2014. május 31., szombat

32.rész

Thea

Már a nyár is beköszöntött. Az elmúlt időszakban, ahogy hazaérkeztünk Olaszországból, bejelentettük az eljegyzésünket. Barátaink, és a család tagjaink is örömmel fogadták a hírt. Kisebb összejövetelt szerveztünk, ami keretein belül történt meg a nagy bejelentés. A lányok egyből megtaláltak a szokásos kérdésekkel. Mikor, hol, hogyan tervezzük. És, hogy milyen ruhát szeretnék. Ám ezzel még nem szeretnék foglalkozni. Harry-vel megegyeztünk abban, hogy nem csapjuk össze, hanem amikor van időnk szervezkedünk, de konkrétan nem kötjük semmihez.
Már összeköltöztünk, így a kapcsolatunk még szorosabbá vált. Eleinte nem volt annyira zökkenő mentes. Problémák merültek fel, de mindegyiket igyekeztünk a helyén kezelni, s megoldani mihamarabb. 
Furcsa volt nélküle a hatalmas házban lenni, amikor éppen egy kisebb fellépés miatt utaztak el pár napra, így általában azokban az időkben haza mentem. Legalább a családommal is foglalkoztam, és a húgommal.
Belle-vel egyre kevesebbet beszéltem, így a mai napra már szinte egyáltalán nem. Állítása szerint Harry, és a saját vállalkozásom teljesen lefoglal, és hogy meg is változtam. Igyekeztem megbeszélni vele a problémáját, de végül annyiban maradtunk, hogy amikor van időnk összefutunk. Eljegyzésről, és, hogy mennyit is komolyodott a kapcsolatunk tájékoztattam, de csak megvetést kaptam. Aaron, és Ő is ellenezte az egészet.
Rajongóknak hivatalosan még nem lett bejelentve. Csupán csak találgatnak. Gyűrűt hordom, egyáltalán nem rejtegetem, így elég hamar a tudomásukra jutott, még ha nincs is Harry, s általam megerősítve a hír.
A kollekcióm elnyerte az emberek tetszését. Eléggé sikeres lettem, és mára már nem Harry barátnőjeként emlegetnek. Külön meghívnak eseményekre, s egyre feljebb, s feljebb török a divat szakmában. Gemma imádja a fotózásokat. Őt eddig is szerették az emberek, de most még jobban imádják. Képei neten terjednek. Mi is egyre közelebbi, jobb kapcsolatba kerültünk, ahogyan a többi lánnyal is. Már epedezve várja, hogy a menyasszonyi ruhámat kiválaszthassa velem, de erre még bőven várnia kell. 
Harry családjával tökéletes kapcsolatban vagyok. Anne-vel szinte minden nap beszélünk. Kisebb dolgokat elintézett az esküvővel kapcsolatban, anyával karöltve. Mind a ketten imádják, hogy szervezhetik az eseményt.
- Thea, kész vagy? - hallottam meg apa hangját
- Persze. Indulhatunk. - kaptam fel a táskám, s rohantam le a lépcsőn
- Komolyan ebbe akarsz jönni? - nézett végig rajtam
- Mi a gond a ruhámmal
- Azon kívül, hogy sokat mutat.
- Apa, már menyasszony vagyok, ne feledd. Egyébként sem érdekel mások véleménye, csak Harry-é. Akinek nem tetszik, nem néz rám.
- Elég nehéz lesz nekik.
- Jó mindegy. Menjünk, mert lekésem a gépem. 
Sóhajtott, de végül feladta, és már indultunk is. Apa vitt ki a reptérre, ugyan is a srácok turnéja már elkezdődött egy hónapja. Azóta nem igen találkoztunk. Engem Londonhoz kötött végül a munkám, így csak most tudtam utána utazni. Jelenleg Ausztráliában vannak. Tegnap este már mondta, hogy mennyire is várja, hogy ott legyek, de hogy a reptérre nem tud kijönni értem, sajnos, így csak Paul lesz az aki elém jön. 
Paul. Ő nagy nehezen, de elfogadta a dolgokat. Bár nem lett volna sok esély arra, hogy szétmegyünk Harry-vel, és ezt belátta. 

****

Az út igen fárasztó volt. Szinte végig aludtam, de még így is nyűgösen szálltam le a gépről. Szerencsére hamar átestem a szokásosnak nevezhető ellenőrzéseken, és már indultam is ki a váró részre, ahol egyből megpillantottam Pault. Igyekeztem oda sietni hozzá. Kedvesen üdvözölt, átvette a csomagom, és már mutatta is az utat az autóig. 
Bemásztam hátra, és vártam, hogy elinduljunk. Út közben minimális társalgás meg volt. Kérdeztem a fiúk felől. Elmondta, hogy majd Eleanor és Danielle is csatlakozik nemsokára, így amikor a srácoknak próbálnak, lesz társaságom. 
Hotel előtt rajongók voltak, de szerencsére a lesőtétitett üvegeknek, engem nem láttak. Bár sikítás hallatszott. Felnéztem, és akkor láttam, hogy az erkélyen Liam, és Niall áll. Integettek a fiatal lányoknak. 
Hátsó parkolóban parkoltunk le. Ahogy kimásztam rendesen kinyújtóztattam zsibbadt tagjaim. Paul kivette a bőröndöm, majd besétáltunk a hotel aulájába. Elmondta, hogy merre is találom Harry szobáját, s a kezembe nyomott egy kártyát. 
Lifttel hamar a megfelelő emeleten találtam magam. Sietve indultam megkeresni a megfelelő számmal ellátott ajtót. Amint rátaláltam, már a megfelelő helyre is helyeztem a kis kártyát, s bementem. Szoba üres volt, csak Hazza szétdobált ruháit lehetett látni. A fürdő felől hallottam hangokat, így a csomagomat a kanapéhoz tettem, és elindultam a csukott ajtó felé. Benyitottam, és barátom hátával találtam szemben magam. Zuhanykabinban állt. Testén végigfolyt a víz, igazán szexi látványt nyújtott. Fenekére vetettem egy apró pillantást. Alsó ajkamat beharaptam, de türtőztettem a vágyaim. Felültem a pultra, és onnan csodáltam a remek kilátást. Elzárta a zuhanyt, majd alsóteste köré csavart egy törülközőt. Kilépett a kabinból, és rám emelte csillogó íriszeit. 
- Szia, bébi. - sietett hozzám, s állt lábaim közé
- Szia, szépfiú. - fontam karjaim nyaka köré 
- Mióta figyelsz? - húzódott közelebb 
- Elég ideje ahhoz, hogy lássam a formás hátsód. - suttogtam, és fenekébe markoltam 
- Látom, hiányoztam. 
- Hm, lehetséges. - ajkaink már összeértek 
- Csókolj meg, Édes. 
- Mr.Styles, kérése számomra parancs. - nevettem
Ő egyből félbeszakított, és ajkaimnak esett. Fedetlen combjaimat kezdte el simogatni, míg a pult szélére húzott, ezzel teljesen hozzám préselődött. Csókunk közben ügyesen megszabadított a szandálomtól, majd csípője köré fonta lábaim. 
- Kapaszkodj. - motyogta, s újra csókolt 
Felemelt, és csak azt éreztem, hogy az ágy puha anyagával találkoztam. Csókja szenvedélyes, és egyszerre kemény is volt. Szorosan kapaszkodott csípőmbe, míg kezei lejjebb nem vándoroltak. Éreztem, ahogy a cipzárral kezdett el viaskodni.
- Bébi, ne. - toltam el magamtól
- Mi? Miért? - nyögte fájdalmasan 
- Női problémákkal küzdök.
- Mondd, hogy csak húzni akarod az agyam. 
- Sajnos nem. - simítottam végig arcán - Úgyhogy higgadj le, Nagy fiú. 
- Akkor egy utolsó csókot. - csücsörítette 
Nevetve adtam meg neki a kérését, aztán lemászott rólam, és felrángatott magára egy bokszert. Visszament a fürdőbe, majd pár perc után vissza is sietett hozzám. Megszabadultam a farmertől, és a felsőmtől, majd magamra kaptam az egyik laza pólóját. Befeküdtem mellé, Ő pedig egyből szorosan mellkasához vont.
- Hiányoztál. - csókolt hajamba
- Te is nekem. Üres volt a ház nélküled.
- Ó, kicsim. Szerencse, hogy már velem vagy, és el sem engedlek.
- Piszok mázlista vagyok.
- Nem akarsz lemenni vacsorázni? A srácok most mennek le. - kérdezte
- Aludni szeretnék, de menj csak. Szökés nem szerepelt a terveim között. - mosolyogtam fel rá - Ahhoz is túl fáradt vagyok. - ásítottam
- Tehát csak ez az oka, hogy még itt vagy velem.
- Butus. - csókoltam meg röviden

****

Reggel kopogtatásra ébredtem. Harry karjai még mindig indaként tekeredtek rám. Nagy nehezen sikerült kiszabadulnom, s amint magamra kaptam barátom melegítőjét, halkan közelítettem meg az ajtót.
- Szia Thea. - mosolygott, s ölelt meg Niall, és Louis
- Sziasztok. Miben segíthetek?
- Gondoltuk megkérdezzük, hogy jöttök e velünk reggelizni. - kezdte Lou - Aztán megyünk a medencéhez. - fejezte be Niall
- Harry még alszik, de amint felébred, lemegyünk. - feleltem kedvesen
- Ó, lefárasztottad? - nevetett fel kacéran Lou
- Fogd be. - ütöttem mellkason
- Jójó.
- Na menjünk. - mondta Niall - Akkor lent találkozunk.
- Sziasztok.
Visszazártam az ajtót, aztán a fürdőbe mentem egy gyors zuhanyra. Belebújtam bikinimbe, míg hajamat egy szoros kontyba kötöttem. Sminket nem tettem fel, így más vissza is indultam a szobába. Harry éppen telefonált. Felmásztam hozzá, s az ölébe ültem. Végigsimított fedetlen oldalamon, mire felkuncogtam. Pár percig tartott a beszélgetés, majd megszakította a vonalat. Magához húzott egy rövid csókra.
- Meg tudhatnám, hogy miért is vagy ilyen lenge öltözetben? Persze, azt leszámítva, hogy engem kínozol.
- Itt volt Louis, és Niall. Közölték, hogy a medencénél lesznek, illetve, hogy előtte reggeliznek. Mondtam nekik, hogy csatlakozunk nemsokára.
- Akkor még sem az én szórakoztatásomra vetted fel. - töprengett - Várjunk csak, ugye nem így nyitottál ajtót?
- És ha igen? - másztam le róla, s táskámhoz siettem
- Ne akard tudni. - követett
- Amúgy látni fognak. De, ha megnyugtat nadrágban, és pólóban nyitottam ajtót.
- Szeretem azt a nagy szádat. - simított végig ajkaimon
- Tudom, de most igyekezz. - adtam egy rövid puszit neki, és figyelmem a táskámra irányítottam

****

Kézen fogva vonultunk le a medencéhez. Harry szinte minden percet próbálta minél szorosabb kötelékkel eltölteni. Olykor egy - egy csókot csent, amit én szívélyesen viszonoztam is. Kint a hotel vendégei könnyedén kezelték, hogy egy medencében úszkálhattak a neves banda tagjaival.
Vízben már Niall és Emma, Liam, és Zayn és benn voltak. Louis éppen a parton telefonált, így ahogy őt kiszúrtuk a napozó ágyak között, oda igyekeztünk. Egyből el is foglaltunk kettőt. Lepakoltunk, s én már próbáltam is mielőbb megszabadulni lenge ruhámtól.
- Ugye nem vetkőzöl?
- Tessék?- fordultam felé értetlenül - Bébi, ez csak egy test.
- Olyan test, amit imádok, és nem kéne, hogy mindenki lásson.
- Pont Te mondod, amikor akár színpadon, egész világ lát amikor is vetkőzöl.
- Teljesen már. - horkant fel
- Hűséget fogok fogadni, nem engedelmességet. - csókoltam meg röviden, s megszabadultam a ruhámtól
- Egyszer komolyan a vesztemet okozod.
- Így szeretsz. - mosolyogtam fel rá
Arcán hatalmas vigyor jelent meg. Tudtam, hogy sok jó dolog abból egyáltalán nem sülhet ki. Felemelt.
- Harold, azonnal tegyél le. - ütöttem a fenekére
- Te megütöttél?
- Ezt a csinos feneket? Muszáj volt, bébi. - feleltem kacéran
Letett, így vele szemben álltam. Csípőimen pihentette hatalmas kezeit. Mosolya öntelt volt, de valamiért még is imádtam.
- Mindig is tudtam, hogy tetszik.
- Az első pillanattól kezdve. - suttogtam, pipiskedve, ajkaiba
Azonnal elkapta alsó ajkam. Fogai közé vette és finoman meghúzta. Felnyögtem, de azonnal belém is folytatta a hangot. Nyelve lassan kereste meg enyémet, és hívta ki maga ellen. Nyaka köré fontam karjaim, hogy még közelebb tudhassam magamhoz.
- Elég már a nyál csöpögésből. - fröcsköltek le minket
- Liam, figd vissza magad. - figyelmeztette Harry
- Ugyan már, hős szerelmes. - nevetett Zayn
- Úgy beszéltek, mintha nektek nem lenne barátnőtök.
- Bébi, már a menyasszonyom vagy. - figyelmeztetett erőteljesen Haz
- Ennyi. Elvesztettük a mi nőcsábász Harry-nket
Harry kedvesen bemutatott nekik,aztán egy utolsó csókot adott, s a medencébe ugrott. Én leültem a szélére és onnan figyeltem Őket. Emma is csatlakozott hozzám. Beszélgetésbe elegyedtünk, aminek köszönhetően jobban megismerhettem.
Szinte az egész napot ott töltöttük. Csak ebédelni mentünk be az étterembe, aztán már vissza is tértünk a medence meleg partja mellé. Én inkább kihasználtam, hogy a nap kellemesen süt, mint hogy a vízbe mártóztam volna. Persze Em, és én is kaptunk néha jó adag hűsítőt, ami kellő képen felébresztett minket, s egyben le is hűtött.
Kitalálták a srácok, hogy este egy szórakozóhelyre látogassunk el. Egyből felcsillant a szemem. Már nem is tudtam volna megmondani, hogy mikor is voltam utoljára igazán jót szórakozni. Így Emmával egyből igent mondtunk.
Ahogy kezdett lemenni a nap, összepakoltunk, s mindenki visszavonult a szobájába. Rövid pihenés vette kezdetét, az esti program előtt.

7 megjegyzés:

  1. Wííí ez is szuper rèsz lett hehe:D várom a kövit!!!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon szupi lett!:) hamar kövit!!!;)

    VálaszTörlés
  3. jó rész lett ez, nem tudom miért becsülöd alá magad annyira :) xxx ♥

    VálaszTörlés
  4. SIESSSIESSSIESS A KÖVETKEZŐVEEEEL :D Imádom a blogod ♥ és téged is, hogy írod♥ Annyira jó ♥ Istenem, úgy várom a következőőőőt*-*

    VálaszTörlés
  5. Szia! Úgy tűnik hogy új olvasóval bővülsz :D Nagyon imádom a blogod *---* Siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  6. Díj:) http://sexlessonshuhsff.blogspot.hu/2014/06/masodik-dijam.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.