2014. május 7., szerda

27.rész ~ +18

Harry


Reggel korán ébredtem, karjaimban egy gyönyörű angyallal. Mellkasomat simogatta a takaró alatt. Néha hasamhoz is letért. Gerince mentén ujjaimmal simítottam végig, amire egyből felkapta rám csillogó tekintetét. 
Feljebb húztam, hogy még közelebb érezhessem magamhoz, s egy rövid csókkal is megajándékoztam. Nem nagyon akart elszakadni Tőlem, de végül engedett. Szemei bűnbánóan csillogtak.
- Ne nézz így rám, kérlek. - húztam végig alsó ajkán ujjam 
- Sajnálom, hogy elcsesztem a tegnapot.
- Bébi, fejezd be a képzelgéseket. Csodás volt minden. 
- De hát mással táncoltam. Veled kellett volna, csak a Tiéd vagyok. - motyogta - Most minden félét gondolhatnak rólam, és egyébként is, nem szeretném, ha Luke-al most összekapnátok. 
- Butuska vagy. Egyáltalán nincs miért összevesznem senkivel, hiszen én álltam le Kendall-al, amikor pontosan Ő miatta mentünk szét majdnem. 
- Szeretlek. - mászott rám, s ajkaimra fordította figyelmét

Thea 

Harry tegnap esti születésnapi bulija felettébb jól sikerült. Nagy nehezen jött csak el velem arra a helyre, ahol megrendeztük. Rengetegen voltak, és láttam, hogy őszintén örül az eseménynek. Mindenkivel ivott, aztán hirtelen az éjszaka közepénél rám is talált, onnantól kezdve szinte csak nekem szentelte figyelmét.
Eljött az a nap, amit már oly rég óta tervezek. Soha nem voltam tisztában azzal, hogy mikor is lenne a megfelelő alkalom a számomra. Egy idő után, ahogyan a szülinapja közeledett még is úgy éreztem, hogy ez lenne a megfelelő nap. Hiszen mi mást is adhatnék egy olyan srácnak, aki mindene megvan.
Egész napomat Eleanor-al töltöttem. Segített elűzni minden félelmem, illetve átbeszéltük, hogy hogyan is, és mikor ér haza Harry. Louis tartotta fel. Elmentek minden fele a városba, még foci meccsre is elrángatta Lou, csak, hogy ne hiúsítsa meg a tervem. Amennyire magabiztos voltam eddig, annyira lettem egyre feszültebb. Izgatottan vártam már az éjszakát, hiszen számomra teljesen új dolog fog történni, illetve fogalmam sincs, hogy Haz hogyan is fog reagálni. 
Beszereztem a kedvenc éttermünkből a sushi-t, illetve az általunk kedvelt vörös bort is. Amint sikerült feltálalnom üveg tálon a vacsoránkat, az eper darabokat is megmostam, és kitettem. Mindent a hűtőbe helyeztem, hogy amíg elkészülök, a megfelelő állapotba legyenek. Felsiettem a hálóba, ahol is a fürdőszobát vettem célba. Egy gyors zuhanyt vettem, majd a tükör elé lépkedtem, amint bekentem magam testápolómmal. Hajamat lazán begöndörítettem, míg egy teljesen natúr, minimális sminket vittem fel arcomra. Szobába magamra öltöttem a kiválasztott vörös csipkés fehérnemű szettem, tetejére pedig a selyem köntösöm. Utoljára a csipkés szélű comb fixeimet vettem magamra, amik a fehérneműmhöz hasonlóan pirosak voltak. Ruhával nem vacakoltam. Tisztában voltam azzal, hogy amint belép a házba - bármi is legyen rajtam - tudja, mit is szánok neki ma estére.
Lementem a konyhába, ahonnan mindent kivettem a hűtőből, és átvittem a nappaliba. Halk zongora dallam töltötte be a teret, míg a világítást gyertya, és a kandallóban égő tűz fénye nyújtotta. Töltöttem a két borospohárba az italból, és amint elkészültem mindennel nyílt is a bejárati ajtó. 
Zakatoló szívvel, két pohárral a kezembe indultam meg az előszobába. Csizmájától már megszabadult, és éppen kabátját akasztotta a helyére. Egyből felém kapta a tekintetét, és arca döbbenetet sugárzott. Nagyot nyelt, miközben tekintete végig vándorolt testemen. Erőt véve magamon léptem közelebb, s nyújtottam át neki az egyik pohár vöröslő italt. 
- Boldog Szülinapot. - álltam lábujjhegyre, s rövid csókot adtam ajkaira, amit Ő könnyedén vad csókká formált
- Köszönöm, Édes. - fogta meg csípőmet, és belekortyolt a borba - Készülünk valahova?
- Nem tudok róla. - néztem szemeibe kacéran
- Talán egy randidról jöttél?
- Igen, köntösben voltam. - bólintottam nevetve - Teljesen elalélt tőlem a srác.
- Rohadt mázlista.
- Ó, de még mennyire. - mosolyom önelégült volt - Gyere inkább. - összefontam ujjainkat, és bevezettem a nappaliba
Tekintetével végignézett az asztalon felhalmozott finomságokon. Mosolya még mindig arcán játszott, és egyáltalán nem tűnt úgy, mintha hamar el akarna tűnni. Leült a kanapé elé, a földre, engem pedig az ölébe húzott. Arcomon gyengéden simított végig. Hosszú ujjaival hajamba markolt, s közelebb vont felhevült testéhez. Ajkai kényeztették enyéimet, nyelve vágyakozva hatolt enyémhez. Apróbb puszikkal szakadt el tőlem, és ölelt meg szorosan. Arcomat nyakába tüntettem el, s beszívtam mámorító illatát. 
Oldalasan ültem combjain, bokáimat pedig kereszteztem. Selyem köntösöm finom anyaga szétcsúszott, ezáltal harisnyám csipkézett része megmutatta magát. Egyik ujjával végigszántott a harisnyán, egészen az anyag, és a bőröm találkozásáig. Helység hiába volt félhomályban, még is tökéletesen láttam csodás, döbbent és vágyakozó arcvonásait.
- Mivel érdemeltem ki ezt a bánásmódot?
- Születésnapod van. - feleltem
- Tegnap megünnepeltük. - mosolygott le rám - És, ha jól emlékszem, tökéletes volt.
- De hivatalosan a mai napon születtél, és kettesben szerettem volna veled lenni. - vallottam be - Viszont, isten ments, ha nem szeretnéd az ajándékod, illetve a társaságom. 
- Semmiféleképpen nem szeretném elrontani a terved. - csókolt meg szűziesen
- Biztos? Még meggondolhatod magad. Haza is mehetek. - néztem fel pilláim alól arcára - Vagy a szeretőmhöz. Biztosan gondomat viselné. - incselkedtem
- Ne is álmodj arról, hogy elengedlek. - ajándékozott meg egy újabb finom rövidebb csókkal - A szeretőd pedig jobban teszi, ha békén hagy.
Mosollyal arcomon vettem el kezéből a poharat, és mind a kettőnkét az asztalra tettem. Magamhoz vettem a sushi-s tálat, és egyet a szájába adtam. Arcát figyeltem, miközben ízlelte a finomságot. Amint megette rózsaszín nyelvével végigszántott alsó ajkán. Jólesően hümmögött, majd ujjai közé fogott egy darabot, s szám elé tartotta. Felét megettem, míg másikat Ő fogyasztotta el. Ez így haladt egy jó darabig, s közben a mámorító borból is ittunk. Ajkai néha megtalálták enyémet egy - egy szenvedélyesebb csókra, amit azonnal viszonoztam is. Sokkal ízletesebb volt minden duzzadt, formás ajkairól. 
- Táncolsz velem? - kérdezte bátortalanul
- Most? - néztem rá döbbenten
- Szeretem ezt a dalt, és igen. Most szeretnék a barátnőmmel táncolni. - mosolygott, gödröcskéi így megmutatkoztak
Szégyenlősen álltam fel öléből, és vártam, hogy csatlakozzon hozzám. Szembe fordított magával, kezei csípőmön pihentek. Én nyakába fontam össze enyéimet, ezzel teljesen mellkasának simulva. Felnéztem arcára, amiről a boldogság, a szerelem, s a vágyakozás sugárzott. Lassan kezdtünk el lépkedni a zene nyugodt, romantikus dallamaira. Ő diktálta a ritmust, vezetett, uralkodott vágyakozó testem felett. Végig egymás tekintetében vesztünk el. Volt pillanat amikor nem bírtam ellen állni, s állára apró csókokat szórtam. Fogaimmal megkarcoltam enyhén borostás bőrét, mire Ő rohamosan kapcsolódott ajkaimhoz. Ahogy vége lett a kellemes dalnak, úgy foglaltuk el mi is a helyünket. Újra az ölébe kerültem.
- Epret? - kérdeztem
- Kedvencem. - mosolygott - Vissza nem utasítanám.
- Örömmel hallom. - vettem magamhoz a tálat
Amint megkaparintottam egy darabot az édes gyümölcsből, teljesen szembe fordított magával. Beleharaptam, és egyből megízlelhettem a fenséges ízt. Ő is hasonlóan tett, csak megvárta, míg szájába adom. Ezután Harry cselekedett. Ahogyan nyelvem érintette ujját, felmorgott. Kezeimmel végigsimítottam mellkasán, egészen tarkójáig. Átöleltem, s közelebb férkőztem hozzá. Homlokomat övének támasztottam. Szívem hevesen vert, s félő volt, hogy ezt Ő is érzi. Ujjai csípőmön terültek szét, míg másik kezét arcomhoz emelte, és gyengéden végigsimított rajta. Hosszú ujjai közé fogott egy epret, aminek felét leharapta, majd a másikat végighúzta ajkaimon. Eltüntette a gyümölcs másik felé, s végre bekövetkezett, amire már epedezve vártam. Lassan, kényeztetően csókolt, nem sietett el semmit. Még én haját húztam, markoltam, az Ő kezei combomat simogatták.
Nyelve epedezve kereste enyémet, s forró táncba is invitálta, amint rátalált. Teljesen a pillanatnak éltünk, semmi más nem számított, csupán a kettőnk érzései, vágyai. Percek is eltelhettek hevült csókunk közben, mikor is lassan szétnyitotta a rajtam lévő selyem anyagot. Keze azonnal a bőrömhöz ért, és elégedett hangon nyögött számba. Elszakadt tőlem, és végignézett a csipkés fehérneműbe bújtatott testemen.
Alsó ajkamat harapdáltam zavaromban, míg vártam a reakcióját. Felnézett szemeimbe, és szemei csodálatot tükröztek.
- Remélem tisztában vagy azzal, hogy mennyire is csodás vagy. - suttogta ajkaimra, és már egybe is forrtunk
Kezeimet magam mellé engedtem, így a könnyed anyag gördülékenyen vált el tőlem. Már csak a fehérnemű szettemben, a csipkés harisnyámban ültem ölében. Közelebb férkőztem hozzá, így már érezhettem nőiességem alatt, férfiasságát. Csípőmet erősebben fogta, amikor lassú, még is határozott mozdulatokat tettem. Alsó ajkamat fogai közé vette, mire nyöszörögni kezdtem. Tovább folytattam érzéki kínzását, míg végül el nem húzódott.
- Biztosan akarod? - homlokát enyémnek döntötte
- Semmiben nem voltam még ennyire biztos. 
- Szeretlek. - nézett mélyen szemeimbe
- Tudom. - kuncogtam fel, mire azonnal nagy hevességgel csókolt meg
Végigfektetett a kandalló előtti puha szőnyegen. Lábaim között térdelt, s sietve kapta le magáról pólóját. Látványa még jobban fokozta bennem a vágyat, ami eddig is igen magasan volt már. Ajkamat beszívva figyeltem, ahogyan féloldalas mosolyával mászott vissza fölém.
Kezével fejem mellett támaszkodott meg. Ismételten csókolt, és eközben combomat simogatta egyre feljebb, s feljebb. Egészen melleimig haladt, majd felültetett, újra ölében tudhattam magam. Nyakamat halmozta el apró puszikkal, s közben megszabadított melltartómtól. Nyöszörgések hagyták el számat, ahogyan végigdöntött újra a lágy szőnyegen. Kulcscsontomra haladt, s így egészen melleimig. Ajkaival gyengéden szopogatta, nyelvével érzékien kínozta a duzzadt domborulataimat, felváltva. Haját fogtam, miközben feszesre szopta a bimbókat. Megelégedve emelkedett feljebb, s nézett végig rajtam, kitűnő munkáján. Piruló arccal figyeltem minden mozdulatát.
Hasamon hagyott nedves csókokat, majd nyelvét köldökömbe mártotta, s tovább is haladt. Utolsó ruhadarabomba akasztotta ujjait. Kínzó lassúsággal húzta végig lábaimon a csipkézett anyagot, végül a társa mellett kötött ki vígan heverészve. Lábamon visszafelé haladt csókjaival. Szemhéjaimat lehunytam. Váratlan érzés fogott el amikor is középpontomon éreztem meg ajkait. Hangosan felnyögtem, s megéreztem mosolyát. Tovább folytatta az érzéki kínzásom. Nyalintásai igazán észveszejtőek voltak. Igyekeztem csípőmet helyén tartani, de végül rá hárult ez a feladat. Teljesen elvesztettem az önuralmam. Számat fokozatosan hagyták el a nyögések sokasága. Sok idő nem telt el, amikor is hosszú ujjait érezhettem magamban. Lassan mozgatta, de igen intenzíven.
Izmaim megfeszültek ujjai körül, s átléptem a gyönyör kapuját. Lehunyt szemhéjjal igyekeztem a légzésem helyre hozni, míg Ő felmászott hozzám, s szenvedélyes csókkal ajándékozott meg. Saját örömömet éreztem ajkain, nyelvén, de ez egyáltalán nem akadályozott meg abban, hogy még közelebb húzzam felhevült testemhez.
Kezeimmel közénk nyúltam, s körmeimet végighúzva mellkasán haladtam egészen nadrágja szegééig. Türelmetlenül próbáltam meg mielőbb kicsatolni az övét. Remegő kezeimmel viszonylag hamar sikerült is elérnem a célom. Hátra nyúlva húztam le a nadrágot, közben fenekébe is belemarkoltam, amire elégedett nyöszörgés szakadt fel vöröslő ajkai közül. Felállt, és sietve szabadult meg fekete nadrágjától. Mosolyogva konstatáltam feszülő alsóját, miközben visszamászott hozzám, amint pénztárcájából kivett egy kis csomagot. Fordítani akartam a helyzetünkön, de nem engedte.
- Semmit nem várok el tőled. - mondta ajkaimra, majd nyakamra adott egy csókot
- Inkább élvezd csak. - sikeresen kerültem fölé, és hajoltam le hozzá
Rövid csókot adtam neki, és már haladtam is tovább. Végighintettem érzéki csókokkal mellkasát, mellbimbóit fogaimmal kínoztam. Kidolgozott hasára haladtam tovább, majd V vonalhoz értem. Nyelvemmel nedves csíkot hagytam az általam igen kedvelt területen. Felnéztem, és örömmel töltött el, amikor láttam csukott szemeit, elnyílt ajkait. Igazán hízelgő volt, hogy így reagál rám, hogy ennyire sok szenvedélyt érez irántam.
Lejjebb csúsztam, s anyagon keresztül adtam erekciójára pár érzéki csókot. Felmorgott az érintkezés miatt. Ajkamat beszívva kezdtem el róla távolítani a már igen feszülő anyagot. Csípőjét megemelve segítette mozdulatomat. Arcom piroslani kezdett, ahogyan elém tárult meredező férfiassága. Ujjaimat ráfontam, és igyekeztem minél élvezhetőbben cselekedni.
Hirtelen rántott fel magához, s már újra a szőnyeg puha anyagát érezhettem hátam alatt. Kérdően néztem fel rá, de Ő inkább azonnal cselekedett. Rövid csókot adott, majd lábaim között feltérdelt. Felbontotta a kis tasakot, s kivette az óvszert. Álló tagjához tette, majd lenézett rám. Apró mosollyal arcán fogta mag egyik kezem, s helyezte magára. Lassan görgette fel a gumit. Amint rajta volt, előre hajolt és szenvedélyesen megcsókolt. Közben óvatos mozdulattal hátra döntött, de ajkai egy percre se váltak el enyéimtől. Lábaimon még a combfixeim díszelegtek, s tisztában voltam azzal, hogy mennyire is élvezte a látványt. Bal lábamon végigsimított, egy pillanatra megtorpant ahol az anyag véget ért, és a bőröm kezdődött, majd tovább folytatta útját, s csípőjére húzta. Azt követően kezét közénk vezette. Csípőjét nekem feszítette, így érezhettem keménységét. Felnyögtem az érintkezés hevessége miatt. Csókja lágyabb lett, s csak akkor fogtam fel, hogy belém temetkezett. Mozdulata megfontolt volt. Végig figyelte minden egyes rezdülésem. Fájdalmas nyögés szakadt fel torkom mélyéről. Aggódó szemekkel nézett le rám. Homlokát enyémnek döntötte.
- Jól vagy? - kérdezte
Aprót bólintottam, hogy megnyugtassam. Puszit adott arcomra, s lassan mozgatni kezdte csípőjét. Falaim fájdalmasan mondtak ellent minden mozdulatának, de tűrtem. Tudtam, hogy ez természetes dolog, és, hogy egy idő után már sokkal jobb lesz.
Ajkaink végig súrolták a másikét. Tekintetemet nem engedte szabadon, óvatosan mozgott, figyelte minden egyes rezdülésem. Lábaimat csípője köré fontam, ezzel még közelebb vontam felhevült testemhez. Kezeim a hátán voltak, néha a tarkóján, hajában. Ahogyan előrehaladt a beteljesülés, úgy gyengültem el én is. Ujjaimat végighúztam hátán, egészen fenekéig, majd belemarkoltam. Férfias nyögés szakadt fel torka mélyéből.
Erőt véve magamon fordítottam a pozíciónkon. Melleim, izmos mellkasának nyomódtak, ahogyan rajta feküdtem. Csípőmet ringatni kezdtem. Egyértelműen látszott arcán, hogy mennyire is oda van a helyzetért. Ujjai csípőm, puha húsába mélyedtek, ahogyan igyekezett visszatartani magát. Nyakát kényeztettem nedves csókokkal, míg Ő fenekemre vezette kezeit, és belemarkolt. Kéjesen nyögtem fel ajkaiba, mire féloldalas mosolyát mutatta meg.
Felültem. Mellkasán támaszkodtam meg, s nyolcasokat írtam le felette. Szemhéjait szorosan zárta le, ajkai elnyíltak, ujjai még mindig csípőmön voltak. Hátam ívbe feszült, hátra hajoltam, hajam fenekemre hullott, ahogyan csípőm vad ütemben mozgott. Hirtelen éreztem meg melleimen nedves, édes ajkakat. Felnéztem, s akkor pillantottam meg, a velem szemben ülő srácot, aki a melleimet ingerelte nyelvével. Hajába túrtam, leírtam még pár csípő mozdulatot, majd megéreztem a gyönyör feltörekvését. Kisebb sikítás hagyta el a számat, barátom nevét formálva. Harry felnézett, és vadul megcsókolt, miközben követett Ő is.
Amint az utórengés is elmúlt, újra maga alá fordított, s kihúzódott belőlem. Asztalról elemelt egy szalvétát, és megszabadult a kondomtól. Pár pillanatra elhagyta a nappalit, majd sietve vissza is tért. Felvette a kanapé mellé hullott selyem köntösöm, s felém sietett. Rám terítette, amit apró mosolyommal értékeltem. Karjaiba vett, amit nem értettem, de egy apró puszit adott arcomra, és az emelet felé indultunk. Arcomat a nyakába fúrtam, bár eleinte ellenkeztem, hogy a saját lábaimon is feltalálok, de mintha a falnak beszéltem volna. 
Hálóba érve megszabadított a köntöstől, s befektetett az ágyba. Másik oldalra sétált, majd bemászott mellém a takaró alá, és szorosan, a még mindig forró testéhez vont. Mellkasára hajtottam arcom, s így nyelt el magába a gyönyörű álom.

16 megjegyzés:

  1. TÖKÉLETES *-* nem tudok mást mondani :33 xx ♥

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett :) imádom őket erre egyszerűen nem lehet mást mondani :D <3

    VálaszTörlés
  3. FANTASZTIKUS :))))) egy ilyen intim pillanatot en is átélték a kis sexy Harryvel :)) várom a folytatást :) xxx

    VálaszTörlés
  4. Valami eszméletlenül jó lett *q* Imádom az összes blogod <3 Várom a kövit ^^

    VálaszTörlés
  5. ez a rèsz is tōkèletes lett!!! már nagyon várom a kōvi rèsztt!!!:D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett:)

    VálaszTörlés
  7. Szia! :)
    Én tegnap találtam a blogodra rá, ma sikerül végigolvasnom az egészet és nagyon tetszik. Tehetséges író vagy és ugyanilyen jól folytasd :) Bár van egy dolog amit nem értek, a történet elején Liam barátnője még Sophia volt de a történtet vége felé már mindenhova Danielle nevét írtad. Most akkor ki a barátnője? Nem akarok beleszólni, de megörültem amikor Sophia nevét olvastam mint Liam barátnője, minden blogban még mindig Danielle van írva. Én úgy gondolom, hogy az igazából egy régi kapcsolat volt és minél hitelesebb a történet ha belefűzöd a jelent. Személy szerint nekem alapból Sophia szimpatikusabb mint Danielle, de ez egyéni döntés, nem akarlak befolyásolni. Végül is, ez nem is lényeges csak felhívtam rá a figyelmedet, remélem hamarosan lesz új rész, ugyanis egy új remek bloggal bővült a listám. Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök, hoyg elnyerte a tetszésed az írásom. gazság szerint véletlen az egyik részben írtam el - Danielle lett Sophia helyett - Mivel 5 blogot írok, kicsit belekeveredtem e téren, igazából nem akartam átírni, de gondolkodom rajta. Én egyébként mind a kettő lányt szeretem, szóval semmi ellenszenvem nincs egyik felé sem. :) xx

      Törlés
  8. EZ-A-RÉSZ-VALAMI-FENOMENÁLIS--LETT!!!!! imádom♥♥♥ egyszer szeretnék majd én is ilyen tehetségesen írni mint te! Példaképem vagy!♥:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszett.. Ó vannak nálam sokkal tehetségesebb bloggerek is.:) Egyáltalán nincs semmi különleges az írásaimban, de tényleg köszönöm, a kedves szavakat. <3 xx

      Törlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.