2014. február 17., hétfő

14.rész

Hello.! ..(:

Kivételesen előre írok nektek. Meg szeretném köszönni azt a támogatást, amit Tőletek kapok. Rettentő sokat jelent nekem.  Még csak ez a 14. rész, de már több, mint 70 rendszeres olvasóm van. Ezt a blogot érzem magamhoz a legközelebb. Mindegyiket szeretem írni, de ez jelenti valahogy a legtöbbet a számomra. 
Ez a rész kicsit intimebbre sikeredett, így aki nem bírja az ilyesfajta részeket, ne olvassa el a végét. :) 
Várom a véleményeket, és a további rendszeres olvasókat is!
Csók.: Alexa S


Harry

Arcomat csiklandozta valami. Próbáltam elhessegetni, de csak kuncogást hallottam. Lassan kinyitottam a szemeim, és barátnőm mosolygós tekintetével találtam szembe magam. Aranyosan nevetett, amin mosolyognom kellett. Hiába voltam ébren, tovább folytatta a kellemes kínzást. Kis idő után elkaptam, és magam alá gyűrtem.
- Meg vagy. - ezúttal én nevettem - Rosszalkodtál?
- Imádok melletted ébredni, és rosszalkodni. - harapta be alsó ajkát
- Megőrjítesz. Fájdalmasan érzem már magam Tőled, és Te ezt pontosan tudod. - suttogtam ajkaira - Mindent megtennék azért, hogy végre megadd magad nekem. Arra a pillanatra várok, amikor átadsz mindent számomra, hogy szeresselek.
Nagyokat pislogott szavaim hallatán. Azonnal megcsókoltam, mindent amit éreztem igyekeztem beletenni ebbe az érintkezésbe. Hajamba markolt, és meghúzta. Belenyögtem a szájába, majd hirtelen fordítottam helyzetünkön. Fölém került, és lábait egyből csípőm két oldalára tette. Mindig is izgatott, ha egy lány felettem van, de az Ő esetében teljesen begerjedtem. Éreztem, hogy már kezd szűkülni a bokszerem, és tudtam, hogy ezt Ő is tökéletesen érzi. Mivel pontosan az érzékeny terület felett volt.
Szánk még mindig egybeolvadt, miközben benyúltam a trikója alá, és fedetlen hátán simítottam végig. Bőre kellemesen meleg volt, de ahogy gerince vonalán végighúztam az ujjaim beleborzongott. Alsó ajkamat kínozni kezdte. Finoman húzta meg fogaival, és szívta be szájába. Egyik keze a fejem mellett volt, míg másikkal a mellkasomat simogatta.
Lábamat feljebb húztam, így kénytelen volt rám ülni, ami belőlem egy mély nyögést váltott ki. Azonnal elszakadt ajkaival enyéimtől és ártatlanul nézett rá.
- Ne, kérlek ne nézz így. - nyögtem fel fájdalmasan
- Hogyan?
- Ártatlanul. Annyira sebezhetőnek, védhetetlennek tűnsz. - simítottam végig arcán - Teljesen elvesztem a fejem egyetlen érintésedtől, egyetlen csókodtól, az illatodtól, a nézésedtől. A puszta jelenlétedtől. Őrjítően, fájdalmasan kívánom minden percben, hogy a karjaimban tarthassalak.
Finoman megcsókolt, majd felült, ami engem ismételten érzékenyen érintett. Hangot is adtam az érzésnek. Elpirulva szállt le rólam, és sietett be a fürdőbe. Mély levegőt vettem, és  igyekeztem mielőbb lehűteni magam. Kimásztam az ágyból, majd magamra rángattam a csőnadrágom és az egyik fehér pólóm. Kész voltam, amikor Thea is visszatért a helységben. Egyszerű, kényelmes ruhák takarták számomra tökéletes testét.
- Csinos. - mértem végig
- Csak egy egyszerű szett, Harry. - nevetett - Lemegyünk?
- Persze. De remélem tudod, hogy nem itt fejeztük be a dolgot. - suttogta fülébe, majd az érzékeny bőrére hintettem egy forró csókot
Kézen fogtam és indultunk is le a földszintre. Mosollyal az arcunkon léptünk be a konyhába, ahol Robin és Anya már jelen volt. Köszöntöttük Őket, majd leültem az egyik székre és ölembe húztam a zavarban lévő lányt.
- Milyen szép reggelünk van. - jelent meg nővérem - Ó, és itt a gerlepár is. - nézett ránk
- Jó reggel Kicsim. - csókolta arcon Anya
- Milyen vidámak vagytok. - ült le velünk szembe - Bár semmit nem hallottam az este folyamán. Talán kijöttél a formádból öcskös?
- Fogd be Gem. - korholtam
- Legalább a reggelit békében megehetnénk? - kérdezte Robin
- Nővéremnek mondd.
- Mind a kettőtöknek szól. - mondta Anya
Pillanatokon belül egy hatalmas tányér palacsintát rakott le elénk Anya, és forró kakaót. Puszit nyomtam arcára, majd el is vettem egy tésztát. Thea próbált átülni a mellettem elhelyezkedő székre, de nem engedtem. Átült a jobb lábamra, így könnyedén tudtam megtölteni egy - egy palacsintát magunknak.
- Hogy tetszik Holmes Chapel? - kérdezte Anya, barátnőmtől
- Amennyit szerencsém volt látni belőle, gyönyörű város. El tudnám képzelni egy ilyen környezetben az életem.
- Öcsi, nézzél ki egy házat.
- Nem azért mondtam. - mondta védekezően Thea - Tényleg tetszik, de mindkettőnket Londonba kötnek a munkáink.
- Még megbeszéljük. - csókoltam arcon
- Este Liam-el elnézünk egy szórakozóhelyre, nincs kedvetek? - hozta fel Gem
- Karácsony van. - szólalt meg Anya - Inkább maradjatok itthon.
- Sajnálom, de nekünk más terveink vannak mára. - mondtam
- Lemaradtam valamiről? - nézett rám Thea
- Asztalt foglaltattam egy kis étteremben. - adtam fel, és vallottam
- Romantikus vacsora, tánc, bor, édes csókok és egy mámorító este, többszörös ... - áradozott nővérem, de Robin idejébe leállította
- Elég volt. - sóhajtott - Csak egyszer lenne egy nyugodt, perverz gondolataitoktól mentes társalgás.
- Szerelmesek, és tudom, látszik rajtuk, hogy még nem volt semmi. - vont vállat Gem - Segíteni szeretnék nekik. Mind a ketten feszültek.
- Nem is vagyunk feszültek. - jegyeztem meg - És tökéletes a kapcsolatunk.
- Persze, öcskös.
- Leszállnál a nemi életünkről?
- Harry, kérlek. - szólt közbe Anya
Szerencsére nyugodtan tudtuk befejezni a reggelit. Telefonon hívtak. Nem akartam felvenni, de Louis volt, így kivételt tettem. Láttam, ahogyan Gemma és Thea az emeletre mennek, így kicsit feszülten ültem le a kanapéra.

Thea

Gemma kedves, és közvetlen volt. Anne-nek segítettünk elpakolni, majd az emeletre mentünk. A lány szobájában kötöttünk ki. Első dolgom volt, hogy körbenéztem. Tipikus lányos, vagány szoba volt. Az enyémhez egyáltalán nem hasonlított. Övéhez képest, komoly, és lányos. Harry egyszer csinosnak nevezte, bár ezt még mindig nem értem, hogy egy helységre hogyan is lehet mondani.
- Annyira örülök nektek. - ülte le az ágyára Gem
- Hát köszönjük. - mosolyogtam rá, és csatlakoztam hozzá
- Lehet egy személyes kérdésem?
- Persze.
- Harry az első barátod?
- Volt már kapcsolatom, de akkor még nagyon fiatal voltam. Így igen, Őt tartom az első rendes kapcsolatomnak.
- Ez jó. Mármint, hogy az öcsém az első komoly barátod. - mosolygott rám őszintén - Szerintem ez romantikus. Már, ha tényleg komolyan veszítek egymást és együtt maradtok.
- Majd kiderül.
- És a divatszakma, hogy jött?
- Fogalmam sincs. - feleltem - Egyik reggel felébredtem, majd reggeli közbe felhoztam az ötletet a szüleimnek. Szerintük van érzékem hozzá, így támogatnak. Illetve anya segít beindítani a dolgokat.
- Harry mint szólt hozzá?
- Igazából teljesen ki ment a fejemből, és anya hozta szóba, amikor nálunk volt. - magyaráztam - Felajánlotta, hogy segít bármiről is legyen szó, de természetesen nem fogadtam el. Saját erőmből szeretném felépíteni a vállalkozásom, és nevet szerezni.
- Megértelek. - sóhajtott - Mióta híres lett, megismernek és nehéz minden. Soha nem tudom, hogy miatta vagy pedig magam miatt jönnek oda az emberek.
- Szeretnek téged, legalábbis ahogyan én tudom.
- Na mindegy.
- Figyelj, ha bejön nekem ez a divat szakma, nem lennél a kollekcióm arca? Igazából már megvannak a vázlatok minden, csak létre kell hozni.
- Ezt most komolyan kérded?
- Igen. Teljesen. Szerintem egy egyéniség vagy, és így a saját neved által válhatsz ismerté, vagy ismertebbé.
- Nem szeretném, hogy kényszernek érezd, azért mert a sógornőd lettem.
- Ne beszélj hülyeségeket. Komolyan gondolom. Tetszik a stílusod, és szerintem jól is passzolnának hozzád a ruhák.
- El se hiszem. Köszönöm. - ölelt meg
- Bejöhetek? - nézett be Harry a szobába
- Persze öcsi. - mosolygott rá Gem
- Mi ez a nagy szeretet? - érdeklődött és bevágódott közénk
- Csak beszélgettünk, és felkéretem a nővéred a márkám arcának. - válaszoltam
- Ez komoly? - nézett rám - Az előbb még minket szekált, illetve engem, aztán meg ilyen nagy és remek feladatra felkéred? - tetetett háborodást, de hallatszott a humor a hangjában
- Tudod öcsi, én nem szakadt cuccokba járok, mint te. - ütögette meg hasát
- Ez övön alul ütés volt.
- Megesik. - mosolygott rá - Este tényleg nem jöttök?
- Harry-n múlik. - adtam meg a választ
- Nem. Van egy meglepetésem, és ezt kettesben szeretném neki átadni. - felelte, majd felült és egy rövid puszit adott számra
Gem felhozta, miután megjegyezte, hogy milyen nyálas is barátom, hogy nézzünk filmet. Szobájában maradtunk és vagy három vígjátékot néztünk meg egymás után. Már sírtunk a nevetéstől. A földön ültünk, én ültem a testvérpárt között. Néha kisebb harcba kezdtek, de szerencsére sikerült leállítanom őket.
Késő délután Harry kötelezett arra, hogy menjünk a szobájába, és kezdjünk el készülni. Megkérdeztem, hogy van e valami kívánsága, hogy mibe is legyek. Annyit felelt, hogy piros. Azonnal a táskámhoz mentem, majd a fürdőbe. Gyors zuhanyt vettem, majd magamra kaptam a piros, csipkés fehérneműt, és a hajammal kezdtem foglalkozni. Laza hullámokat tettem bele a hajvasalómmal, majd egy fekete sminket tettem fel. Belebújtam a ruhámba, és magassarkúba rejtettem el lábfejem. Fújtam magamra a parfümömből és kimentem a szobába.
Harry már lezuhanyozva, fekete csőnadrágba, fehér V nyakú pólóban, és egy fekete zakóban állt és nézett kifelé az ablakon. Lábain a szokásos csizmája volt, amit annyira nem szerettem, de már megszoktam rajta. Lassan fordult felém, és húzta mosolyra ajkait. Pár hosszú lépéssel tüntette el a közöttünk lévő távolságot.
- Csodásan nézel ki. - csókolt arcon - Indulhatunk?
- Persze, csak hozom a kabátom.
Megelőzött. Felvette az ágyról, és felsegítette. Kézen fogott, ujjainkat egybefűzte, táskámat kezembe adta, és már indultunk is. Lent találkoztunk Anne-vel és Robin-al. Megdicsértek minket, hogy mennyire remekül festünk külön - külön és egymás mellett is. Elköszöntük tőlük, és kiléptünk a hideg, téli levegőbe. A hó lassan, szépen hullott.
Harry kinyitotta nekem a kocsija ajtaját, majd besegített. Megköszöntem, mosolyogva becsukta az ajtót, azután sietve megkerülte előröl a járművet, és már be is szállt mellém. Indított, és már haladtunk is. Nem kellett sokat mennünk, amikor egy bájos kis étterem parkolójába állt be barátom. Udvarias srácként ajtót nyitott nekem, becsukta mögöttem az ajtót, majd kezét derekamra tette, és sétáltunk is be az épületbe. Kabátomat lesegítette, és megismételte a bókját, ami miatt arcom piros színt vett fel. Az egyik pincérnek mondta, hogy van asztalfoglalásunk, így hamar oda is vezettek minket. Egyből hozott egy üveg vörös bort, és töltött is nekünk.
- Igazán szép hely. - jegyeztem meg
- Szerintem is. - mosolygott rám - Ma kivételesen kevesen vannak az ünnepek miatt.
A pincér újra megjelent, kezében egy - egy tányérral. Letette elénk, majd 'jó étvágyat' kívánt, és már távozott is. Kérdően néztem barátomra, hiszen nem is rendeltünk.
- Reméltem, hogy bízol bennem annyira, hogy megeszed, azt amit én választok. Ünnepi étel, helyi specialitás. - magyarázta meg a fel nem tett kérdésem
- Hát majd kiderül. - feleltem mosolyogva, és kezembe vettem a villám - Ha nem jön be, majd valahogy megbosszulom. - vontam vállat nevetve
- Oh, imádom azt a nagy szád. - mosolygott rám, és Ő is evett egy falatot
- Örömmel hallom. - jegyeztem meg - Egyébként jó választás volt.
Csendben ettünk tovább. Hamar eltüntettem a felét annak a hatalmas adagnak, ami a tányéromon volt. Harry is végzett. Elkezdett mesélni valamit, de teljesen elvesztettem a fejem. Ajkait néztem, aminek az ízeit annyira nagyon szerettem. Beszélt, formálta a hangokat, szavakat, én meg csak elveszetten néztem.
- Édes. - fogta meg a kezem - Figyelsz Te rám?
- Mit mondtál? - tértem magamhoz
- Miben merültél el ennyire? Várj csak, kitalálom. - mondta, amikor észrevette, hogy a száját figyelem - Csókot szeretnél, igaz?
- Honnan tudod?
- Ismerlek, és látom a szemedben a vágyat. - ült mellém
Ujjaival finoman megemelte az állam, és érzékién megcsókolt. Gyengéd volt, és minden érzelmét, szeretetét belefektette az érintésbe. Elszakadt tőle, és mosolyogva figyelte kipirult arcom.
- Azt mondtam, hogy át szeretném adni az ajándékod.
- Nem kellett volna, Harry. - mondtam erőtlenül
- De igen. És igazából részben az enyém is. - vallotta be
Átnyújtott egy piros borítékot, amin a nevem állt. Ránéztem, de semmit sem felelte, csak kíváncsian figyelt. Felnyitottam, és kihúztam a benne lévő kártyát. Egy Velencébe szóló, két személyes út volt. Pontos dátum nem volt rajta.
- Ez komoly? - néztem rá szaggatott lélegzetvétellel
- Igen. Szeretnék kettesben eltölteni veled majd egy kis időt. Mielőtt elkezdődne a nyári turnénk.
- Remekül hangzik. Köszönöm. - csókoltam meg
- Desszertet kérsz? - kérdezte
- Tele vagyok, köszönöm, de nem.
- Akkor mehetünk?
Harry kifizette a számlát, addig eltettem táskámba a borítékot. Felsegítette a kabátom, arcomra egy könnyed csókot helyezett. Amint Ő is belebújt a kabátjába kézen fogott, és kivezetett az autóhoz.

****

Otthon már mindenki aludhatott. Lakást a csend töltötte meg, így mi is halkan lépkedtünk fel az emeletre. Éreztem barátom égető tekintetét a combjaimon, amikor felfelé lépkedtem. Nem tettem szóvá, de azért hátranéztem rá.
Szobájába érve kivettem a szekrényéből egy pólót, és a fürdőbe mentem. Megszabadultam a ruhámtól, és magamra vettem. Megmostam a fogaim, majd vissza is siettem. Harry-n már csak a bokszere volt. Ő is eltűnt pár percre, amíg megmosta a fogait.
Befeküdt mellém a takaró alá, és magához vont. Ajkaink teljesen egybeolvadtak, ahogyan fölém magasodott, míg én a hátamon feküdtem. Bal kezét a fejem alá csúsztatta, ezzel még közelebb vonva ajkainkat. Másik keze hasamon pihent. Ahogyan elmélyítette a csókot, keze is úgy lett egyre bátrabb. Felsőt feljebb húzta, így csak a bőrömet érintette. Számról áttért a nyakamra, ahogyan a keze is feljebb csúszott. Sóhaj hagyta el a számat, amikor nyakamat nedves csókokkal hintette be. Eltávolodott tőlem szemeimbe nézett.
- Megengeded? - suttogta, ahogyan kezeivel a melleim alatti részt simogatta
Válaszolni nem tudtam, az új érzések miatt. Megcsókoltam, és reméltem, hogy érti a tettem. Belemosolygott, de egyből cselekedett is. Finoman kezdte el masszírozni, ahogyan ismételten a nyakamra tért át. Sóhajtások sokasága szökött ki ajkaimon keresztül. Egyik kezemmel a lepedőt fogtam, míg másikkal a hajába markoltam. Érintések kezdtek elmúlni, lejjebb haladni. Szemeim kipattantak, és az övééit kerestem. Pillanatok múlva találkozott tekintetünk. Apró puszikkal halmozta el a számat. Bátran, finoman kezdte el simogatni a combjaim belső felét. Egyre feljebb és feljebb haladt, engem ezzel az őrületbe kergetve. Finom csipkeanyagon keresztül kezdett el simogatni.
Szükségem volt a szája érintésére, így megcsókoltam. Lassan simogatott, semmit nem sietett el. Úgy érintett meg, mintha egy porcelán baba lennék, aki bármilyen érintésre összetörhet. Testem egyre jobban felhevült, ahogyan az övé is. Benyúlt az anyag alá és úgy érintett meg. Combjaimat ösztönösen csuktam össze, de Ő finoman szétnyitotta. Belenyögtem a csókunkba, amikor két ujját helyezte belém.
Rám nézett, és tekintete égetett. Féloldalas mosolyra húzta száját, és egy puszit adott a számra. Finoman nyomult előre bennem, majd húzódott vissza. Minden egyes tettével egyre közelebb taszított a gyönyör felé. Combomnál éreztem, ahogyan egyre jobban kezd büszkesége keményedni. Vastagon éreztem magamnak feszülni. Elgondolkodtam, mielőtt cselekedtem volna.
Kezemet levezettem a mellkasán, és a bokszerén keresztül simítottam végig keménységét. Jóleső morgás hagyta el a száját, miközben tovább nőtt. Megcsókolt és ujjaival egy intenzívebb behatolást végzett. Hasára vezettem a tenyerem, majd finoman csúsztattam be a pamut alá. Forró volt, és lüktetett, ahogyan a kezembe fogtam.
Egymás vágyát igyekeztük beteljesíteni. Mind a kettőnk száját zihálások, sóhajok hagyták el. Kisebb csókokat váltottunk, de egy nyögés mindig közbeszólt. Megremegett a kezem alatt, amikor az én hátam ívbe feszült. Egyszerre léptünk át a gyönyör kapuján. Éreztem, ahogyan elárasztja a kezemet az örömnedve. Belemosolygott a csókba, de azonnal visszatért, és elmélyítette. Nyelvemet táncra hívta, míg vártuk az utócsengéseket.
Ziláltam feküdtem, Ő pedig a mellemen pihentette arcát. Kimászott mellőlem, majd megfogta a kezem és a fürdőjébe vezetett. Levette és a szennyesbe dobta az eláztatott alsóját, lemosta magát, és egy tisztát vett fel. Megmostam a kezem, majd visszasétáltunk a szobájába. Lefeküdtünk. Mellkasára vont, hajamba csókolt, és így ért minket az álom.

13 megjegyzés:

  1. Imádooooom *---*
    Díj vár náluunk. http://themysteriousvoicesand1d.blogspot.dk/2014/02/2-dij.html
    Csak így tovább ;) <3

    VálaszTörlés
  2. hát.. hol is kezdjem.... EZ VALAMI ESZMÉLETLEN LETT *-* az eleje egyfajta ilyen kis piszkálódás a témába, a végén pedig paff :DD kíváncsian várom mikor lesz tényleges action :P

    xxx

    VálaszTörlés
  3. Az egy dolog hogy kínzás amit csinálsz :) de tényleg annyira jó ♥
    Annyira imádom az össze blogodba ahol feltűnik Gem, hogy tényleg olyan valós, elképzelhető "piszkálódásokat" tudsz bele vinni, ami még vicces is ;)
    Az egyetlen dolog amibe bele kötök, az az hogy a második ruha össze állításhoz egy jó kis zene van beillesztve nem a ruci ;) - össz-vissz ennyi amit találta- Minden más tökéletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Igen, tudok róla, már kijavítottam, úgyhogy, ha érdekel lesd meg ;)Köszönöm, azért, hogy szóltál. <3 xx

      Törlés
  4. Ez nagyon aranyos volt! És Gemma....ház imádom ezt a csajt! :) <3 Nagyon várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó rész volt! ;) Szépen fogalmazaol, és nem sietsz a történettel:)) Csak egy valami bajom van:( Az újságokat hiányolom, hogy mit gondolnak a kapcsolatról, hogy bevették-e már a "kamukapcsolatukat" ami már nem az...:) Kendall is eltűnt, pedig vártam, hogy mikor kezdi el kavarni a szart:) Mikorra várható a következő rész? :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Természetesen nincsenek elfelejtve, az egyik meg is fog jelenni a következő részben, viszont a másik tényező is jelen lesz, nem is kis mennyiségben. Nem szeretném sűrgetni, és zsúfolni a részeket. Tisztában vagyok a dolgokkal :) xx jövő hét vagy hétvégén várható a rész!

      Törlés
  6. Annyira jól írsz!! És áá nagyon jó volt a rész is :)) kevés blognál van az hogy beleborzongok amikor kezdem olvasni, annyira tetszik, deez azok közé tartozik! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, és köszönöm szépen! :) Aranyos vagy. xx

      Törlés
  7. Jézusooom! Ez rész eszméletlen, bár mindegyik az!! :)
    Gemmát még jobban imádom..
    A vége pedig..juuj, el se hiszem..
    Alig várom a következőt!! És örülök, hogy nem szeretnéd sűrgetni a dolgokat! :)<3

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.