2014. február 22., szombat

15.rész

Harry

Telefonom hangos csörgéssel ébresztett fel. Felkaptam az éjjeliszekrényről, és anélkül, hogy megnéztem volna a hívót, kinyomtam, és lenémítottam. Visszafordultam a barátnőmhöz, aki kicsit nyűgösen pillantott rám. Elmosolyodtam, de ő csak a párnába rejtette el csodás arcát. Gyengéden végigsimítottam rajta, és közelebb csúsztam. Felnézett rám, majd mellkasomban fúrta magát. Hátát simogattam, és a hajába csókoltam.
- Édes, ébresztő. 
- Muszáj? - nézett fel rám 
- Talán nem lefárasztottalak az este folyamán? - mosolyogtam rá
- Gondoltam, hogy fel fogod hozni. - mondta zavartan 
- Kicsim, ez természetes. Egy pár vagyunk, szokj hozzá, hogy mocskos dolgokat fogunk művelni. - húztam féloldalas mosolyra szám - Tudod, Te vagy az első lány, akire várok, és akit csak ennyire minimálisan érintek.
- Örömmel hallom. - csókolt meg, és kimászott mellőlem
Felkapta a ruháit, és már el is tűnt a fürdőbe. Amíg Ő távol volt, én is összeszedtem magam a közös fürdőbe, hogy hamarabb elkészüljünk, és össze tudjunk csomagolni. Gyors zuhany után magamra kaptam a csőnadrágom, és az egyik ingem. Visszamentem a szobába, és elkezdtem összecsomagolni a magam dolgait. Nem kellett sok idő, amikor hallottam az ajtó nyitódását. Odanéztem és megcsodáltam egy igen szexi szettben a barátnőm.
- Talán nem tetszik? - kérdezte
- Édes, csodásan nézel ki. - feleltem - Csak nem értem, hogy kinek is öltöztél ki.
- Neked?
- Jól hangzik, de ugye nem ebbe szeretnél jönni?
- Mi a baj vele? - nézett végig magán - Szerintem fiatalos, és nem is mindennapi.
- Ebben igazad is van, de megőrjítesz. - léptem elé - Tudod, ha egy pasi is megbámul Téged, kicsinálom.
- Jól van nagyfiú, nyugalom. - nevetett fel
- Nem vicces. - mosolyogtam rá, és egy könnyed csókot adtam neki - Pakoljunk.
Egy óra leforgása alatt sikerült mindent összepakolnunk. Nekem Thea segített. Nem vagyok valami jó a csomagolásban, és így minden alkalommal szenvedek is vele. Így, hogy Ő csinálta meg, még hely is maradt, amit sikeresen megállapított, hogy majd Svájcban vásárolt dolgait eltudja tenni valahova.
- Hát persze Kicsim. - csókoltam homlokon - Csak azt nem értem, hogy otthon hova pakolod Őket.
- Megoldom, elhiheted.
- Ebben biztos voltam.
Felvettem a táskámat, majd kezembe fogtam Thea bőröndjét. Lementünk a földszintre, ahol szüleim már nagyban csinálták a szokásos dolgaikat.
- Már mentek is? - kérdezte anya, amikor bementünk a konyhába
- Igen, mennünk kell. - feleltem - De majd jövünk még, ne aggódj.
- Remélem is. - felelte, és folytatta tovább a reggeli készítést - Lehet, hogy egyik hétvégén meglátogatunk titeket Londonban.
- Ez remekül hangzik. - lelkesedett barátnőm
- Thea lelkesebb, mint Te kisfiam.
- Csupán fáradt vagyok. - magyaráztam
- Talán huncut éjszakátok volt? - lépett be a konyhába nővérem
- Ki gondolta volna, hogy ilyenkor jelensz meg. - morogtam orrom alatt
Thea csak a nyakamba fúrta az arcát. Egyértelmű volt, hogy feljöttek benne az éjszaka emlékei. Megcsókoltam az arcát, és teljesen magamhoz öleltem. Robin is lassan megérkezett a nappaliból, a konyhába, így már neki is tudtunk látni az utolsó közös reggelinknek.
- Nagyon csinos vagy ma. - jegyezte meg Gem, barátnőmre
- Köszönöm. - mosolygott vissza
- Van valamiféle nagy alkalom?
- Nem, nem tudok róla. - vont vállat - Egyszerűen csak kedvem támadt kicsit csinosabban kiöltözni. Természetesen a barátomnak.
- Boldogsággal töltődöm fel, ha csak rátok nézek. - mondta anya
- Thea, szerintem nem ruhában szeret téged. - jegyezte meg nővérem
- Komolyan rosszabb vagy, mint én. - nevettem fel
- Azért ezt nem mondanám. - fordult felém Thea
Mosolyogva nyomtam egy puszit arcára, majd egy kicsit tovább beszélgettünk, amíg befejeztük a reggelit. Elköszöntünk mindenkitől, de a lelkünkre kötötték, hogy látni szeretnének minket mielőbb. Thea-tól nehezen szakadtak el a családom tagjai, de végül sikerült elindulnunk a reptérre.
Vállamra hajtotta fejét a taxiban. Ujjainkat összekulcsoltam és a lábamon pihentettem. Megsimogattam az arcát, ami hatására éreztem, ahogyan elmosolyodott.
- Fáradt vagy? - kérdeztem
- Valaki az éjszaka nem engedett aludni. - jegyezte meg
- Még sem ellenkeztél annyira.
- Sss. - ennyit tett hozzá
Én csak nevetve ráhagytam a dolgot, és az utat kezdtem el figyelni, miközben visszakapcsoltam a készülékem. 

****

Simán haladtunk át a biztonsági szakaszokon, és szálltunk be a gépet, miután átvettük a jegyeinket, és leadtuk a csomagokat. Kicsit bosszús lett barátnőm, mert nem engedtem, hogy Ő fizessen.
- Én vettelek rá, illetve hívtalak el, ez így lenne fair. - duzzogva foglalta el helyét
- Igen, ez igaz. Ahogyan az is, hogy a barátnőm vagy. Megtehetem, hogy megvegyem a repülőjegyeket, sőt bármit neked, és nekem. - fogtam kezembe a kezét - Édes, ne cukkold fel magad ilyenen. Felesleges. Csak, hogy tudd, és szokd a gondolatot. Soha nem fogom megengedni, hogy te fizess.
- Ez akkor sem normális így. Főleg, hogy ...
- Be se fejezd. - morogtam orrom alatt
- Rendben, sajnálom Harry. 
Nyomott egy csókot a számra, ami meglepett, de boldogan fogadtam. Végigsimítottam arcán. Ennek hatására belemosolygott a csókba, és egy utolsó édes puszival ajándékozott meg. Visszafordult az ablak felé, és nézte, ahogyan a gép lassan elemelkedett fel és érte el a megfelelő magasságot. Lehetett már mászkálni, így a légiutaskisérők is hozták a magazinokat, édességeket, italokat.
- Kérsz valamit? - fordultam Thea felé
- Egy magazint. - felelte - És egy mogyorós csokit. - tette hozzá, amint végignézett a kocsin
- Én egy banánt, és vizet kérnék még. - mondtam, és elvettem a kiválasztott dolgokat
Megköszöntem és át is adtam barátnőmnek a kért dolgokat. Azonnal az édesség kibontásán ügyködött, és amint ez sikerült is neki, már habzsolni is kezdte. Közben fellapozta a magazint. Mosolya igen hamar eltűnt arcáról.
- Mit találtál? - tettem fel a kérdést, amikor teljesen elmélyülten, nagyokat pislogva olvasta az egyik cikket
- Mi vagyunk benne. - fordította felém a magazint

"A One Direction szívtiprója, Harry Styles (19) a napokban egy szórakozóhelyen járt, egy igen csinos lánnyal. Tudtunkkal a fiatal Thea L. James (18) éves lányról van szó. Már egy átadón lenyilatkozták, hogy egy párt alkotnak, de senki nem hitte el nekik. Rajongók lázadni kezdtek, különböző közösség portálokon. Mindenkit meglepett, hogy az idősebb szőke hajú nőket leváltotta, a fiatal énekes egy barna hajú, kislányra. Mr.Styles-t nem hajlandó többet elárulni a kapcsolatról, ahogyan a banda többi tagja sem. Annyi viszont biztos, hogy az ünnepeket a fiatal sztár családjánál, Holmes Chapel-be töltik, ahonnan tovább utaznak egy kis pihenésre, és csak az újévben térnek vissza Nagy Britanniába." - olvasta fel a rólunk írt sorokat

- Nem is kerestek fel. - háborodtam fel a hazugságon - Csak remélni tudom, hogy a srácokat nem zaklatták.
- Honnan tudják, hogy elutazunk? - nézett rám
- Fogalmam sincs, Édes. De ne foglalkozz velük. Minden hülyeséget összehordanak.
- Tudom, de akkor is félelmetes. Soha nem szerettem, ha rólam beszélnek, legalábbis nem ennyire nyíltan.
- Kicsim. - néztem rá, és megfogtam a kezét - Tudom, hogy nehéz, de ezt el kell fogadnod az életemmel együtt.
- Tisztában vagyok vele. - sóhajtott
- Amennyire tudlak, megvédlek, és igyekszem intézni pár interjúval a dolgot mielőbb.
- Köszönöm. - hajtotta vállamra a fejét, és összecsukta a újságot
Feje búbjára adtam egy puszit, ujjainkat összefűztem és így voltunk az út végéig. Párszor a légiutaskisérő megkérdezte, hogy kérek e valamit, de mindig leráztam. Első osztályon utaztunk, de még így is volt egy kedves kislány, aki félénken méregetett. Elmosolyodtam a bátortalanságán.

****

Szerencsénkre az ellenőrzéseken hamar túljutottunk, és a csomagjainkat is megkaptuk. Szorosan fogtam magamhoz barátnőmet, amikor kiléptünk az előcsarnokba. Volt velünk két biztonsági, így Ők segítettek nekünk túljutni a tini lányokon.
Fogalmam sem volt, hogy honnan is tudhatták, de nem nagyon foglalkoztam velük, amíg Thea be nem ült a kocsiba. Visszafordultam és az autó mellett kiosztottam pár aláírást, és képeket is készítettem velük. Pár perc után elköszöntem Tőlük, bemásztam a lány mellé, és már indultunk is. 

Thea

Nem tettem megjegyzést Harry-nek a rajongókra, hiszen miattuk vannak ott, ahol. Örültem, hogy miattam nem rázta le Őket.
Csendben figyeltem a havas tájat a szállás felé. A lesötétített üvegeknek köszönhetően nem láttak be az utcán sétáló emberek, de attól még páran megnézték az autót. Most is csodás volt a város. Minden évben itt töltöm a tél egy részét barátaimmal, most még is érezte, hogy más lesz ez. Vártam már, hogy Harry és Aaron találkozását. Barátaim véleménye mindig is fontos volt a számomra.
Szerencsére hamar megérkeztünk a hotelhez, ami karácsonyi díszekben, hóval borítva fogadott minket. Sofőr kinyitotta nekem az ajtót, még a másik biztonsági Harry felén tette meg ugyan ezt. Barátom kivette a táskáinkat, és azonnal a hatalmas bejárathoz mentünk.
Recepción elmondta Harry, hogy milyen névre is van foglalva a szoba, majd megkaptuk a kulcsokat. Gyorsan megérdeklődtem, hogy a barátnőmék melyik szobába vannak, aztán már mentünk is lifthez. Rajtunk kívül még egy idős házaspár tartózkodott a liftben. Harry magához húzott, hátam mellkasának simult. Türelmesen vártuk, amíg a megfelelő szintre érkeztünk. Azonnal a szobánk felé vettük az irányt. Becsúsztatta a kártyát a megfelelő helyre, és már elénk is tárult egy csodálatos, hatalmas szoba. Tátott szájjal néztem az elém táruló világos, hatalmas ablakkal ellátott helységet.
Hallottam, ahogyan mögöttem Harry becsukta az ajtót, táskákat pedig a kanapéhoz vitte. Sietve szüntette meg a közöttünk lévő távolságot, és húzott magához.
- Tetszik? - suttogta a fülembe
- Csodálatos. - néztem fel rá - Tudtam, hogy nem rád kellett volna hagyni a foglalást. Nem lehetett egy olcsó dolog.
- Édes. - fordított magával szembe - Ne gondolkozz ilyeneken, csak élvezd. - csókolt meg
Az érzéki pillanatot kopogtatás zavart meg. morogva húzódott el Tőlem, és indult meg az ajtó felé. Én az ablakhoz léptem és kinéztem a városra, ami alattunk húzódott. Hatalmas sikítás töltötte meg a teret, így egyből megfordultam.
- Thea. - vetődött nyakamba barátnőm
- Én is örülök neked, de megfojtasz. - nevettem
- Bocsánat. - húzódott el - Láttalak benneteket lenn, és gondoltam feljövök.
- Jól tetted. Aaron? - kérdeztem, amikor láttam, hogy egyedül érkezett
- Szobánkba ment, Ő velem ellentétbe nem szeretett volna rátok törni.
- Ó, értem.
- Mikor ismerhetem meg a barátod? - lépett mellénk Harry
- Van egy új hely a közelben. - felelte barátnőm - Este elnézhetnénk oda. Ott szerintem pár pohár ital mellett, még ha nem is jönnétek ki, remek lesz minden.
- Fő a pozitív hozzáállás. - nevetett Hazza
- Nem lesz semmi gond. - mondtam
- Igen tudom. De megyek is, magatokra hagylak. Este találkozunk. - csókolt arcon Bell, és már távozott is
Mosolyogva figyeltem ahogyan elhagyta a szobánkat, Harry pedig bezárta az ajtót. Visszajött hozzám, és szorosan megölelt a hatalmas üvegfal előtt. Nyakamba csókolt, és ez az egyetlen gesztus is többet jelentett bármilyen más ajándéknál.

****

Mind a ketten megegyeztünk abba már álljunk neki a készülődésnek. Harry gyorsan lezuhanyzott, majd amikor átadta nekem a fürdőt, egy törülközővel a csípőjén. Bőre még enyhén nedves volt. akadozó lélegzettel néztem végig, míg Ő pimaszul mosolygott rám. Arcon csókolt, én pedig vöröslő arccal mentem be a kisebb helységbe, és zártam magamra az ajtót.
Zuhanyzással hamar sikerült végeznem, így több időm maradt más dolgokra. Feltettem egy könnyed sminket, hajamat egy szoros copfba kötöttem. Felvettem a csinos, még is visszafogottan szexis szettet. Fújtam magamra parfümömből, és még egy utolsó pillantást vetettem magamra. Mosollyal az arcomon sétáltam vissza.
Ahogy kiléptem az ajtón, éreztem magamon a perzselő tekintetet. Táskámhoz igyekeztem, amiből még kikerestem a magassarkúm és a táskám. Belebújtam a cipőbe, táskámba pedig a legfontosabbakat tettem el. Megfordultam és barátomba mellkasával találtam szembe magam. Felpillantottam rá.
- Édesem. - suttogta - Imádom a masnikat. - simított végig combomon - De egy kicsit nem kihívó?
- Úgy gondolod? - néztem magamon végig - Szerintem aranyos.
- Igen. Aranyos. - nevetett - Annyira, hogy el sem szeretném hagyni a szobát.
- Fogd vissza magad nagyfiú. - csókoltam meg, miután lábujjhegyre álltam
- Szeretem, hogy még így is kisebb vagy.
- Én meg az, ahogyan fölém magasodsz. Biztonságérzetem van, amikor átölelsz, és teljesen elfedsz.
- Induljunk, mert azt hiszem nem sokáig fogom bírni.
Elnevettem magam kijelentésén, de azonnal kézen fogott és már indultunk is. Az előcsarnokban találkoztunk össze Bell-el, és Aaron-al. Harry-vel jól fogadták egymást. Nagy kő esett le a szívemről, így nyugodtan indultunk el a szórakozóhelyre. Taxi vitt minket a megfelelő címre.
Benn zene töltötte meg a teret, de nem olyan hangosan, hogy az emberek beszélgetni tudjanak. Nem egy tipikus klub volt. Voltak akik táncoltak, a terem másik felében, az erre kialakított helyen, de ez inkább egy beülős, beszélgetős hely volt. Egyből leültünk egy asztalhoz, és nem is kellett sokat várnunk, amikor is egy pincér jelent meg. Felvette az ital rendeléseket, és sietve távozott.
Harry szorosan ült mellettem, míg Bell, és barátja velünk szembe foglalt helyet a széles kanapén. Keresztbe tettem lábam, és barátom ezt egyből ki is használja. Jobb lábamon ékeskedő masnival kezdett el játszadozni. Az asztal takarta ügyködését, és ezért roppant hálás voltam.
- Nem teszem fel a szokásos, sablonos kérdéseket, hiszen Bell, mindent elmondott rólatok. - mondta Aaron. - Viszont Styles, tudnod kell, hogyha ártasz Thea-nak szétrúgom a segged.
- Semmi ilyesmi nem áll szándékomban, de köszönöm a figyelmeztetést. - jegyezte meg Harry
- Nyugi. - mondta Belle - Szeretik egymást, hát nem látod?
- Csak vázoltam a helyzetet.
Pincér visszatért, és letette mindenki elé a rendelt italát. Azonnal megkóstoltam a rózsaszín több árnyalatában pompázó alkoholos koktélt. Eper, és a vodka íze keresztezte egymást. Harry sima whisky-vel oltotta a szomját.
- Na és hogy áll a vállalkozásod? - fordult felém Aaron
- Remekül. Már csak az utolsó dolgokat kell elintézni. - feleltem
- Remélem nem felejtesz el akkor sem minket, amikor az újságokban fogsz szerepelni.
- Ne is gondolj ilyenekre. - vágtam rá - Tudod, hogy mennyire szeretlek. - mosolyogtam - Mind a kettőtöket. - mondtam, amikor éreztem, hogy Harry izmai megfeszülnek kezem alatt
- És te, Aaron mivel foglalkozol? - érdeklődött barátom
- Építészmérnöknek tanulok. Az utolsó évemben vagyok.
- Jól hangzik. - mondta kimérten - Na és Te, Belle?
- Én most kezdtem el jogot tanulni.
- Ha nem lettem volna énekes, én is ezt választottam volna. - mosolyodott el halványan Harry
- Mivel mindenki tudja, hogy Te mivel s foglalkozol, és hülyeség lenne feltenni a kérdést. - jegyezte meg Aaron - Holnap mit csináljunk?  Síelés?
- Én benne vagyok. - válaszoltam
- Drágám, idén már menni is fog? - cukkolt barátnőm, barátja
- Igyekszem. - nevettem fel, és beleittam az italomba
- Nem tudsz? - fordult felém Harry
- Soha nem ment neki. Minden évben erőlteti, de lehetetlen. - motyogta nevetve Bell
- Majd én megtanítalak. - kacsintott rám
- Ne erőltesd Styles, ilyen téren tehetségtelen.
- Aaron, soha nem tudhatod, hogy mikor kap rá valami ízére. - nézett farkas szemet a két srác - Táncolunk?  fordult felém, és a fülembe suttogta
Én csak bólintással jeleztem. Felálltunk, kezét a csípőmre tette, és úgy vezetett az erre a célra kialakított részhez. Lassú, kellemes dallam szólalt fel. Mosolyogva fordultam szembe vele. Kezeimet nyaka köré fontam, míg ő derekamat ölelte át. Magassarkúm ellenére is még sokkal alacsonyabb voltam, mint Ő. Éppen hogy a vállára tudtam hajtani a fejem, ahogyan elkezdtünk jobbra-balra lépkedni a dal lassú, romantikus ütemeire. Kellemes illata az orromba kúszott. Élveztem a közellétét, azt hogy nyilvánosan, de még is szinte egybeolvadva voltunk. Tudtam, hogy a barátaim néznek, de igyekeztem kizárni Őket.
A dal túl hamar ért véget, de Harry nem engedett el. Felnéztem rá, miről csak egy felhúzta szájának egyik felét. Lehajolt, egy érzéki, finom csókkal köszönte meg a táncot, majd kézen fogott és visszavezetett az asztalunkhoz. Belle és Aaron a mi táncunk alatt csatlakozott a táncolók tömegéhez, és még mindig ott voltak. 
Kiürítettem a poharam, és Harry is hasonlóan tett. Felé fordultam, Ő pedig az egymáson lévő lábaimat a combjára helyezte. Vállának dőltem, és úgy hallgattam a hangszóróból szűrődő dallamokat. Átkarolt, míg másik kezével enyémet fogta. Ha valaki éppen ránk pillantott egyértelműen egy nagyon szerelmes párnak ítélt meg minket, akik között semmi feszültség, csak őszinteség, és szeretet, tisztelet van.
- Még egy italt? - kérdezte Aaron, ahogy leültek velünk szembe
- Kérek. - feleltem - Egy ugyan ilyet.
- Biztos ez Édes?
- Igen, biztos. - bólintottam
Harry is kért még egy pohárral, de Ő rajta cseppet sem látszott, nem úgy, mint rajtam. Hamar eltüntettem a beszélgetés közben a koktélom, ami igen nagyon a fejembe is szállt. Soha nem voltam egy nagy alkohol szerető ember, így nem csodálkoztam, hogy a fejembe hasított a fájdalom.
Hajnali órákban döntöttünk úgy, hogy visszamegyünk a hotelbe. Harry felsegítette rám a kabátom és amint Ő is magára vette sajátját, derekamnál fogva magához húzott. Egyből megjegyeztem magamban, hogy az alkoholos ital, és magassarkú nem a legjobb párosítás.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóó!!! :D Olyan kis cukik! :) Nagyon várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudtam hogy a Thea csak 16 éves :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 18, véletlen elírtam. Sajnálom! Javítottam!

      Törlés
  3. Thea kora engem is meglepett oO nade.. ismét egy szuper rész :)) remélem ott folytatod majd ahol abba hagytad.. :D kíváncsi lennék mit tenne Thea most, hogy kicsit becsípett.... ha érted mire gondolok :P

    várom a kövit :) xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen! Átartam, mert 18 éves, ahogyan ez kiderül már az előző részekben is. Sajnálom! :/ xx

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.