2014. április 22., kedd

23.rész

Thea

Napok teltek, igen hamar túl voltunk Gemma-val a fotózáson, ami nagyon is jól alakult. Munkálatok közben bejöttek a srácok is - Ashton és Harry. Gem nagyszerű munkát végzett, mindenki dicsérte.
Göndörke igyekezett közelebb kerülni hozzám, én persze ezt nem tagadtam meg olyan feltűnően, hiszen a világ előtt még mindig a felhőtlenül boldog párt kellett alakítanunk. Természetesen csókjait puszivá alakítottam, így egy idő után feladta, és minimálisra csökkentette a közeledést. Találkozásunk is igen nagyon lecsökkent. Napjaimat otthon töltöttem, és mondhatni, hogy csak tisztelet köröket róttunk le a városban. Bármennyire is igyekeztünk takargatni a dolgokat, azonnal megjelent, hogy már nem felhőtlen a kapcsolatunk. Ehhez az új cikkhez csatolták Harry csók jelenetét is és mindent mindennel megmagyaráztak. Ez Harry-nek egy újabb találkozási pontot jelentett. Egyből rohant hozzám megbeszélni, hogyan is tovább. Én egyből mondtam neki, hogy intézze úgy a dolgokat, ahogy számára a legjobb. Beleszólni semmi jogom nem lett volna. Persze Ő ezt egyből megmagyarázta azzal, hogy a barátnője vagyok, és ugyan annyi jogom van beleszólni, döntést hozni, mint neki.

****

Eljött az a bizonyos este, amire egyáltalán nem vágytam. Mivel elutasítást érzékeltettem mindvégig 'barátommal' így nem kérdezett rá, hogy ott leszek e. Fájt, de valahol mélyen tudtam, hogy ez így van rendjén.
Szobámban, az ágyon ültem és a laptopom felett görnyedtem. Semmi hangulatom nem volt semmihez, így egy filmet kezdtem el keresgélni. Már el is indítottam az egyik kedvencemet, amit nem tudok egyszerűen megunni. Negyed óra is eltelhetett, amikor is szobám ajtaja nyitódott. Leállítottam a filmet, és felkapcsoltam a lámpámat, hogy lássam a váratlan vendégem.
- Szia. - mosolyogtam barátnőmre
- Mondd, hogy rosszul látok. - mondta haragosan
- Beszélnél kicsit érthetőbben?
- Oh, édes istenem. - sóhajtott fel drámaian - Éppen a ruháddal kellene bajlódnod, hogy megfelelő legyen, hogy a sminked tökéletes, míg a hajad is minden egyes szála remekül álljon.
- Nem megyek el az átadóra. - néztem rá komolyan
- Ó, dehogy is nem. - mondta határozottan és felrángatott az ágyról - Nem hagyom, hogy egy liba miatt tönkre menjen a kapcsolatotok.
- Gem, kérlek. Semmi kedvem.
- Fejezd be. - nézett rám fenyegetően - Indulj a fürdőbe.
- Kérlek.
- Befelé. - tol be, és rám csukta az ajtót
Pár pedig csendben álltam a tükörrel szembe, és figyeltem magam, keservesen pocsék külsőmön. Semmi kedvem, hangulatom az estéhez, de tisztában voltam azzal, hogy Gemma nem hagyta volna rám a dolgot. 
Végül kisebb gondolkodás után, ami arra vezetett, hogy hát adjunk showt az embereknek, elmentem egy forró zuhanyt venni. Amit készen lettem, visszamentem a szobába
- Remélem, hogy ez a ruha megfelel. - emelte felém a darabot barátnőm
- Muszáj?
- Hidd el, hogyha ebbe meglát még levegőt is elfelejt majd venni.
- Szükség van erre?Talán szeretnéd, hogy megfulladjon?
- Nem vagy vicces. - horkan fel - Na indulás készülni.
Azonnal magamra kaptam a csipkés fehérnemű szettem, és felvettem tetejére a köntösöm. Gemma egyből sminkelni kezdett, ami után a hajamat készítette el. Bő fél óra elteltével már a ruhámba igyekeztem belebújni. Magassarkú cipőmbe bújtattam lábfejem, és a kiegészítőket is magamra varázsoltam. Tükör elé álltam, és végig néztem magamon.
Vajon tényleg érdekelni fogom? A választ hiába kerestem, mindig oda találtam, hogy egy modellel sokkal jobban mutat, az Ő világába illik. Én csak pár szép hónapot okoztam neki, semmi mást. Ennyit értem neki. Könnyeimet vissza tartottam, már csak Gemma alkotása miatt is.
- Gyönyörű vagy. Az öcsém nem fog magához térni, ha meglát.
- Ugyan már. - fordultam felé - Te is kiettél magadért.
- Köszönöm.
- Nem is mondtad, hogy velem jössz. - néztem rá furcsállóan - Talán nem bízol bennem? - nevettem
- Ó, dehogy nem. Nyilván elmennél, de gondoltam kell valaki, hogy melletted legyen. - mosolygott kedvesen - Egyébként meg Ashton, és a banda is ott lesz.
- Már mindent értek. - nevettem - Induljunk, mielőtt meggondolom magam. - sóhajtottam

****

Helyszín tele volt újságírókkal, illetve az épület előtt rajongókkal is. Félve szálltam ki az autóból, de Gem végig mellettem állt. Karöltve indultunk végig egyenes a bejárat felé. Mind a kettőnket megismertek, és le is támadtak a kérdéseikkel. Én lehajtott fejjel, igyekeztem befelé. Gemma sem volt hajlandó válaszolni a tolakodó kérdésekre.
Benn már mindenki nagy lázban égett a díj átadó miatt. Mi lassan haladtunk előre az asztalok között, és a közepe felé meg is találtuk Daniellet, és Eleanort. Egy asztalnál ültek, és nagyban nevetgéltek. Köszöntöttük Őket, Ők pedig lelkesen mosolyogtak, és már be is vontak a beszélgetésükbe. Pezsgőt fogyasztottunk. Mosolyomat arcomra festettem, és csak kedvesen, illedelmesen válaszoltam mindenre.
- Srácok merre vannak? - kérdezte Gem
- Legelöl van az asztaluk. - felelte El
- Mi van most veletek? Hogyhogy nem vele jöttél? - érdeklődött Danielle
- Nem éppen a legjobb a kapcsolatunk. - mosolyodtam el keserűen
- Ugye nem Kendall áll ez mögött?
- De, sajnos igen. - feleltem
- Komolyan nem értem miért koslat Harry után. - mondta Gem - Világossá tette az öcsém, hogy mennyire is nem szeretne vele komolyabb kapcsolatba lépni.
- Hagyjuk, tényleg. - néztem rájuk
- Nem hagyhatod annyiban ezt. A kapcsolatotokat szedi szét. - Eleanor
- Ti is nagyon jól tudjátok, hogy hogyan is kerültünk össze. - néztem rájuk
- És azt is, hogy a szerződést megsemmisítette Harry. - nézett rám komolyan Dani
Sóhajtva hagytam rájuk a dolgot. Színpad felé néztem, ahol is lassan megjelent az est házigazdája. Elkezdődött a show, és mindenki izgatottan várta a fellépőket, illetve a nyerteseket. Lányok néha egy-egy megjegyzést tettek, de én végig csak a színpadot figyeltem. Szívem nagyot dobbant, amikor is megláttam Harry-t a bandatársaival együtt a színpadon, miközben énekeltél az általam oly nagyon szeretett dalt. Mosolyogva figyeltem Őket, Őt. Tekintetem a közönségre, a többi asztal felé tévedt, ahol egy olyan személyt pillantottam meg, akit nem akartam volna látni az éjszaka folyamán. Hatalmas mosollyal arcán nézte a srácokat, de leginkább csak egyet figyelt árgus tekintetével. Persze Harry rá sem hederített. Kerülte a tekintetét, még véletlenül se pillantott arra.
Felsorolták a jelölteket, és sorra kiosztották a díjakat. Srácok két kategóriában is nyert, ezzel minden jelölésük utáni díjat bezsebeltek. Tapsoltam a lányokkal együtt, és teljesen lázba s égtem, még ha haragszom is rá, és a kapcsolatunk nem éppen a legjobb, attól még rettentő büszke voltam rá.
- Hé Thea, gyere bemutatlak Ash bandatársának. - szólt Gemma
Felálltam és előre sétáltunk egy asztalhoz, ahol a Ashton és bandája foglalt helyett, Harry-ékel. Feszengve álltam egyik lábamról a másikra.
- Szia, Luke. - nyújtotta a kezét mosolyogva a srác
- Örvendek, Thea. - viszonoztam kedvességét
- Komolyan Te vagy Harry barátnője?
- Voltam. - mosolyogtam halványan
- Ne már, ez komoly? Idióta, ha hagy elmenni téged.
- Köszönöm. Azt hiszem, hogy ezt bóknak veszem. 
- Többiek merre vannak? - fordult Ash felé Gem
- Fogalmam sincs, majd előkerülnek biztos.
- Szerintem én vissza megyek. - súgtam barátnőm fülébe
Bólintott. Tudta, hogy mennyire is kellemetlen nekem a dolog, így hagyta szó nélkül. Harry-re egy pillantást vetettem csupán. Éppen fényképezkedett Kendall-al. Sietve szedtem a lábaim, vissza az asztalhoz. Danielle és Eleanor is furcsával néztek rám, én pedig egyből meg is magyaráztam a dolgot.
Gemma és Ashton kézen fogva tértek vissza hozzánk, és közölték, hogy indulunk az after helyszínére. Luke is velünk tartott. Négyen mentünk a srácok autójával, ami egyenesen az esemény helyszínére vitt minket. Közben beszélgettünk, és ezzel elérték, hogy felszabaduljak. Egyáltalán nem foglalkoztatott a szomorúság. Elfeledtették velem, hogy mennyire is pocsékká vált az életem.
Hamar megérkeztünk a szórakozóhely elé. Összeszedtem magam, és megfogadtam, hogy igen is jól fogom érezni magam. Senkinek nem fogom hagyni, hogy a kedvemet a szőnyeg alá kergesse. Nevetve szálltunk k az autóból. Gemma és Ashton szorosan egymás mellé álltak. Gem magához húzott, míg másik oldalamra Luke állt, és már el is készültették a fotósok a képeket. Nagy mosollyal álltam és pózoltam. Tényleg jó volt az Ő oldalukon lenni, és csak élvezni a helyzetet.
Benn már rengetegen táncoltak. Hangulat a tetőfokán míg a levegő perzselően forró volt. Egyből elfoglaltunk barátnőmmel egy-egy bárszéket a pultnál, még a fiúk mellénk álltak, és már rendeltek is. Szerencsére gyorsan meg is kaptuk, koccintottunk a mai sikereikre, és már el is tüntettem az égető szeszes italt. Kértünk még egyet, de azt nem ittam meg olyan hamar. Beszélgettünk - már amennyire azt egy ilyen helyen lehetséges - minden szóba került. Jól éreztem magam egészen addig, amíg meg nem pillantottam a pult másik végénél ülő Kendall-t, ahogyan Harry-nek magyaráz valamit.
- Ne is foglalkozz velük. - mondta Gem
- Könnyű mondani. - horkantam fel
- Figyelj, ha egy buta liba kell neki helyetted, akkor magára vessen.
- Gem kérlek, hagyjuk.
- Jójó, ahogy szeretnéd.
Tovább folytattuk a társalgást négyesben, majd kis idő elteltével megjelent a banda másik két tagja. Nekik is bemutatott Gem, így már kisebb csoportban beszélgettünk, és ittunk. Teljesen el is feledkeztem arról, hogy pár méterre éppen a számomra nagyon fontos ember más lánnyal társalog. Gem hirtelen kapta el a kezem és húzott be a tömegbe. Állítása szerint a kedvenc dala szólt, és nem hagyhatta ki. Mivel mind a kettőnkben már alkohol jelentős mennyisége volt, így egyáltalán nem sajnáltuk a csípőnk mozgatását. Néha össze-össze simultunk, és hangosan énekeltük a tömeggel a dal szövegét. Jó pár dalt végig táncoltunk, a srácok pedig a pult mellől figyelték a mozdulatainkat. Már melegem volt, bőröm csillogott, hajam bőrömhöz tapadt, levegőt nehezen vettem, még is tovább táncoltunk.
Szemhéjaim csukva voltak, ahogyan a dj egy újabb dalt kevert be. Csípőm az ütemre ringatózott, még kezeimmel hajamat felemeltem, hogy minimálisan hűs levegő érhesse bőröm felületét. Már semmi sem foglalkoztatott, egyszerűen csak átadtam magam a zene érzéki, vad ritmusának. Egy váratlan pillanatban testem egy másik, kidolgozott testhez simult. Azonnal felnéztem az előttem táncoló személyre, és a döbbenet fogott el.
- Mit akarsz? - néztem fel zöld íriszeibe
- Barátnőmmel egy táncot. - felelte
- Akkor rossz lánynak a csípőjét fogod. - próbáltam eltávolodni, de hiába
- Ugyan bébi, ne csináld. - húzta végig ajkait nyakamon - Csak egy tánc. - csókolta meg a felületet - Egyetlen, vággyal túlfűtött táncot kérek. - harapta meg fülcimpámat
Testünk teljesen eggyé olvadt. Tenyere, hosszú ujjai félig fenekemen, félig derekamon terültek el, ezzel teljesen saját testéhez vonva. Egyik kezem az öltönye alá csúszott, és az ingét markoltam meg, ezáltal még közelebb simulva forró mellkasához. Másik kezemet ő maga vezette fel a nyakához. Csípője nekem feszült teljesen, és szinte Ő mozgatott a zenének minden egyes dallamára. Közelsége megbódított, ahogyan férfias illata, érintése.
Tudtam, hogy Gem és a többiek is minket néznek, de ez volt a legkisebb dolog ami foglalkoztatott. Egyszerűen élveztem, ahogyan nyakamat halmozta el pillangó puszikkal, majd nedves csókokkal. Hirtelen megszívta, de csak egy pillanatra - tisztában volt azzal, hogy mennyire is undorítónak tartom -, majd nyelvével egy nedves csíkot húzott. Karjai között megremegtem, míg Ő szorosabban ölelt. Lassan ismételten fülemhez hajolt.
- Csodásan nézel ki. - motyogta - Rohadtul beindítasz.
- Harry, sokat ittál már. - akadozó lélegzettel mondtam
- Attól még ami igaz, az igaz. - mosolygott kacéran
Mélyen szemeimbe nézett. Teljesen megbolondított, elvesztettem az érzékeimet, tudatomat. Fogalmam sem volt, hogy mi a helyes, és mi nem. Egyszerűen csak a pillanat magával sodort, egy olyan árba ami a boldogságot sodorta magával.
Csókja édes, szenvedélyes még is kemény volt. Nyelve azonnal rátalált enyémre, és vadul kezdett el falni. Mindent akart. Nem kérdezett, kegyetlenül kizsákmányolt, én pedig bódultan hagytam neki. Hajánál fogva húztam magamhoz még közelebb, ezzel még jobban elmélyítettük a csókunkat. Imádtam az ízét, az ahogyan odafigyelően kielégítette minden egyes alkalommal ajkaim vágyait. 
- Lépjünk le. - motyogta két csók között ajkaimra
- Rendben. - sóhajtottam

****

Lakásába beérve magához rántott és szerelmesen, vágyakozva megcsókolt. Ajkaim már fájdalmasan égtek, de félretettem mindent. Cipőimet lerúgtam a lábamról, majd minden figyelmeztetés nélkül ugrottam ölébe, és kulcsoltam dereka köré lábaimat. Kezeivel azonnal megfogott. Fenekemnél fogva tartott, de ajkaimat még mindig eszeveszettül kényeztette.
Sötétbe burkolózó házban egyenesen a lépcső felé vitt, s végig fel rajta. Szobája ajtaját szinte feltépte, azután pedig berúgta. Talpaim találkoztak a szőnyeg puha, finom anyagával. Öltönye alá nyúltam, és vállán letoltam az anyagot. Ingétől is igen hamar sikerült megszabadítanom. Csókjával újra édeses gyötörni kezdett, míg én kioldottam övét, lehúztam a cipzárát, és már le is toltam a nadrágját. Segített, így Ő maga szabadult meg minden ruhájától. Már csak egy bokszer alsóban állt előttem.
Nem szólaltunk meg, egyszerűen csak a hold fényében néztük egymást vágyakozva. Egyik kezemmel végigsimítottam kezén, végül összekulcsoltam ujjaim, és a fürdőbe vezettem. Villanyt nem engedtem, hogy kapcsoljon. Sokkal meghittebb, bensőségesebb volt a sötét rabjának lenni, az egyszerű hold ragyogásban.
Háttal álltam neki. Nyakamat kényeztette, miközben lehúzta ruhám cipzárját. Halkan ért földet a könnyű anyag. Maga felé fordított, és újra megcsókolt. Felkapott, és egészen a zuhanykabinig vitt. Ott megengedte a forró, de még kellemes vizet. Pára töltötte be a helységet, forróság és vadság. Pillanatok alatt megszabadított csipkés fehérneműszettemtől.
Hasamnál éreztem merev tagját, ahogyan nekem feszült. Kezemet közénk vezettem, és ujjaimat ráfontam. Számba morgott, de szinte azonnal tovább is csókolt. Ujjaim fürgén kezdték el kényeztetni férfiasságát, aminek hatására nyögések szakadtak fel belőle. Homlokát enyémnek támasztotta, tekintetünk teljesen egybefonódott. Mihamarabb szerettem volna neki örömet szerezni. Teljesen még nem álltam készen átadni magam a számára, de ahogyan csak tudtam, szerettem volna kedveskedni neki, kényeztetni Őt.
Kezeivel arcomat fogta közre, miközben én érzékien, szerelmesen kényeztettem. Alsó ajkamat beszívtam, Ő pedig egy hangosat nyögött. Azonnal megcsókolt, és meg is éreztem a hasamra kerülő örömnedvét. Belemosolyogtam a csókba, majd követett Harry is.
- Szeretlek. - néztem fel rá könnyes szemekkel
Ő csak hitetlenkedve nézett, ahogyan kisöpörte szememből az izzadt, nedves hajamat. Tekintetét nem engedtem szabadon. Válaszul rövid csókot adott, de azonnal vissza is tért szemeim fogságába.
- Megbocsájtasz? - kérdezte hitetlenkedve
- Valamiért meg kell bocsátanom?
- O, Édes. - ölelt szorosan magához - Szeretlek, mindenkinél és mindennél jobban.
Elmosolyodtam, és még egy utolsó rövidebb csókkal ajándékoztuk meg a másikat. Hasamon még mindig ott díszelgett örömének nyoma. Megfogtam kezét, és az egyik ujját belemártottam. Lassan számhoz emeltem, és ajkaim közé vettem. Égető tekintetével nézett, miközben hitetlen mosolya játszott ajkain. Kihúztam számból finoman, hogy fogaim éppen érintették bőrét.
Ismételten forró táncra hívta nyelvem, majd elváltunk egymástól, és végül a zuhanyzással kezdtünk el foglalkozni. Perceken belül már az ágyban feküdtünk, egymás karjaiba, nyugalomba, szerelmesen.

8 megjegyzés:

  1. Istenem végre *-* csodallatos resz♥

    VálaszTörlés
  2. *-----* ez a rész is nagyon jó lett! imádom! annyira jól írsz <3 remélem mihamarabb hozod a kövit :))

    VálaszTörlés
  3. IMÁDOM IMÁDOM IMÁDOOOOOOOOOOOM.!!! végre szent a béke és már azt hittem, megtörténik, de úgy látszik még várnom kell... sebaj :)) van időm ;) xxx ♥

    VálaszTörlés
  4. Hát ez valami fantasztikus lett! Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira örülök hogy kibékültek.Nagyon jó lett ez a rész is.:))

    VálaszTörlés
  6. remélem Harry megcsalja Theat, aztán, majd magyarázkodhat:D

    VálaszTörlés
  7. "o,Édes" imádtamezt a részt (is) :D annyira örülök h kibékültek! :D nagyon várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  8. hihetetlen lett ez a rész is! végre kibékültek és miden rendben :).

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.