2014. május 24., szombat

30.rész

Harry

Örültem, hogy Thea bele ment ebbe a hirtelen jött ötletembe, hogy a turné kezdete előtt utazzunk el, s kettesben töltsünk el egy kis időt.
Tegnap este ami történt, meglepett, de valahol mélyen büszkeséggel is töltött el. Valahogy mindig is sejtettem, hogy harcias, de hogy ennyire kiáll értem, mellettem, soha nem gondoltam. Tisztában volt a Kendall iránti megvetésével, és tiszteletben is tartottam. Valószínű hasonlóan reagáltam volna én is, ha ez fordítva történt volna.
Csodáltam őt, hogy ennyire erős, s ki tart mellettem. Paul bejelentése számomra még mindig egy fájó pont, és bár Thea nem említette azóta, tudom, hogy neki is. De hiszen kinek nem esne rosszul egy effajta megjegyzés, s megvetés.
- Édes, mindjárt leszállunk. - simítottam végig arcán
Nagyokat pislogva nézett fel rám, s halványan mosolyodott el. Felült rendesen, ezzel melegséget eltüntette a vállamról. Felhúzta az ellenzőt az ablakról, s kifelé kezdett nézelődni. Amint meggyőződött arról, hogy valós dolgot mondtam, magához vette a táskáját, s a sminkével kezdett foglalatoskodni.
- Bébi, muszáj ezt? - kérdeztem
- Tessék? - nézett rám furcsállóan
- Semmi szükség arra a sok vacakra.
- Nem mutatkozhatok igénytelenül veled. - komoly tekintettel meredt rám
- Remélem, hogy ezt a mondatot nem gondoltad komolyan.
Hiába minden bókom, s erőlködésem, sminket tett arcára. Rendbe szedte a táskáját, mindent a helyére tett, majd felkészült a leszállásra.

****

Út fel a hegyre, a kis faluba alig egy óra volt. Kilátás teljesen lenyűgözte Thea-t, aminek nagyon örültem. Csak reménykedni tudtam abba, hogy valóban tetszeni fog neki. Bármit is kérdeztem tőle, olyan volt mintha a falnak beszéltem volna.
- Bébi, örülök, hogy tetszik, de remélem, hogy azért ha csak kicsit is, de a táj helyett velem is foglalkozol majd.
- Ne haragudj. - fordult felém - Csodálatos a kilátás. Imádom, hogy itt még hófehér minden. - áradozott a balkonon állva
- Hm, nekem is tetszik. - csókoltam nyakába, míg derekát körülöleltem
Fejét vállamra hajtotta, s hagyta, hogy kényeztessem a finom puha bőrét. Egyik kezével hajamba túrt, még másikat egybefonta enyémmel. Hirtelen szembe fordult velem, és ajkait enyéimre nyomta. Akaratosan csókolt. Talán még soha nem is éreztem ezt a durvaságot, vágyakozást tőle. Pár perc után elszakadt, s szorosan átölelt, míg arcát mellkasomba fúrta.
- Mit terveztél mára? - kérdezte
- Hát mivel már délután van, gondoltam pihenhetnénk. Esetleg élvezhetnénk a medencét. - feleltem - Holnap pedig bemehetünk a faluba, körülnézhetnénk. Illetve ajánlottak egy remek éttermet is, úgyhogy vacsorát az ott tervezem.
- Jó ötlet. - mosolygott fel rám - Átöltözöm.
Nyomott egy utolsó apró puszit számra, majd bement a szobába. Követtem én is, és amíg Ő a fürdőbe slisszolt, én a hálóba öltöztem át. Szívem szerint szóvá tettem volna, hogy nem muszáj neki bujkálnia, hiszen már láttam a csodás alakját, de végül rá hagytam. Ha Ő így kényelmesebben érzi magát, legyen.
Kimentem, és bemásztam a forró vízzel teli medencébe. Leültem oldalra az erre kialakított részre, és vártam, hogy barátőm is kövesse példám. Nem is kellett sokat várnom, amikor is végre megpillanthattam a köntösbe bújtatott testet felém közeledni. Végül megállt, levette a papucsát, s a köntöst is határozottan, még is kecses mozdulatokkal vette le.
Formás, kívánatos testét egy pokolian szexi, csipkés darab takarta. Hiába is volt egyberészes, egyszerűen sokkal jobban tetszett, mintha egy sima bikinit viselt volna. Lassú léptekkel igyekezett lefelé a lépcsőn, s közelített felém. Előttem állt meg, lábaim között.
- Kínozni akarsz? - néztem fel rá
- Miért kérded?
- Észbontóan szexi vagy, Édes. - tettem kezeimet csípőjére - Őrületbe fogsz egyszer kergetni.
Kezeit nyakam köré fonta, míg ajkain csábító mosoly ült. Közelebb vontam testemhez, s az ölembe ültettem. Végigsimítottam a csipkébe bújtatott felsőtestén, amivel csak magamat kínoztam még jobban. Combjai enyéimet fogták közre.
- Annyira mázlista vagyok. - nyögtem ki - Szeretlek.
- Tudom. - kacsintott rám
Azonnal közelebb húztam magamhoz, és heves csókba kezdtem. Pár pillanatig nem reagált, majd megadta magát, s szenvedélyesen el is mélyítette a vágyakozást. Teljesen megőrjítette. Már igen nehezen fogtam vissza a kitörő férfiasságom. Thea belemosolygott a csókba.
- Ne nevess. - motyogtam szájára
- Jól van nagy fiú. - nevetett tovább, s nyakamba hajtotta arcát
- Miattad van. - nyögtem fel, ahogyan közelebb csúszott - Miért teszel tönkre?
- Mert megtehetem. - nézett újra szemeimbe
Féloldalasan elmosolyodtam, majd leemeltem magamról. Leültettem oda, ahol én ültem, majd szembe álltam vele, s finoman megcsókoltam. Lábait körém fonta, én pedig felemeltem, s elindultam a szobába. Magunk mögött becsuktam a hatalmas üvegajtót, s hosszú léptekkel termettem az ágynál. Lassan lefektettem rá, és ajkairól, nyakára tértem át.
Kezei csípőmön voltak, s ott kapazkodott belém erősen. Lábait már leemelte rólam, és mellem helyezte. Fogaimmal kínoztam édes bőrét, mire ő apró zihálásokkal díjazta mozdulataim. Hirtelen vissza rántott magához, s ajkaimat kezdte éhesen falni. Amint kapkodni kezdett levegő után, újra a vállára tértem vissza. Apró puszikat hagytam a felületen, közben pedig a vékony pántokat húztam le. Kibújt kezeivel, így pedig könnyedén le tudtam húzni csípőjéig a nedves ruhadarabot. Melleinek szenteltem minden figyelmem.
Pillanatok teltek el, amikor is a zihálása mellett, egy másik hangot is meghallottam. Felnéztem szemeibe, mire Ő csak elnevette magát.
- Éhes vagy, bébi? - kérdeztem, s helyette gyomra meg is adta a választ - Komolyan ki fogok készülni melletted. - nyomtam ajkaira egy puszit - Készüljünk, és menjünk vacsorázni.


Thea

Harry lemászott rólam, én pedig pirulva figyeltem minden mozdulatát. Visszavettem a még mindig vizes fürdőruhámat, s felálltam én is. Magamhoz vettem mindent, ami kellhet ahhoz, hogy elkészüljek.
Gyors, forró zuhany után, már sminkelni is kezdtem. Szinte a szokásos dolgaimat végeztem el. Hajamba kövér hullámokat tettem. Ruhámba bújtam, fújtam magamra parfümömből, s kész is lettem.
Kiérve, Harry egyből a fürdőbe sietett. Én az ágyra ültem, és vártam, hogy Ő is elkészüljön. Írtam szüleimnek, hogy minden rendben, aztán már jött is Haz. Csípőjén törülköző volt, míg felsőtestén a vízcseppek csillantak meg. Alsó ajkamat beszívtam, és úgy ittam magamba a látványt.
- Maradunk még is? - reménykedett
- Ó, éhen halok. Sajnálom, de igyekezned kell. - mosolyogtam fel rá
Rám kacsintott, majd a bőröndjéhez lépett, s kivette belőle a ruháit. epedezve néztem végig, ahogy felöltözött. Furcsálltam, hogy fehér inget, és zakót húz a fekete csőnadrágja mellé, de nem kérdeztem rá. Bárhova is mentünk eddig vacsorázni, soha nem vett fel zakót, főleg nem fehér inget.
Amint elkészült, kézen ragadott, s indultunk is. A ház előtt egy taxi várt ránk. Sietve ültem be hátra. Szinte menekültem a hideg elől. Harry bediktálta a címet, illetve az étterem nevét, és már indultunk is.
Az út csendesen telt el. Szinte percek múlva már ott is voltunk. Barátom kifizette az utat, megköszöntük, és már ki is szálltunk.Kézen fogott, s bevezetett. Egy pincér kedvesen fogadott, s az asztalunkhoz is vezetett. Haz egyből rendelt egy üveg vörös bort.
- Le akarsz itatni? - kérdeztem vidáman
- Szerintem nincs rá szükség.
- Jó meglátás. - nyomtam apró puszit szája szélére
- Csodás vagy, ma is. Remélem észre vetted, hogy mindenki téged nézett.
- Azért ennyire nem kell túlozni. - nevettem fel
- Mindig őszinte vagyok veled, Édes.
A pincér visszatért, a rendelt itallal. Letette, majd felvette az étel rendelésünket. Amint távozott, Harry felemelte a poharát, s már fel is hajtotta a benne lévő bort.
- Talán Te szeretnél ma ittas állapotba kerülni? - tettem fel a kérdést
- Jól esett, ennyi az egész.
- Hát persze. - mosolyogtam rá megértően
- Eldöntötted már, hogy velem, illetve velünk jössz-e a turnéra?
Igen, ez volt az a kérdés, ami már hosszú ideje kavargott bennem. Vegyes érzelmeim voltak a dologgal kapcsolatban. Természetesen minden vágyam volt, hogy Harry-vel töltsem a nyarat. Őszintén szeretem, és minden nélküle töltött idő fájdalmas számomra. Ám gondolnom kellett mindemellett a családomra, és a vállalkozásomra is. Még csak nemrégiben sikerült megnyitnom. Nem hagyhatom csak így, hogy körbe utazzam a világot a barátommal.
- Fogalmam sincs még. - vallottam be - Szívesen mennék, Te is tudod, de nem hagyhatok mindent hátra.
- Bébi, csak időszakokról van szó. Két - három hetente vannak hosszabb szüneteink. Akkor hazalátogathatunk. - győzködött
- Kaphatok még egy kevés időt?
- Hát persze. - mosolygott rám halványan
Lassan megérkezett a vacsoránk is. Csendben ettük meg, és ez most kivételesen nem volt az a nyugodt, békés helyzet. Feszélyezett a dolog, s tudtam, hogy ez most közöttünk tényleg kínos. Kínlódva ettem pár falatott, utána már szinte csaj villámmal turkáltam benne. Semmi kedvem, és étvágyam nem volt. Tudtam, hogy bántani fogja, ha nem felelek egyértelműen a kérdésére, de soha nem gondoltam volna, hogy ennyire magára veszi.
Harry is végzett nemsokkal utánam, s a pincér újra meg is jelent. Elvette a tányérjainkat, majd megkérdezte, hogy kérünk-e még valamit. Harry egyből mondta, hogy két szelet csokoládé tortát. Mosolyognom kellett, hogy a kedvencemet rendeli, úgy, hogy Ő egyáltalán nem is szereti.
- Nem is szereted. - néztem rá
- Egyszer mindent el kell kezdeni, nem? - kérdezte, s magához húzott
- Azt hittem haragszol. - motyogtam mellkasába
- Soha, soha nem tudnék rád haragudni. - mondta - Szeretlek kicsim, és megértem, ha át kell gondolnod.
Apró mosollyal számon csókoltam meg szűziesen. A pincér ismételten megjelent, én pedig szinte kapkodva habzsoltam be a finom édességet. Harry jókat nevetett rajtam.
- Édes. - mondta, amikor már csak a borunkat iszogattunk
- Tessék? - néztem rá boldogan
- Tudod, már több, mint fél éve együtt vagyunk. - kezdte - Tudom elcsépelten fog hangzani, amit mondani fogok, de komoly elhatározásra jutottam. Szeretlek, soha senki iránt nem éreztem ehhez hasonlót sem. Igazából a szülinapodra terveztem, így most kicsit felborítottam mindent, de egyszerűen muszáj megtennem. Veled szeretnék komolyabban mindent. Sok apró kicsit. - mosolyodott el édesen
- Félnem kellene? - kérdeztem zavartan
- Dehogy, vagyis remélem, hogy nem így gondolsz rá. - nevetett fel zavartan - Szóval. - köszörülte meg torkát - Édes, lennél a feleségem?
Szívem kihagyott pár ütemet, ahogyan felfogtam, hogy mit is kérdezett tőlem. Meredtem rá hatalmas tekintettel egy ideig, majd az összekulcsolt kezeinkre néztem. Érzelmek kavarogtak bennem.
- Tudom, hogy nem ilyen formában, a legromantikusabb és hasonlók, de muszáj volt most feltennem. - magyarázta
- Nézd, Harry. - néztem fel szemeibe
- Ne, inkább ne is mondj semmit. - nevetett fel kínosan, s bele ivott a borába
- Kérlek, most Te hallgass meg engem. - kérleltem elcsukló hangon - Szeretlek, őszintén, mélyen szeretlek, és mindig is szeretni foglak. Viszont ez őrültség. - nevettem fel minimálisan - 20 éves vagy, én csak 18. Fiatalok vagyunk. Legalább egy kis időt kapok?
- Gondolkoznod kell azon, hogy hozzám jössz e? Az már régen rossz, Thea.
- Harry, mint említettem szeretlek, de ez akkor is őrültség. Főleg most, hogy Paul ellenünk lépett fel.
- Jó, ezt ne itt beszéljük meg. - intett a pincérnek, s kérte a számlát

****

Házba beérve, ledobta zakóját a kanapéra, ingét kigombolta, s hasonló sorsra jutott. Megszabadult minden ruhájától, s levágódott az ágyra. Szinte egy pillantást se vetett rám. Megszabadultam a ruhámtól, magas sarkúmtól, s a bőröndjéhez léptem. Kivettem egy bő pólót tőle, és felvettem. Végig éreztem magamon égető, igéző szemeinek tekintetét. Bemásztam mellé az ágyba, és mellkasára hajtottam fejem. Szorosan bújtam forró testéhez.
- Bébi, nem úgy gondoltam. - néztem szemeibe - Szeretlek, és soha nem gondoltam volna, hogy megkéred a kezem. Legalábbis nem ilyen hamar.
- Nincs szükségem arra, hogy mentegetőzött. Ha nem állsz készen rá, megértem, és elfogadom.
- Egyszerűen csak sok ez így egyszerre. Természetesen igen-t, mondok. Szeretlek őszintén. Minden vágyam, hogy a feleséged legyek.
- Kicsim, nem kell ezt csinálnod, ha nem akarod. Tényleg.
- Csak annyit kérek, hogy ne a jövőhéten legyen megtartva. - nevettem fel
- Butus, amikor csak szeretnéd. Nyugodtan szervezheted, ameddig csak akarod, és úgy ahogy akarod.
- Tehát nem szólsz bele?
- Hát csak, ha szeretnéd. - simított végig arcomon - Igazság szerint, úgy tudtam, hogy a menyasszonyok szeretik megszervezni.
- Én kivételes eset vagyok. Szeretném, ha kivennéd a részed benne.
- Amit csak akarsz. - csókolt meg - Várj.
Kimászott mellőlem, s a zakójához igyekezett. Zsebéből kivette a kis dobozt, és belőle a gyűrűt. Visszajött hozzám, letérdelt az ágy mellé, és felmosolygott rám.
- Thea L. James,megtisztelnél azzal, hogy örökké csak az enyém leszel? - tette fel a kérdést
- Igen. - mosolyogtam rá teljes boldogsággal
Sietve felhúzta ujjamra a gyűrűt, és rám vetette magát. Nevetnem kellett, de hamar elterelte a figyelmem vad csókja. Végül lemászott rólam, és szorosan testéhez vont. Egymás tekintetében vesztünk el, aztán a csodás gyűrűnek szenteltem a figyelmem. Arcomon néha végigsimított, s puszival is megajándékozott.

8 megjegyzés:

  1. Jaj jaj jaj jaaaaaj :D hat nem talalok szavakat :D kivancsi vagyok mit tudsz meg kihozni a tortenetbol;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett:) Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezután:) Hamar kövit❗

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukik nem hittem volna hogy így szövöd a sztorit

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Hát, erre valahogy nem számítottam ;DD Imádtam <3 Siess a kövivel ^^

    VálaszTörlés
  6. Úr isten Harry megkèrte Thea kezèt áááá :) nagyon jó rèsz lett !!

    VálaszTörlés
  7. na erre egyáltalán nem számítottam :DD tudod csavarni a szálakat rendesen :)) xx ♥

    VálaszTörlés
  8. :-))) Ez olyan édes volt. Imádtam minden sorát. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.