2014. augusztus 23., szombat

50.rész

Thea 

Éjszaka folyamán többször is fel kellett ébrednem Darcy-hoz, amit egyáltalán nem bántam. Miután megetettem, és tisztába raktam dúdolni kezdtem neki gyermekdalokat, amelyekre igen hamar sikerült is visszatérnie álmaiba. Harry nem volt mellettem egyszer sem, így arra következtettem, hogy a vendégszobába töltötte az estét. 
Fürdőben elvégeztem a szokásos reggeli teendőimet, majd felvettem egy kényelmes melegítő alsót és a hozzá passzoló felsőt. Hajamat szorosan copfba fogtam, és már indultam is egyenesen kislányom szobájába. Amikor az üres ággyal találtam szembe magam, egyből tudtam, hogy Harry már felébredt és gondját viselte. 
Lesiettem a lépcsőn, és a nappaliba mentem, ahonnan a hangok adtak bizonyságot arról, hogy valóban ott tartózkodnak. Harry a kanapén ült, míg Darcy karjaiban feküdt. Mosolyogva figyeltem, ahogyan az apja egy plüss játékot tart felette, de a kicsi szinte alig reagál rá. Közelebb mentem, és leültem melléjük.
- Harry, még kicsi. Pár hónap múlva már játszhatsz vele, de még feleslegesen próbálkozol. - magyaráztam.
- Oh, hát persze - nevetett fel. - Jól aludtál? 
- Megfelelően. - bólintottam. - És te? 
- Jobb is lehetett volna. 
- Harry, figyelj .. - kezdtem, de közbeszólt. 
- Semmi szükség mentegetőzésre - pillantott rám. - Elfogadom, hogy távolságot szeretnél, de abba nem megyek bele, hogy elköltözz. Ha már az is segít, hogy külön alszunk, megteszem. Időt adok, amennyit csak szeretnél. 
- Harry nem csak idő kell - sóhajtottam fel. - Őszintén le kell ülnünk, és beszélni. Ha csak a szőnyeg alá söpörjük, attól semmi sem lesz megoldva. Lehet, hogy egy ideig, talán menne a dolog, de én nem vagyok ilyen. Szerintem ismersz már.
- Valóban ismerlek - bólintott. 

****

Egész nap csendes volt. Darcy még mindig a nap jelentős részét végigalussza. Míg ő nyugodtan pihent kicsi ágyában, vagy éppen apja karjaiban én ebédet készítettem, és a szokásos dolgokat elvégeztem, amely egy háztartásban elengedhetetlen. Harry párszor mondta, hogy inkább pihenjek, de valahogy azon az állásponton voltam, hogyha lefoglalom magam, nem gondolok bele. Nem gondolok Kendall-ra, és rá. 
- Elmegyünk sétálni? - kérdezte Harry délután. 
- Közös program? - kérdeztem vissza. 
- Thea, igyekszem.
- Ahogyan én is - feleltem. - Felöltözteted melegen? 
- Igen. 
És ezzel a végszóval már az emeletre is mentem, ahol gyors átöltözésbe kezdtem. Amint végeztem mentem is át a gyerekszobába, ahol Harry készen várt engem Darcy-val a karjában. Táskámba minden fontos dolgot bepakoltam, és már indultunk is. Földszintre érve óvatosan befektettem a babakocsiba, majd betakartam lányunkat, s útnak is indultunk.
Harry büszkén, hatalmas mosollyal az arcán tolta a babakocsit. Csendben sétáltunk végig lassan a hosszú utcán. Kislányunk aludt a téli hideg hőmérsékletében. Hó lassan kezdett el hullani, amikor a parkba beértünk. Jelen volt még jó pár család. Gyerekek vígan játszottak a pár centis hóba. Elmerengtem, hogy a jövőbe vajon mi is ilyen boldog családként fogunk e játszani hétvégente a parkba. Ám azonnal el is vetettem, hiszen még nagyon messze vagyunk attól, hogy megbeszéljük, és helyrejöjjön minden. Hiányzik, de ez természetes is. A férjem, és szeretem.
- Min gondolkozol? - zavarta meg gondolataim Harry.
- Rajtunk - feleltem egyből.
- Tudom, hogy tudsz róla.
- Az egész világ tudja, hogy Kendall a képbe van.
- Thea, kicsim - állt meg, s rám nézett.
- Ne itt beszéljük meg.
- Ahogy szeretnéd - sóhajtott, s tovább indultunk.
Újabb csend állt be közöttünk, amelyet Harry telefonja zavart meg. Átvettem tőle lányunk felügyeletét, és úgy sétáltunk tovább. Nem ment távolabb, mellettünk haladt, míg normál hangerővel beszélt. Annyit sikerült kivennem a beszélgetésből, hogy egy újabb jelenése van.
- Este elmész?
- Nem szeretnéd? - éreztem tekintetét magamon.
- Saját életed.
- Thea, ha szeretnéd itthon maradok.
- Fontos? - pillantottam rá.
- Csak egy találkozó.
- Kendall a képben van?
Hallgatott. Lenyeltem könnyeim és megfordultam lányommal. Harry szólongatott, de nem feleltem. A munkájával kapcsolatos dolgot megértettem volna, de a Kendall-el való találkozás felett nem tudok szemethunyni. Beértem a házba, kivettem lányom, és a szobámba mentem. Lefektettem az ágyra, s párnát helyeztem mellé a biztonság kedvéért. A gardróbból elővettem egy kis bőröndöt, és mielőtt telepakoltam volna Darcy dolgaival írtam anyukámnak, hogy legyen szíves eljönni értem.
- Hova mentek? - szólalt fel mögöttem a rekedtes hang.
- Haza.
Feleltem, s karjaimba vettem kicsit, míg másik kezemmel a táskámat húztam magam után. Kinn már anya várt rám. Besegített. Semmit sem kérdezett. Ismert már, és tökéletesen tudta, hogy most hagynia kell. Egyből hazamentünk, ahol is felmentem egyből a szobámba. Apa felhozta utánam a táskám, én pedig megköszöntem. Amint magamra maradtam becsuktam az ajtót, s lányommal kezdtem el foglalkozni.
Megfürdettem, megetettem aztán pedig elkezdtem elaltatni. Magam mellet a falnál kipárnáztam a helyet, hogy biztonságosan aludjon a kicsi. Ledőltem mellé, és kis kezét megfogtam. Könnyeim végigfolytak arcomon, amikor is bevillant a kép, hogy éppen enyelegnek édes boldogságban. 

7 megjegyzés:

  1. Szegény Thea, mi mindent még át kell éljen a picivel... :(
    Nem is tudom mit írjak, de Harryt legszívesebben seggbe rúgnám... (bocsi, hogy ezt írom :) )
    Csodálatos rész lett, ahogy az előzőek is, csak hát szomorú, de ilyen is kell "néha". ;)
    B

    VálaszTörlés
  2. Ohhh annyira sajnálom Theat !!!:( nagyon jó rész lett!!!!!:)

    VálaszTörlés
  3. Én Harry helyében nem mentem volna el a találkozóra.... Szegény Thea szenved miatta :/ Meg a kis Darcy is. Siess a kövivel

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom Thea-t.Remélem hamar megtudjk majd beszélni.Siess a kövivel. :-)

    VálaszTörlés
  5. Azt mondják az őszinteség nem mindig jó dolog, de fontos mert nem ringathatjuk magunkat hiú ábránddal. Én azon a véleményen vagyok, hogy ami a szívemen az a számon. Tulajdon képen ezzel arra akarok kilyukadni, hogy néha kell egy kis "gáz" kritika is. Nem tudom hogy ez neked gáz lesz -e, de remélem nem bántalak meg mert nem ez a célom.

    Imádom ezt a blogod, ha választanom kéne biztos, hogy emelet döntenék. De ez megint egy olyan helyzet lenne, mint amikor megkéred az anyukát, hogy válasszon a kedvenc gyerekei között. Lehetetlen, és értelmetlen. Imádom minden írásodat, amit csak megosztasz. Mindig kilehet belőle venni a te érzéseidet is ami nagyon jó. - szerintem.
    Mindent megadsz ami csak tőled telik, talán néha egy kicsit többet is mint kellene. Pedig számtalanszor mondtam már neked, hogy először magadat vedd figyelembe, és csak utána az olvasókat. Nem... ez nem azt jelenti, hogy magadnak írj. Mert tudom, hogy ettől a falra mászol. Nem, ez az a fajta egonövelés lenne, miszerint a saját szükségleteid legyenek a fontosabbak. Rengetegszer estél neki olyan részeknek, amit igazából nem is akartál megírni, de az olvasók miatt még neki által félig zombiként pötyögni. Majd utána persze, hogy nem tetszett, amit látsz. Bár mi mindegyik résszel, történettel megvagyunk elégedve.
    A Fake blogodat azért imádom, mert még nem olvastam ehhez hasonlót.Különböző jellemekkel tudod felruházni az összes karaktered. Minden percben majd kiugrom a bőrömből mikor meglátom, hogy új rész van a láthatáron. Bevallom volt egy idő mikor kicsit kimaradtam, de minden percet imádtam mikor olvashattam. Rengetegszer látom, hogy nincsenek kommentek, ami mint minden rendes írót, zavar. Engem is zavar. De ilyenkor jön a magadnak írsz dolog... A francokat. Persze, hogy neked is szükséged van a véleményekre. És ígérem, én itt és most, hogy akárhányszor új résszel drukkolsz elő én mindig írni fogok. Ha nem is kisregényt mint most... de egy normális véleményt biztos.
    Vissza térve a részhez, nekem már egy kicsit vontatott a dolog, de még így is imádni való. Rettentően csodálatra méltó, hogy érzéseket tudsz kiváltani belőlem. Azaz az olvasódból ( remélhetőleg nem vagyok egyedül ). Jómagam nagyon dühös vagyok mind a két személyre amiért nem beszélik meg a dolgot, és nem tudnak rendesen viselkedni ;) Szóval... lényeg ami lényeg, hogy ha lehet most már ne húzzuk tovább azt a bizonyos cérnát, mert elszakad.
    Remélem nem untattalak meg az írásommal ♥ És remélem hogy nem is utáltál meg ♥

    VálaszTörlés
  6. Szegeny Thea :/ remelem hamar rendezodnek a dolgok.
    xxx ♡

    VálaszTörlés
  7. Thea miért ilyen makacs? :(( Na mindegy :) A rész remek ♥ Csodásan írsz ;)
    Béküljenek már kii *--* *kiskutya szemek* :33
    Harry ha elmegy a találkozóra megverem :DDDDDDD

    xx R

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.