2014. október 1., szerda

15.rész

Darcy

Louis hirtelen ragadt meg, s húzott ki magával az épület elé, ahol is a kocsinkba találtam magam nagyon hamar. Mondta a sofőrnek, hogy vigyen haza minket. Felhúzta a két ülést elválasztó sötétített üveget, s komolyan rám nézett. Közelebb húzott magához, s ajkait enyéim ellen nyomta. Akaratosan, de egyben szenvedélyesen csókolt meg. Imádtam minden pillanatát, és ezzel Ő is tisztában volt teljes mértékben. Szoknyám alá vezette kezét, de belső combom simogatásánál tovább nem ment. Ajkai viszont igyekeztek enyéim vágyát kielégíteni. Amikor el akart szakadni tőlem éhesen kaptam utána, aminek hatására el is mosolyodott. 
Tudtam, hogy az út több mint fél óra, így minden aggodalom nélkül ültem ölébe, vele szembe. Szoknyám kicsit felcsúszott, de az udvariasságon már régen túl voltunk. Enyhén hosszú haját kezdtem el túrni, míg ő combomat simogatta tovább. Csípőmmel lassan ingerelni kezdtem, aminek hatására ajkaim között halt el nyögése. 
- Baba, fejezd meg - hangja gyenge volt, de vágy tisztán hallatszott benne. 
- Még mindig gyerekesen viselkedem? 
- Micsoda? - nézett rám egyből. - Ugye nem az elszólásom miatt akarod, hogy itt legyünk együtt?
- Milyen szabatosan fogalmazol - kuncogtam.  
- Sophie, kérlek - fogta kezei közé arcom. - Ne csináld ezt. Ennél Te sokkal jobb vagy. Bár kétségem sincs afelől, hogy nagyon csábító vagy az ágyban a korodbeliek között, de ne, ne itt. 
- Most mire célzol ezzel? 
- Csak arra, hogy fejezd be. Tizenhét éves vagy, kérlek. Becsüld meg magad. 
- Oké - ezzel visszaültem mellé. - Akkor remélem, hogy találsz valakit, aki megbecsül téged, és a saját korosztályod. 
- Ismételten gyerekesen viselkedsz - jegyezte meg azonnal. 
- Törődj bele, még fiatal vagyok. Túl fiatal. - mondtam, miközben az ablakon néztem kifelé. 
- Rendben, akkor duzzogj - nevetett fel. 
Még egy kis idő vissza volt az útból, de ez mind csendben telt, Rá sem néztem, Ő pedig nem szólított meg. Egyszerűen némaságban ültünk. Igen, tisztában voltam azzal, hogy mennyire is rosszul reagáltam le a dolgokat, de egyszerűen rosszul esett, hogy visszautasított. 
Bekanyarodtunk a házunkhoz, én pedig egyből kiszálltam, ahogyan leparkolt a sofőr. Becsaptam magam mögött az ajtót, és a bejárati ajtóig meg sem álltam. Hallottam Lou kérlelő hangját, de kizártam, s kinyitottam a bejáratot, ami mögött pillanatok múlva el is tűntem.

Thea

Halkan mentünk be a sötét házba. Magassarkúmat levettem és úgy sétáltam felfelé a lépcsőn, nyomomban férjemmel. Keze végig csípőmön pihent. Kezemet övébe csúsztattam, s húztam magam után a hálónkba. Reménykedtem abban, hogy nem akar bemenni Darcy-hoz, ugyanis csak remélni mertem, hogy éppen nem Louis karjaiban alszik. Jobb esetben. 
Magunk mögött bezártam a háló ajtaját. Egymással szemben álltunk meg. Elmosolyodtam, s közelebb lépve karjaimat nyaka köré fontam. Ő egyből csípőmre vezette sajátjait. Testünk egybe simult, míg lábujjhegyre álltam, hogy ajkaimat övéire tudjam illeszteni. Kuncogott méretem miatt, ahogyan ezt mindig megteszi hasonló helyzetekben. Mielőtt csókot formálhattam volna, kicsit eltávolodott arcával. 
- Kicsim, biztos vagy benne? - fogta kezei közé arcom. - Pihenésre lenne szükséged
- Rád van szükségem. A férjemre van szükségem - suttogtam, őszintén, szemeibe nézve. 
- Itt vagyok, de az egészséged fontosabb. 
- Visszautasítasz? - nyomtam csípőm ellene, mire, azonnal megéreztem férfiasságát. - Úgy tűnik csak a szád mond mást.
- Tudod, hogy az ellenállás soha nem volt az én asztalom. 
- Akkor most se próbálkozz vele - motyogtam ajkaira, és heves csókba invitáltam azonnal.  
Lehajolt ezzel megkönnyítve a kapcsolatot közöttünk. Lassan elkezdett megfordulni, ami által én kerültem az ágynak háttal. Ruhám cipzárját, ujjaival a csókunk közepette kereste meg, s húzta le. Amint bokáim körül díszelgett az anyag, kiléptem belőle. Felsőtestemet már csak hosszú, begöndörített hajam takarta. Mosolya mindent elárult, amikor is eltávolodott tőlem.
- Még mindig csodálom a szépséged, Édes - hajolt vissza, s puhán megcsókolt.
Úgy éreztem: én következem. Kezeim megtalálták ingének legfelső gombját, s elkezdtem kigombolni. Amint sikeresen kikapcsoltam mindegyik gombot, lesimítottam válláról a könnyű anyagot. Lassan húztam végig ujjaim mellkasán, s kockás hasán. Apránként lépkedtünk hátrafelé, míg lábaim az ággyal nem találkoztak. Óvatosan fektetett le, s emelkedett fölém. Lábaim között pihent csípője. Nyakamat kezdte elhalmozni puszikkal, míg le nem tért melleimhez.
Tincseit kiszabadítottam a hajgumiból, s amint messze került tőlünk az apró tárgy, hajába túrtam. Csípőjét nekem kezdte dörzsölni, ezzel is fokozva a vágyat a már amúgy is felhevült testünkben. Kezeimet közénk vezettem, s nadrágja övét sietve oldottam ki, ahogyan a sliccét is. Fenekén keresztül letoltam a fekete, szűk anyagot, míg tovább magát szabadította meg tőle. Bokszere anyaga már nagyon szűknek bizonyult. Nem úgy tűnt, hogy az előjátékkal továbbra is foglalkozni szeretne. Ujjait fehérneműmbe akasztotta, s egy határozott mozdulattal szabadított meg tőle. Végigsimított hasamon egészen ágyékomig, ahol is ujjait rutinos mozdulatokra késztette.
- Úgy érzem számodra sem kell további időhúzás - mosolygott le rám.
- Ne legyél szemtelen - kulcsoltam nyaka köré a kezeim. - Régen szeretted, amikor így vártalak.
- Mióta vagy ennyire nyílt? - simított végig arcomon másik kezével.
- Mióta férjhez mentem egy bizonyos Harry Styles-hoz, aki folyamatosan ezt hozza ki belőlem.
- Valóban?
- Ühüm - bólintottam, ugyanis többre nem telt.
Teljesen belém hatolt váratlanul, minek hatására hátam ívbe feszült. Ajka találkozott enyémmel, amelyen kis puszit hagyott. lábamon végigsimítva húzta fel csípőjére, mielőtt mozogni kezdett volna. Tekintetünk végig egymásba kapcsolódott, míg egy kellemes tempót diktált. Lábaimmal szorosan öleltem őt magamhoz, míg ő ujjainkat fonta egybe fejem mellett, a párnának puha anyaágba. Zihálásaim egyre hangosabbak lettek, s alakultak át élvezetes nyögésekké.
- Sssh, felébrednek a gyerekek - mosolygott le rám.
- Harry - ennyit tudtam mondani, mert ajkait enyéimre illesztette.
Csípője egyre többször találkozott enyémével. Nyögéseink egymásszájában haltak el, míg nyakamba nem temette arcát. Nyögései így életlenek voltak. Én ajkaimat vállába nyomtam, s fogaimat belemélyesztettem. Egyáltalán nem úgy tűnt, hogy bánta, éppen ellenkezőleg. Gyorsabb mozgásra késztette, ami a csúcsra juttatta mind a kettőnket.
Homlokát enyémének támasztotta, s lusta mosollyal nézett le rám. Utolsó gyengéd csókjával ajándékozott meg, mielőtt mellém feküdt volna, s karjai közé vont.

****

Kora reggel émelygésre ébredtem. Igyekeztem mielőbb kiszabadulni férjem öleléséből, s eljutni a fürdőig. Próbáltam minnél halkabb lenni, de minden jel arra mutatott, hogy ez nem sikerült. Hátamon egy nyugtató érintést éreztem. Amint lehúztam a wc-t, felálltam, s a mosdóhoz mentem. Fogkefémre kellő mennyiségű krémet tettem, s sikálni kezdtem fogaim, szám, hogy mielőbb elmúljon a kellemetlen érzés.
- Thea, komolyan orvoshoz kell menned - mondta Harry amikor végeztem.
- Rendben leszek - ezzel visszamentem az ágyba, s bebújtam a takaró alá.
- Kicsim, hé - ölelt magához, ahogy mellém ült. - Kérlek, készüljünk el, és had vigyelek be a kórházba.
- Minden rendben Harry - néztem fel rá. - Inkább készülj a megbeszélésre, és a próbákra. Ha holnap nem leszek jobban, akkor elvihetsz.
- Aggódom érted - simított végig arcomon.
- Felesleges - mosolyogtam rá, és édes csókkal el is engedtem magam mellől. 

7 megjegyzés:

  1. Jaj, nagyon jóó :DDD
    Imádom a történetedet :D Kíváncsi vagyok mikor derül ki Darcy és Louis kapcsolata! :D
    Várom a következőt!

    VálaszTörlés
  2. Remélem a köviben már Harry megtudja xddd

    VálaszTörlés
  3. Tökéletes.. ♥ De amúgy most hogy ennyiszer felhoztad az első évad (vagy fejezet) emlékeit.. elgondolkodtam. Nicollal és Luxszal mi lett? Fognak még szerepelni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. Minden ki fog derülni, egyébként természetesen benne lesznek, majd valahogy, ahogyan a többiek is. Nem mondom, hogy sűrűn, de azért ott lesznek a sorokban. :)

      Törlés
  4. Szuper lett (ez is)! Van egy tippem, hogy mi a baja Thea-nak... :D Jaaaj, már alig várom, hogy kiderüljön :D :P

    VálaszTörlés
  5. Ok. Most mar fix h Thea terhes... sztem xD
    amugy erdekes volt a Darcyek kozti tortenes. xxx ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.