hogy a "huncutkodos" reszt nem csak ennyivel irod le...szeretem a reszletezeat..de perverzen hangzott>< a lenyeg, hogy siess!!!
      Love and kiss.:Nory

      Törlés
  5. Ez most kellett Harry-nek, Thea helyében én is ezt csináltam volna! :D Hazz meg, hogy besértődött már! De azért aranyosak és ennyi kis összezördülés csak jót tesz egy kapcsolatnak, ahogy az a végén is megjelenik! ;)
    xx

    VálaszTörlés
  6. Kikészítesz ...és akkor a rész végéről ne is beszéljünk ! Alig várom már a következő részt! Addig felkészítem magam lelkiekben, hogy most mik fognak majd történni :D Imádlak cica ♥ Xx

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Meglepi: http://lottietomlinson5sosfanfiction.blogspot.hu/2014/03/elso-dijam.html
    Strange xx Imádom a blogod! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.