2014. február 9., vasárnap

12.rész

Thea

Az egész bevásárlóközpont karácsonyi hangulatban úszott. Minden honnan csillogó díszek lógtak, a hangszórókból pedig kellemes ünnepi dallamok boldogították a vásárlókat.
Vásárlás igen gyorsan haladt. Először az ajándékokat vettem meg, a családomnak, barátaimnak és természetesen Harry-nek.
Ezek közül barátom ajándéka jelentette a legnagyobb fej törést. Barátnőm természetesen próbált rám hatni, de még nem tart ott a kapcsolatunk, így hamar elvetettem ötletét.
El szinte rohant egyik üzletből a másikba. Nehezen tudtam vele lépést tartani, de azért ami tőlem telt megtettem. Magának szinte alig vett pár dolgot. Elsődlegesnek, legfontosabbnak azt tartotta, hogy nekem a megfelelő ruhákat, kiegészítőket, cipőket válassza ki. Mire én kiválasztottam egy tetszőleges darabot, addigra már több mint tíz ruhával állt elém, és tolt be a próba fülkébe. Amiket választott ízlésesek, nőiesek, még is igen szexisek, elegendőt mutatóak voltak.
Az utolsó üzlet egy fehérneműket árusító butik volt. Gondoltam, hogy azt nem hagyjuk ki a listáról. Bikiniket is árultak, és bár először nem értettem, hogy azt minek is kell venni, hamar felvilágosított, hogy lesz a hotelben medence. Ebben igaza volt, így pár darabot kiválasztottam és a próba fülkébe vittem. Igen szép darabok voltak, így magamtól s valószínű, hogy megvettem volna. A fehérneműk már jobban feszélyeztek. Tudtam, hogy Harry igyekezni fog azon, hogy minél közelebb kerüljünk egymáshoz. Fogalmam sincs, hogy még meddig fogok tudni neki nemet mondani, bár tény, hogy nem kell egyből, hogy mindent megkapjon.
Fehérnemű tucatjaival lépett be a fülkébe barátnőm. Nem hagyott ki egyet sem, mindegyiket fel kellett próbálnom, és egyből meg is állapította, hogy mennyire jól áll, és hogy barátom majd rám veti magát. Sikeresen kiválasztottam négy bikinit, és jó pár fehérnemű szettet. Éppen fizettem, amikor a telefonom jelzett, hogy egy sms-em jött. Kisétáltunk az üzletből, és egyből előkerestem a készüléket.

"Édes, ha rámérsz egy késői ebédre, vagy korai vacsorára a sok kis fehérnemű vásárlás közben - aminek gondolatára is már fejemet vesztem - hívj. H xx"

Állt az üzenetben ez a kis személyes, kicsit még romantikusnak is nevezhető ebéd, vagy éppen vacsora meghívás. Mosolyogva süllyesztettem el a telefonom, és lépkedtem El után. Rengeteget beszélgettünk a nap folyamán, így sokkal közelebb is kerültünk egymáshoz.
Az épület előtt fogtunk egy taxit, ami először El-t fuvarozta haza. Ő házuk előtt állt a más számomra igen jól ismert fekete Range Rover. Mosolyt csalt az arcomra.
- Akkor gondolom bejössz. - nevetett fel
Nevetve pakoltunk ki az autóból és indultunk meg a bejárat felé. Lepakoltam az előszobában, ahol megszabadultam a kabátomtól és a csizmámtól is. Nappaliban megtaláltuk Louis-t, aki a laptopján gépelt nagyon valamit. Barátnője egyből mellé sietett, és egy kis puszival üdvözölték egymást. Pár pillanat múlva megkaptam a választ, hogy Harry a lenti mosdóba van. Arra felé vettem az irányt. Bekopogtam, majd egy "gyere" után benyitottam. Éppen a kezét mosta barátom. Tükörből nézett rám, és arcán egyből szétterült az a csábod mosolya. Sietősen törölte meg kezét, és azonnal magához húzott.
- Szia Édes. - csókolt meg finoman - Milyen volt a vásárlás? Remélem gondoltál rám közben. - csókolt arcon
- De még mennyit. - feleltem vigyorogva - Minden egyes kis ruhadarabról Te jutottál eszembe.
- Ugye tudod, hogy igen gonosz vagy. - simított végig oldalamon - Te is pontosan tudod, hogy mennyire is ellenem leszel. Egyetlen egy pillantást sem kaphatok majd.
- Hát ha szépen viselkedsz lehet teszek egy kis engedményt.
Mielőtt bármit mondhatott volna erőteljesen nyomtam ajkaim övéire. Érzéki lassú tempót vettünk fel. Nyelve más ismerősként fedezte fel azt a területet, ami hozzá tartozott. Kezei szorosan fonódtak csípőm köré, míg én bicepszét markolásztam. Kisebb puszikkal halmozta el számat, így szakadt el tőlem.
- Menjünk. - suttogta, homlokát enyémnek támasztva
Kézen fogott és kivezetett a nappaliba, ahol a szerelmes párocskán foglalt helyet. Harry leült a fotelbe, és ölébe húzott. Mosolyogva figyeltek minket barátnőmék.
- Mi a tervetek mára? - kérdezte Louis
- Elviszem ebédelni, vagy vacsorázni. - kezdte Harry - Még nem döntöttem el. Aztán megyünk hozzájuk, és megvárom amíg összecsomagol.
- Minek? - néztem rá értetlenül
- Mert holnap megyünk Holmes Chapel-be.
- Már most?
- Édesem, 23.-a van. - nevetett
- Szét vagy csúszva teljesen. - nevetett fel Louis - A kis vásárlás még jobban rátett gondolom.
- Nem kell célozgatni. - lökte meg barátnője
- Ugyan baby, csak szeretném, ha igazán jól sikerülne a kis utazásuk. - kacsintott
- Az nem rajtam fog múlni. - pacsizott le Harry és Lou
- Elég srácok. - másztam ki barátőm öléből - Akkor menjünk, mert a csomagolás számomra nem öt perces dolog.
- Nők. - nevettek fel egyszerre a srácok
Elköszöntünk barátainktól, Harry felkapta a tasakokat, amik tele voltak a vásárolt dolgokkal, közte a számára vett karácsonyi ajándékokkal is. Bepakolt mindent hátra, én pedig elfoglaltam helyem elől. Hamar bemászott mellém, és már indultunk is. Telefonom hangos zenélésben kezdett, így megkerestem, és fogadtam a hívást.
- Szia Belle. - köszöntem mosolyogva, bár Ő ezt nem láthatta
- Végre, azt hittem, hogy elnyelt a föld. - mondta sértődötten - Jöttök akkor Svájcba?
- Persze. - mondtam - Holnap megyünk Holmes Chapel-be, Harry családjához, aztán szerintem ott találkozunk majd. Még pontosan semmit nem tudok, de amint sikerült átrágnunk magunkat ezen hívlak, vagy írok.
- Rendben, akkor várom.
Elköszöntünk egymástól, és már táskámba vissza is került a telefonom. Harry a vezetésre koncentrált, miközben a rádióban felszólaló dalokat dúdolta. Mosolyogva figyeltem, ahogyan belefeledkezik magába.
- Mi az? - nézett rám mosolyogva, amikor észlelte, hogy Őt figyelem
- Csak nézem a barátomat, talán gond?
- Tudod milyen jó ezt a szót a szádból hallani? Természetesen csak azért, mert ez rám, csak is rám vonatkozik.
- Annyira magabiztos vagy. Nem tudhatod, hogy kinek és milyen értelembe mondom. Feléd is érthettem máshogy.
- Tisztában vagyok vele, hogy milyen értelemben is mondtam nekem. - fogta meg a kezem - Ne is próbáld tagadni, hogy teljesen elcsábítottalak. 
Csak hangosan felnevetettem a kijelentésén. Ő is vigyorogva figyelte az utat. Megbeszéltük, hogy először hozzánk megyünk, ahol összepakolhatok, majd utána megyünk át az Ő lakásába, és majd oda rendelünk valami ehetőt, vagy pedig közösen készítünk valamit.
Leparkolt szokásos helyére, majd egyből elkezdtünk kipakolni az autóból. Nem volt otthon senki, így nyugodtan mentünk fel az emeletre, és már láttam is neki a csomagolásnak. Meleg ruhákat pakoltam be. Harry az ágyon elterülve figyelte, ahogyan pakoltam ki a tasakokból a ruhadarabokat. Victoria's Secret nevezetű táskát hagytam, nem állt szándékomban előtte bepakolni, bár tudtam, hogy valahogyan el kell majd tennem azokat. Fürdőbe mentem, ahol a pipere holmijaimat összeszedtem. Mire visszaértem a szobába Harry elmerülve nézegette a fehérneműket. Ujján felém mutatva egy piros csipkés darab lógott, arcán pedig a kisfiús, még s csábító, szexi mosolya díszelgett.
- Mondd, hogy ezt elhozod magaddal. Látnom kell benne.
- Harry - kaptam ki a kezéből - Muszáj ezt?
- Ó igen. - állt fel és mögém lépett - Nem ígérem, hogy sokáig néznélek benne, de az a pár másodperc is gyönyört jelentene számomra.
- Annyira egyoldalúan tudsz gondolkozni.
- Nem. Ez nem igaz. - ellenkezett és fedetlen nyakamba csókolt - Ha a közelemben vagy, akkor mennek szabadságra a normális gondolataim. Nem tudok ellenállni neked, és hogy őszintén elmondjam, nem is szeretnék.
- Még mindig nem értem mit is látsz bennem. - mondtam erőtlenül
- Azt, amit soha nem képzeltem el, de most még is itt vagy és megtestesíted. A jövendőbeli Mrs.Styles.
- Ne mondj felelőtlen dolgokat. - fordultam szembe vele - Fiatalok vagyunk, előttünk az élet. Híres vagy lányok milliói omlanak eléd. Ez, ami most közöttünk van jó, több mint jó. Szeretek veled lenni, de ne legyél elvakult. Rád kényszerítettek, és megtéveszthet ez.
- Nem, soha nem tévedsz meg. Amikor először pillantottalak meg, már akkor tetszettél. Igen, bevallom. Eleinte a célom az volt, mint a többi lánnyal, de aztán megismertelek. Nyitni kezdtél felém, és ez megindított bennem valamit. Olyan dolgot, ami nem múlik, és nem is akarom, hogy elmúljon.
Ajkaimat finoman tette magáévá. Keze hajamba vándorolt, és finoman belemarkolt, ahogyan elmélyítette a finom csókunknak. Alig tartott pár másodpercig, majd elszakadt Tőlem, és segített tovább pakolni. Végül bekerült pár ruhadarab, amit Ő szeretett volna, hogy elvigyem. Nagy nehezen, de beadtam a derekam. Bő egy óra múlva sikerült végeznünk. Szüleim, húgommal együtt hazaértek, így elbúcsúztunk tőlük. Apám Harry lelkére kötötte, hogy vigyázzon rám, és ne legyünk felelőtlenek. Erre Harry természetesen próbált viccesen reagálni, de apám nem tartotta annak. Sikeresen elindultunk barátom házához.
- Szüleidtől megyünk majd Svájcba? -kérdeztem
- Igen, így volt megbeszélve, nem?
- De igen. Csak Bell ma hívott, és kérdezte, hogy velük megyünk-e vagy pedig külön.
- Külön, de ha te szeretnél visszajöhetünk Londonba, és akkor együtt mehetünk.
- Nem jó lesz úgy ahogy eltervezted.
- Nekem bárhogy megfelel, csak együtt legyünk Édes.
Elmosolyodtam a kis vallomásán. Ujjainkat összekulcsolta, majd szájához emelte, és kézfejemre egy érzéki csókot helyezett.
Lakásánál a bőröndömet egyből kiszedte, és úriember módjára indult meg a bejárat felé. Nem engedte, hogy én cipeljem. Lepette a nappalijába a táskám, megszabadultunk a felesleges ruháktól, és elfoglaltuk a kanapét. Harry átölelt, és a tv-t kezdte el kapcsolgatni. Úgy háromszor kapcsolta végig, addig bírtam nézni a szenvedését.
- Csináljak vacsorát? - kérdeztem
- Egyszerűbb lenne rendelni.
- Igen, de talán finomabb, amit én készítek.
- Szerény vagy Édes. - nevetett fel - Akkor menjünk, segítek.
Konyhában egyből feltaláltam magam, persze néha kellett Harry segítsége is. Bevállalta a zöldségek szeletelését, így én tudtam mással foglalkozni. Gyors, még is finom és éhséget kielégítő ételt készítettünk. Alig 20 perc után már készen is volt, és tálalhattunk. Elfoglaltuk egymás mellett a helyünket. Elsőnek Harry kóstolta meg, aki egyből egy puszit nyomott a halántékomra, amint lenyelte az ételt.
- Tudom, hogy az édesanyák főztje a legfinomabb, de a Tiéd nagyon a nyomában van. - mondta
- Örülök, hogy ízlik. - mosolyogtam rá, majd ittam egy kortyot a boromból
- Az nem kifejezés.
- Nem akarom elbízni magam. - nevettem fel - Mire gondoltál estére?
- Még nem tudom. Korán indulunk, úgyhogy szerintem hamar fekszünk.
Bólintással jeleztem, hogy megértettem, majd csendbe folytattuk az evést. Hamar befejeztük, amit utána egy gyors pakolás követett. Eléggé nagy rendetlenséget hagytunk magunk után, de közös erővel percek alatt a helyére tettünk mindent. Mosogatással már egyedül kellett megbirkóznom.

Harry

Telefonom csörgött, így a nappaliba leültem és ott fogadtam a hívást. Thea-ra maradt a mosogatás. Ahogy megláttam a kijelzőn szereplő nevet, hitetlenkedve néztem, majd emeltem fülemhez.
- Szia. - köszöntem egyhangúan
- Jajj, Szia Drágám. - szólalt meg vékony, kényes hangon - Ugye nem zavarlak?
- Mondjad mit szeretnél.
- Csak gondoltam összefuthatnánk, ma még a városban vagyok.
- Sajnálom, de nem lehet. - mondtam, amint megjelent a helységben barátnőm
- Jaj, ne csináld már. Csak egy ital. Abba még senki sem halt bele.
- Nem lehet. - ismételtem meg, és ölembe húztam Thea-t
- Édesem, csak egyetlen egy pohárral, de legyen akkor egy kávé.
- Kendall, sajnálom tényleg, de nem lehet. Thea-val vagyok, és holnap el is utazunk. - feszült meg ölembe a név hallatán a lány
- Hova utazol?
- Haza, utána pedig kettesben megyek el Thea-val. Majd valamikor összehozzuk. Január vége fele már itthon leszek.
- Olyan hosszú ideig nem foglak látni? - Thea rám nézett, mert hallottam a lány kérdését
- Nem.
- És az ajándékodat mikor adhatom át? - barátnőm kiszállt az ölemből, és az emelet felé igyekezett
- Kendall, majd beszélünk. Mennem kell. Jó éjszakát. - bontottam egyből a vonalat
Telefonomat a kanapéra dobtam, és azonnal indultam én is az emeletre. Kettesével szedtem a lépcsőfokokat, hogy mielőbb barátnőm mellett lehessek. Szobában nem találtam, de hallottam a fürdőből kiáramló hangokat, amik arra engedtek következtetni, hogy zuhanyzik. Leültem és megvártam, amíg visszatér. Nem kellet sokáig várnom, amikor nedves bőrével találtam szembe magam, amit csak a törülköző takart el előlem. Megszeppenve álldogált, és a padlót méregette.
- Édes. - léptem hozzá, és derekánál átöleltem - Ugye nincs semmi baj?
- Nincs. - felelte halkan
- Kendall. Megint Ő. - simítottam végig puha arcán - Lemondtam egyből, már előtte is, mielőtt ott lettél volna. Itt vagy, veled. Csak veled.
- Tudom. - nézett rám bátortalanul
- Akkor ne emészd magad feleslegesen. - csókoltam meg finoman - Lezuhanyzom.
Ezzel eltűntem a fürdőben. Gyorsan álltam be a forró víz alá, és mosakodtam meg. Ezután fogaimat is megtisztítottam és a tiszta bokszerembe bújtam bele. Törülközőmet a fogasra akasztottam, és visszasiettem Thea-hoz. Az ágyban feküdt, halovány fényben. Lekapcsoltam az éjjeli lámpát és bemásztam mellé. Szorosan simultam mögé. Lábát előrébb tolta, így enyémet könnyedén csúsztattam az alsó lábára rá. Teljesen egybeolvadt a testünk. Ujjainkat összefontam hasa előtt, nyakába csókoltam, és már aludtunk is.

9 megjegyzés:

  1. Kendall! Grrrr... nem bírom a csajt! Harry meg egy perverz disznó, persze csak is jó értelemben! Thea pedig aranyos, ahogy meg van szeppenve. :) Nem lehet rájuk rosszat mondani.
    Jól összeraktad ezt a részt is, pár gépelési hibától eltekintve. Szinte látom magam előtt a történéseket! :)
    xx ~BellBoo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Soha nem olvasom át a részeket, örülök jelenleg, hogy meg tudom írni nektek. sajnálom. xx

      Törlés
  2. hm...nem tudok sokat írni csak , hogy megint azaz még mindig imádom amit csinálsz ..ez a rész is fantasztikus lett! Alig várom a következőt!♥ Xx

    VálaszTörlés
  3. Szuper blogíró vagy:) Összes blogod olvasom és mind nagyon jó és szeretem őket :) Remélem nagyon sokat fogsz még írni mert én mindig akarom olvasni az irományaid :)<3
    A rész nagyon jó lett,Harry kis perverzsége és El ha vásárlásról van szó bezsong :D :)
    Nagyon tetszett..cukik :3
    -Viki:)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Öröm olvasni, hogy ennyire tetszenek az írásaim. xx

      Törlés
  4. miért érzem azt, hogy Kendall még nagyon csúnyán be fog kavarni nekik?!?!? oO na de mind1 nem ez a lényeg :D

    amikor azt a részt olvastam, amikor Harry a zöldségeket szeleteli, akarva-akaratlanul a tegnapi tweet-je jutott eszembe egyből xDDD és sztem ez nem véletlen :D vagy tévednék? :P

    kíváncsian várom a kövi részt.! :) xxx ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom..talán mert minden blogban kell valaki aki elválasztja őket egymástól? :)
      őszinte leszek .. voltam twitteren, de nem figyeltem, hogy mit írt ki Hazza :D úgyhogy ez most teljesen véletlen.

      Törlés
  5. Nagyon jó rész lett! :) Imádom, kíváncsian várom mi lesz Harryéknél és Svájcban :) Nagyon várom a kövit! :) <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.