2014. június 6., péntek

33.rész ~ +16

Thea

Sietős zuhanyzás, majd smink készítés után, már bele is bújtam a nem sokat takaró, nagyon is kényelmes szettembe. Visszaigyekeztem a szobába, ahol Harry már készen vár rám. Egyből felhúzta egyik szemöldökét, s úgy vizsgálta végig azt a két ruhadarabot ami takarta testem.
- Bébi, biztos vagy Te ebben? - mutatott végig a ruházatomon
- Talán valami baj van vele? 
- Fordulj meg. - mutatta ujjával
Tettem amit kért. Magas sarkúm miatt lassan, ám de annál is kecsesebben elégítettem ki kérését. Amint újra vele szemben álltam, alsó ajkamat beszívtam, s úgy vártam őszinte véleményét. Vészesen hamar szelte át közöttünk a távolságot, s húzott csípőmnél közelebb, saját testéhez. 
- Maradjunk annyiban, hogy végig mellettem kell lenned. - suttogta, majd gyengéden megcsókolt
Liftig is szorosan vont magához. Nevetségesnek tartottam az effajta gondolkodását, hiszen pontosan tudja, hogy mit is jelent Ő számomra. Liftben szorosan mögém állt, felsőmet húzta feljebb, aztán szoknyámat.
- Így csak a fenekem fog jobban kilátszani. - kuncogtam
Magába szitkozódott, s végül feladta a dolgot. Lift rangjelzéssel jelezte, hogy megérkeztünk a földszintre. Újra kézen ragadott, és már húzott is a többiek felé.

****

Fülledt, párás légkör. Egymáshoz simuló, vonagló párok, felforrósodott hangulat, s emberek. Fények sűrűn váltották egymást, ahogyan a zenék is. Alkohol szag terjengett a levegőben, de ez valahogy egyáltalán nem vette el a kedvem.
- Hátul van asztalunk. - motyogta Harry a fülembe
Bólintottam, s igyekeztem elengedni a kezét, és arra felé indulni. Egyből rám kapta tekintetét, és szinte figyelmeztetően nézett. Akkor tudatosult bennem, hogy mennyire is komolyan veszi azt, amit a hotelben mondott. Pulthoz húzott, s maga elé tolt.
- Mit kérsz? - kérdezte fülemhez hajolva
Vállat vontam. Teljesen mindegy volt számomra, csak minimális alkoholt tartalmazzon. Harry pontosan tudta, hogy mit is szeretek, így egyből megrendelte az italokat. Megbeszélte a sráccal, hogy az asztalunkhoz hozzák, így újra kezében tudhattam enyémet, s vezetni kezdett a tömegben. Szerencsénkre hamar odaértünk a megfelelő asztalhoz. Többiek már elfoglalták a helyüket.
Délután folyamán megérkezett Eleanor, Danielle, Perrie, és Gemma is, így már nem voltunk annyira magányosak Emmával. Beszélgetni is kezdtünk, már amennyire lehetett egy ilyen helyen. Lassan meghozták az italokat is. Srácok röviddel kezdtek, aztán folytatták más italokkal, még mi a könnyed koktélok mellett, illetve én az áfonyás vodkám mellett maradtam.
Eleanor-al beszélgettem, aki mellettem foglalt helyet, amikor is Harry elkezdte markolászni a combom. Igyekeztem nem túlságosan is az érzésre koncentrálni, de nagyon is nehezen ment. Apró, ám nedves puszit hintett nyakamra.
- Táncoljunk. - suttogta fülembe
Egyből rá kaptam tekintetem. Felvettem a poharam, s ittam egy keveset az áfonyás alkohollal kevert italomból. Letettem, s felálltam. Harry elmosolyodott, kézen ragadott, és már be is húzott maga után a vonagló párosok közé.
Magával szembe fordított. Cipőmnek köszönhetően viszonylag egy magasságba voltunk, így könnyedén tudtam átkarolni nyakát, s közelebb húzódni hozzá. A zene őrjítő dallamaira kezdtünk el mozogni. Nyílt titok volt számomra, hogy Harry mennyire is őrületesen mozog. Csípője enyémhez simult.
Közelebb húzódott. Ajkai finoman érintették fülcimpám, s édes kis szavakat motyogott rekedtes, szexi hangján. Meleg, alkohollal szennyezett lehelete csiklandozta bőröm. Ritmus diktálásából egy másodpercre sem esett ki. Alkohol a szervezetemben tombolt, hiába is csak minimálisan fogyasztottam belőle.
Megfordított, így már hátam simultam kemény mellkasának. Kezei szorosan csípőmön voltak, így az ütemet ismételten Ő diktálta. Egyik kezével hajamat oldalra söpörte, ezáltal szabadon tárult fel előtte nyakam érzékeny bőre. Ajkai érzékien érintettek meg. Fogaival belekapott bőrömbe, majd nyelvét húzta végig a sajgó területen. Apró puszikkal halmozott el, aminek hatására szemhéjaimat szorosan csuktam le.
Türelmetlen voltam, érezni akartam ajkait az enyéimet. Átölelni izmos testét, és érezni szíve lüktetését. Tudni, hogy mind a kettőnkben a vágy erős. Erőt vettem magamon, kiszabadítottam fájó, ám még is vágyakozó nyakam, s ajkai után kaptam. Hevességemet leplezni nem tudtam, de nem is akartam. Csókja szenvedélyesen volt akaratos. Egyre többet, s többet akart. Kezei nyakamat fogták közre, míg én izzadt mellkasán simítottam végig, ami az alig begombolt ingnek volt köszönhető. Egészen derekáig, aztán hátra, becsúsztattam farzsebébe kezeim, és megmarkoltam. Ajkaim közé nyögött. Vágy robbant bennem. Tisztában voltam azzal, hogy semmi komolyabb nem történhet, az állapotom miatt, de visszafogni még sem tudtam magam. Határokig akartam menni, s úgy éreztem, hogy sikerült is.
- Csak kínozzuk egymást. - nevetett fel
- Bizonyos dolgokat megtehetünk. - kacsintottam rá
- Élvezed igaz?
- Lehetséges, de ne feledd, hogy én is vágyakozom utánad.
- Menjünk vissza a hotelbe. - suttogta a fülembe
- Akkor sem kaphatsz meg mindent. - simítottam végig enyhén borostás arcán
Nyakamba temette arcát, és szorosan magához ölelt. Jó volt ez az apró gesztus. Szerettem egyszerüen csak a karjaiban lenni, s biztonságban érezni magam.
Éjszaka folytatódott. Ő a srácokkal iszogatott, én a lányokkal táncoltam, vagy éppen egy - egy színesebb koktélt fogyasztottunk el. Remekül éreztük magunkat. Harry néha rám talált és csókokat csent, amiket előszeretettel ajándékoztam is neki.
- Meg vagy. - eléggé mámoros hangulatba ragadott magához vőlegényem
- Mennyit ittál, bébi? -néztem fel rá nevetve
- Nem sokat. - mosolygott le rám kacéran
- Hány lányt fűztél be eddig? - nevettem fel
- Hát lássuk csak, volt az a vörös, két szőke, és azt hiszem egy fekete is. - gondolkozott el
- Ó, valóban?
- Édes, csak is téged akarlak. - motyogta ajkaimra, és megcsókolt
Hevessége meglepett, ám még is válaszoltam rá. Hajába túrtam, s ezzel még közelebb húztam felhevült testemhez.
- Menjünk haza, kérlek. - néztem szemeibe
- Tovább akarod húzni azt a bizonyos cérnát?
- Attól, hogy te nem tehetsz velem semmit, én még veled igen. - alkohol hatása miatt gond nélkül szakadt ki belőlem ez a kijelentés
Szemei csillogtak. Elgondolkozott. Soha nem volt az az ember, aki ellent mondott a kényeztetésnek, de az egyoldalú dolgokat nem részesítette előnybe. Arcomat cirógatta, édes, apró csókkal fedte be ajkaim, aztán kézen ragadott. Táskámat felkaptam az asztalunktól, még Ő valamit a srácoknak magyarázott. Ujjainkat egybefűzte, és már húzott is ki a tömegből, egyenesen a kijárat felé, ahol is egy taxit fogott.
Az út közben nem nagyon bírta kordában tartani vándorló ujjait. Combomat markolászta, míg nyakamat halmozta el gyengéd csókjaival. Sofőr nem nagyon nézte jó szemmel a dolgot, de végül nem szólt semmit. Ahogyan leparkoltunk egy bejáratnál, már nyomta is a férfi kezébe a pénzt, és kihúzott a taxiból. Nagy léptekkel igyekezett a lift felé, ahol már falnak is nyomott, s ajkaimnak esett. Csók tüzes volt. Szinte égtem, ahogyan keze beborították fedetlen combjaim.
Szobába beérve becsapta az ajtót, és már fel is kapott ölébe. Nem foglalkozott se Ő, se én azzal, hogy szoknyám szemtelenül teljesen felgyűrődött. Lefektetett az ágyra, aztán a combjaimat halmozta el puszikkal, egészen lábszáramig, s megszabadított szandálomtól. Felcsókolta magát testemen, s dekoltázsomnak szentelte figyelmét. Azt a pár gombot, ami össze fogta a rajtam lévő mellényt, kipattintotta. Huncut mosollyal nézett egy pillanatra fel rám, amikor is fedetlen melleimet pillantotta meg. Ajkai közé zárta egyből az egyik bimbót, s szopogatni, nyalogatni kezdte, míg el nem érte a számára tökéletes állapotot. Másikkal is megismételte azt a pár igen hatásos nyalintást, majd ajkaimat vette célba. Ezt kihasználva csípője köré fontam lábaim, és fordítottam helyzetünkön. Ám ajkaink egy másodperce sem veszítették el azt a kellemes kapcsolatot. Mellényt levette rólam, s a földre hajította. Szoknyám hátsó részén elhelyezkedő cipzárt kereste meg, s nem sok nyűglődés után már az is földön találta magát.
Felső testét neki sem sokáig borította már a lenge anyag. Kidolgozott mellkasán nedves csókokat hagytam. Mellbimbóját megszívtam, s finoman fogaim közé vettem. Felnyögött ezeknek hatására. Lejjebb haladtam, és a vékony ösvényen csókoltam végig, ami bokszere alatt folytatódott tovább. Közben kezeimmel kikapcsoltam nadrágjának övét. Eltávolodtam tőle, és bokszerével együtt szabadítottam meg a más számára igen kényelmetlen, felesleges ruhadaraboktól.
Ajkaimon végig nyaltam, ahogyan megpillantottam lüktető erekcióját. Ujjaimat finoman ráfontam és mozgatni kezdtem, míg nyelvemmel nyomot hagytam tökéletes v vonalán. Szemei eddig nyitva voltak, és égetően engem nézett, de ahogyan nyelvemet egy vastag csíkban végighúztam büszkeségén, hátra vetette. Csodás ajkait mélyről jövő nyögések hagyták el, amikor számba engedtem. Ám kezeimmel is tovább simogattam kidolgozott hasát, s combjait.
Kezeivel hajamba túrt, ám nem vette át az irányítást, csak eltűrte hajam, s megszemlélte rózsaszín ajkaim maga körül. Végül megkereste hasán pihenő kezem, s ujjainkat egybefonta, miközben én egy kényelmes tempót vettem el, ami egyre inkább a gyönyör felé taszította. Mivel már jó ideje ki voltunk éhezve egymás iránt, így tisztában voltam azzal, hogy mennyire is kevés idő kell majd ahhoz, hogy megadjam neki az, amire oly nagyon rég várt.
Kis idő múlva, öblös nyögések közepette a lepedőt markolászta, amikor is megremegett számban. Nyeltem örömét, míg végül kifulladva, darabjaira hullva feküdt alattam. Felültem csípőjére, és mellkasára hajtottam fejem. Állam alá nyúlt, felemelte arcom és édesen megcsókolt.
Kezei csípőmön pihentek, majd egyikkel a már érintéséért lüktető nőiességemhez nyúlt. Ujjaival anyagon keresztül kezdett el simogatni, de én azonnal leállítottam.
- Kicsim, ennyi legalább neked is járt. - motyogta rekedtesen fülembe
- Ne, Harry, kérlek. - néztem fel rá - Nem azért tettem.
Kezét vissza vezettem csípőmre, ám Ő fenekemen állapodott meg. Belemarkolt, még egy kisebb csókot adott, majd takaró alá másztunk, s egymás karjaiban aludtunk el.

Ps.: Tudom, hogy kevés..stbstb. Ilyen téren negatív véleményt nem kérek. Viszont nem nagyon van időm, úgyhogy lehetséges, hogy ekkora terjedelemben fogjátok kapni a részeket. Remélem azért nem haragszotok. Csóközön & Ölelés. <3 xx

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó:) várom a kövit:))

    VálaszTörlés
  2. fantasztikus ez a rész is:) nagyon ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  3. Ügyes es profi munka mint mindig :)) varom a folytatást xxxxx :)

    VálaszTörlés
  4. nekem nem számít milyen hosszú vagy mennyire eseménydús... IMÁDOM.!!! xx ♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon imádom!!!!!!! Siess a kövivel mert megbolondulok :D

    VálaszTörlés
  6. Imádtam *--*
    De lehet hogy én vagyok a hülye vagy nem tudom de Thea azt hogy érti "Attól, hogy te nem tehetsz velem semmit... " ezt nem nagyon értem xd tényleg hülye lehetek xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az előző részben volt, hogy női gondjai vannak, arra utalt ott, hogy ő attól még kényeztetheti Harry-t. :)

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.