2014. augusztus 6., szerda

43.rész

Thea

Könnyed reggeli után készülődni kezdtünk. Mai napra semmit nem terveztünk, legalábbis én nem tudok róla. Így a pihenés, a napozás az egyedüli dolog ami a mai napon szóba jöhetett. 
Fürdőszobában készülődtem, mint minden alkalommal. Hajamat szoros kontyba fogtam, míg testemre felvarázsoltam a fekete, bőr bikinimet, tetejére pedig egy laza, nyári ruhát. Sminket nem tettem fel, hiszen feleslegesnek tartottam a forróság, és a víz miatt is. 
- Kész vagy? - tette fel a kérdést Harry, az ajtókeretnek támaszkodva.
- Igen - mosolyogtam rá. 
Odaléptem hozzá, és mosolyogva piszit nyomtam gödröcskés arcára. Kisebb sikítás szakadt fel belőlem, amikor csípőmnél fogva felemelt. Lábaimat derekára kulcsoltam, míg kezeimet a nyaka köré. Combomon egyik hatalmas kezével simított végig.
- Imádom a lábaid - mosolyodott el önelégülten.
- Örülök, de induljunk inkább.
- Rendben - engedett vissza lábaimra.
Gyorsan bújtam bele szandálomba, és csúsztattam napszemüvegem az orromra. Harry felkapta az összepakolt táskát, s kézen fogva indultunk is. Mivel nem volt messze a nyilvános strand, így gyalog tettük meg a kis távolságot. 
Hiába a korai időnek, a parton már több család, szerelmespár is jelen volt. Elfoglaltunk két napozó ágyat, amelyeket Harry teljesen egybetolt. Megmosolyogtatott cselekedete. Lepakoltunk, és két törülközőt terítettünk le. Faltam a látványt, amikor is Hazza elkezdett megszabadulni a ruháitól, míg végül a fehér fürdőnadrágjában nem maradt. Példát vettem, s egy könnyed mozdulattal szabadítottam meg magam a ruhámtól. Összehajtottam, és a táskába helyeztem, Harry-ével együtt. Amint megvoltam, lefeküdtem, s napozni kezdtem.
- Remélem csak szórakozol velem - mordult fel mellőlem.
- Mi a problémád?
- Az, hogy ez a fürdőruha minden szempárt vonz.
- Ugyan ilyen volt rajtam tegnap is.
- Azt csak én láttam - magyarázta. - Különben is bőr hatású, aminek gondolata már dögösebb.
- Nyugalom Styles.
Morgott még valamit, majd elfoglalta mellettem helyét. Napszemüvegét Ő is felvette, és telefonját nyomkodni kezdte. Egyikünk sem szólalt meg. Csupán a körülöttünk lévő gyerekek sikolyait, és kuncogásait lehetett hallani, a víz halk csobbanása mellett.
Jó ideje feküdtünk már, amikor is Harry-re néztem. Hasán feküdt. Ajkai minimálisan el voltak válva egymástól. Ebből gondoltam, hogy elaludt. Gondoltam egyet, és kivettem táskámból a naptejet. Fenekére ültem, és nyomtam izmos hátára a fehér krémből. Lassan kezdtem el bőrébe masszírozni. Halkan felnyögött a kellemes érzés miatt. Kis ideig folytattam még a kényeztetését, majd visszaültem a saját ágyamra, és elkezdtem bekenni magam előröl. Hirtelen kapta ki kezemből a tubust.
- Majd én.
Nyomott tenyerébe, és már finoman el is kezdte kenni a felületen. Amikor végzett előle, rám parancsolt, hogy feküdjek hasra. Megtettem, amit kért. Újra hallottam a tubus árulkodó hangját, és már éreztem combomon a hűsítő krém hatását. Lassan, ráérősen csúsztatta végig kezeit rajtam. Mind a két lábamat bekente, majd fenekemre ült. Felnyögtem a hirtelen ért súly miatt.
- Ennyire nem vagyok nehéz - nevetett.
- Tudod pocakos lettél mellettem - motyogtam a törölközőbe.
- Ó, valóban? - hajolt nyakamhoz. - Jól főzöl, asszony. - paskolta meg játékosan fenekem.
- Köszönöm a bókot.
- Szívesen - csókolt nyakamba, ahonnan arcomra tért át.
- Harry, ne kezd.
- Mit? - folytatta tovább a puszival halmozást.
Kicsit megemelkedett, így a hátamra tudtam fordulni. Visszahajolt hozzám, és egy finom csókkal ajándékozott meg. Nyaka köré fontam kezeim, s szorosan öleltem magamhoz. Lábaim közé férkőzött ügyesen, majd karjaiba vett, s a víz felé igyekezett velem. Sikítottam, amikor bőröm találkozott a hűs óceánnal.
- Dilis vagy - nevettem.
- Lehetséges - húzta kisfiús mosolyra ajkait.
Elengedett, s úszni kezdett oldalasan, kicsit befelé. Követtem. Egészen a kifeszített bólyáig mentünk, ahol is maga elé húzott, és felültetett a kötél részére.

Harry

Lábai között helyezkedtem el. Nekem könnyedén ért le még a lábam, így csodálhattam feleségem magam előtt minden gond nélkül. Gyengéd csókkal illette érte égő ajkaim, majd hasamra simította apró tenyerét.
- Valóban felszedett néhány kilót, Mr.Styles - jegyezte meg, kislányos mosolyával.
Tisztában voltam ezzel a ténnyel. Valóban mióta együtt vagyunk, elhanyagoltam magam. Nem foghatom rá, hiszen a saját felelősségem, hogy mennyit is edzek. Egyszerűen csak minden időmet neki szerettem, s szeretném szentelni.
- És, ha én szeretném, hogy te szedj fel egy jó cél érdekében néhány kilót, és a te pocakod is gömbölyödjön? - néztem szemébe őszinte komolysággal.
- Ne szórakozz velem - nézett le rám apró mosollyal.
- Édesem, komolyan beszélek. És lássuk be, hogy már lehetséges, hogy áldott állapotban vagy. - simogattam meg lapos hasát.
- Butaságokat beszélsz.
- Igen mozgékonyak a srácok - suttogtam fülébe.
- Harry - ütött mellkason.
- Most mi van? - nevettem fel.
- Esetleg van már egy gyereked? - vont kérdőre.
- Tudomásom szerint nincs - feleltem. - Ugyan már, édes. - húztam magamhoz, s csókoltam meg szűziesen.
- Én még szeretnék várni - vallotta be, amikor karjaimba tartottam. - Fiatalok vagyunk, és előttünk az egész élet. Most házasodtunk össze. Adjunk magunknak időt, kérlek.
- És, ha esetleg már egy élet növekszik benned, akkor mit teszel?
- Hülyeségeket kérdezel. Egyértelmű, hogy szeretném, és alig várnám, hogy a kezembe tarthassam.
- Komolyan nem értelek - néztem mélyen szemeibe. - Ha még is teherbe ejtettelek volna, akkor nem gond, de azután védekezzünk, ha mert hátha még nem jártunk sikerrel? Ostobaság.
- Hagyjuk - mondta, s elúszott tőlem.
Néztem távolodó alakját, míg én továbbra is csak álltam. Egyik felem megértette, de a másik nem. Úgy érzem, mintha kételkedne az érzéseiben. Abban a hitben voltam, hogyha hozzám jött, akkor valóban velem is szeretne családot alapítani, hiszen mi okból mondott volna igent? Kezdtem összezavarodni a sok gondolat miatt, amelyek a fejemben cikáztak. Eszembe jutottak azok a megjegyzések is, amelyeket Paul tett, még az esküvő előtt. Akkor ott egyből leráztam magamról, de most valahogyan túlságosan is előtérbe kerültek a problémákkal együtt.
Kisétáltam a partra, egyenesen a napozó ágyak felé, s Thea mellé feküdtem. Könyökömön támasztottam meg a fejem. Napszemüvegét a feje tetejére csúsztatta, s rám nézett.
- Tudod Paul megmondta - jelentettem ki.
- Mit mondott, és mikor?
- Az esküvő előtt pár órával megkeresett - kezdtem bele. - Véleménye szerint még mindig a pénz ami hajt téged, és ezért is mondtál igent nekem. Illetve elmondta, hogy a számlád a cég által is növekszik, hiszen még mellettem vagy.
- Ezt komolyan gondolod? - ült fel. - Igen, tudatában vagyok annak, hogy havonta megérkezik az a bizonyos összeg, de azt hittem, hogy Téged tájékoztatott erről.
- Nem jutott eszedbe megosztani velem?
- Komolyan ezen akadsz ki - döbbent meg. - Azért mert nem rakom szét a lábaim a célod érdekében, hogy teherbe ejts. Komolyan Harry, gondolkozz el. Gyerekes vagy!
Ezzel zárta a beszélgetésünket. Felkapta a táskáját, és már indult is bikiniben, táskájával a vállán a szállónk felé. Napszemüvegét arcába húzta. Sírt. Tudtam, hogy miattam sírt, hiszen mélyen megbántottam. Neki rontottam egy olyan dolog miatt, amelyet könnyedén meg lehetett volna nyugodtan is beszélni. Összekaptam magam, s utána igyekeztem. Hosszú lábaim előnyömre váltak.
Láttam magam előtt, ahogyan kezeivel átölelte magát, s fejét lehajtva sétált végig a homokos parton. Szerencsémre hamar utol értem, és szorosan magamhoz vontam remegő testét.
- Engedj. Összepakolok, és hazamegyek. - lökött rajtam egy kicsit.
- Thea, kérlek, beszéljük meg.
- Harry egyből nekem estél. Mit vársz? Leülök veled, és egy teázás közben megbeszéljük? Mielőtt megvádoltál volna azzal, hogy a pénzed miatt mondtam igent, gondolkozhattál volna. - ezzel az út széléhez rohant, ahol parkoló taxik voltak. Beszállt az egyikbe, és már csak hűlt helyét láttam.

6 megjegyzés:

  1. Azta....na erre nem számítottam. Sikerült meglepned. :) Kíváncsian várom a kövit :*

    VálaszTörlés
  2. Na erre én sem számítottam o.O

    VálaszTörlés
  3. Huhh nem hittem volna hogy fognak veszekedni!!!:( siess a kövivel !!!:)

    VálaszTörlés
  4. http://moonlightshadowneymar.blogspot.hu/2014/08/1dijam-koszonom.html#comment-form
    (ha érdekel, meglepetés)

    VálaszTörlés
  5. T.Ö.K.É.L.E.T.E.S.
    imádom♥♥♥♥ siess a kövivel lécci :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett mint mindig és várom a kövit :)
    XoxoJudit♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.