2014. augusztus 4., hétfő

42.rész

Thea

Nap melege töltötte be az egész teret. Másik oldalamra fordultam, s lerúgtam magamról takarót. Hasamon feküdtem végül. Igyekeztem mielőbb visszazuhanni az álmaimba.
Talán pár perc nyugalmat kapok, mielőtt ujjak simogatását érzem meg csupasz bőrömön, a gerincem vonalán. Elmosolyodtam, amikor is forró ajkai is követék e nyomvonalat. Ahogyan csípőmhöz ért, már visszafelé is kezdett haladni.
- Tudom, hogy ébren vagy - motyogta bőrömbe.
- Mi ez a finom illat?
- Persze én már is figyelmen kívülre kerültem - mérgelődött.
Hátamra fordultam, és egy amolyan jó reggelt csókkal köszöntöttem. Mellkasom elé fogtam a lepedő szerű takarónkat, s a már az ágyon elhelyezett tálcával kezdtem el szemezni. Harry csak féloldalas mosolyával nyugtázta a dolgot, majd az ölébe húzott. Tálcát az enyémébe helyezte, és már neki is láttunk együttes erővel a finom illatos reggelink elfogyasztásának.
Lassan, ráérősen, kisebb csókok elcsattanása között fogyasztottunk el minden finomságot. Narancslé a kis harcunknak köszönhetően megnedvesítette ágyunkat, így azonnal kimásztam Harry hatalmas kezei közül, és rendet tettem. Addig Ő a fürdőbe igyekezett összeszedni magát.
Kis idő után cseréltünk. Fürdést a sminkelés követte, amit most sem vittem túlzásba. Hajamat felkontyoltam, végül a ruhámba bújtam. Már nagyon vártam a mai napot, hiszen felfedezzük a várost. Soha nem voltam a nagy túrázós fajta, most még is türelmetlen voltam, mint egy kíváncsi kisgyermek. Harry újabb programokkal állt elő, persze csak finoman fogalmazta meg, ezzel engem az őrületbe kergetve.
- Indulhatunk - fogtam magamhoz táskám.
- Remek - állt fel, s kulcsolta össze ujjainkat.
Taxival mentünk be a városba, ahol is a sétáló utcát vettük célba. Még több ember nézelődött, és fényképezett, mint az este. Ujjainkat azonnal szorosan egybefonta, ahogyan sétáltunk az embertömegben. Felszabadultabbak voltunk, és ez talán annak volt köszönhető, hogy senki nem állított meg bennünket, és fotósok hada sem követte lépten-nyomon a cselekedeteinket.
- Mit szeretnél megnézni? - érdeklődött.
- Mindent.
- Az kicsit tág fogalom, nem gondolod?
- Lehetséges, de akkor is sok mindenre kíváncsi vagyok - vallottam be.
- Még a bikinidet még meg sem mutattad - hozta fel sértett hangon.
- Még csak tegnap értünk ide, és már is többet láttál ruha nélkül - néztem rá mosolyogva. - Ne elégedetlenkedj.
- Akkor sem fogom kihagyni a látványt.
Nevettem, s tovább húztam magam után a kitűzött célom felé. Kérdően pillantott rám, de én csak tovább nézelődtem a különleges ruhákkal teli üzletben. Sorba néztünk meg mindent, és néhol még fényképet is készítettünk. Természetesen mindenhol közöset. Ehhez mind a ketten ragaszkodtunk. Ebédet egy kellemes hangulatú étteremben fogyasztottuk el. A bor most sem maradhatott el.
Tovább folytattuk utunkat. Volt pár lány akik messziről figyeltek minket. Felhívtam rá Harry figyelmét, így feléjük tekintett egy biztató mosollyal. Ezt egyből észre is vették, s felénk igyekeztek. Kedvesen üdvözöltek, és gratuláltak nekünk, majd képeket készítettek Harry-vel, és már magunkra is hagytak.
- Mit szóltál egy kis mókához? - kérdezte gyermeki lelkesedéssel.
- Mire gondolsz?
- Arra - mutatott egy irányba.
Mosolyom szélesebb lett, s egyértelműen bólintottam. Sietve közelítettük meg az férfit, és a mellette helyet kapó állatot. Harry pár szót váltott, majd már el is foglalhattuk helyünket az állat hátán. Apró sikítás hagyta el számat, amikor felállt, és a férfi vezetésével lépkedni kezdett.
- Hogy tetszik? - kérdezte a mögöttem ülő srác.
- Imádom - feleltem vigyorogva. - Köszönöm - hálálkodtam ismételten.
- Bébi, megérdemled - csókolt nyakamba.
Elefánt szorgosan követte az előtte haladó gazdáját, míg mi élveztük a tengerpart nyújtotta látványt. Harry szorosan fogta a csípőmet, míg én a hatalmas állat nyakánál támaszkodtam meg. Harry mellkasa teljesen az én hátamnak simult, ezzel elérve nálam a biztonság érzetét. Egyik kezével körbeölelte csípőm, míg másikkal néha végig simított oldalamon, s kezemen.
Megálltunk egy elhagyatott szakaszon, és onnan csodáltuk a naplementét. Hátradőltem, s a hasamon pihenő kezekre simítottam enyéimet. Egybefontuk ujjainkat, és úgy élveztük a kellemes meleget, a szél finom cirógatásaival. Finoman megérintette arcomat, s államnál fogva maga felé fordította arcomat, ezzel egy édes csókot hagyva ajkaimon. Csupán ajkaink mámorító játéka következett be, még is imádtam minden pillanatát.
- Szeretlek - suttogtam.
- Dettó - hagyott még egy puszit ajkaimon.
Lassan indultunk visszafelé. Hosszú volt a nap, rengeteg mindent néztünk meg, és már igen estefelé haladt az idő. Semmi másra nem vágytam, mint, hogy egy hideg zuhanyt vehessek, s az ágyba térhessek nyugovóra, szerelmem karjaiban. Viszont biztos voltam abban, hogy Harry nem ilyen lezárást szeretne a napnak. Ismerem. Kíváncsian vártam az újabb lépését.
Kedvesen megköszöntük a fiatalembernek, hogy a szolgálatunkra volt, s kis is fizettük neki az összeget, amely fedezte azt a hosszú időt, amelyek nekünk szentelt. Harry derekát öleltem, míg ő vállamat karolta át, ahogyan keresztül sétáltunk a már túlságosan ismerős utcán. Viszont mielőtt taxit fogtunk volna, betértünk a bevásárlóközpontba, ahol is egy kocsit tele pakoltunk mindenféle finomsággal. Különleges kekszek, borok, gyümölcsök, és társai kerültek be.

****

Összes szatyrot becipeltük a nappaliba, és az asztalra azonnal kipakoltam mindent. Harry magamra hagyott. Hálónkba ment, s csak a hangokból tudtam arra következtetni, hogy keres valamit. Pillanatokon belül végeztem, így utána siettem.
- Azt ne mondd, hogy most szeretnél a tengerbe úszni - néztem a sárga fürdőnadrágra, amibe már átöltözött.
- Hm, Édesem. Te is jössz velem. - kacsintott. - Öltözz - csapott játékosan fenekemre.
Sóhajtva lépkedtem a szekrényhez, és kerestem elő az egyszerű, fekete színben játszó szettet. Amint megtaláltam, át is vettem. Végig éreztem magamon férjem pillantását, de nem fordítottam rá nagyobb figyelmet. Kézen fogott, és úgy vezetett ki a balkonra, amikor is elkészültem, s leoltotta a villanyokat. Így nem szűrődött ki, s valóban csak a hold okozta fény világította meg a nyugodt vizet.
Lépcsőn egyenesen besétáltunk a kényeztetően meleg vízbe. Beljebb úsztunk, míg a mellkasunkig nem ért. Észrevettem egy közeli sziklát kicsit beljebb. Oda úsztam, és felültem rá. Hamar követett Harry is, aki lábaim között, a vízben maradt.
- Egyből menekülsz? - nézett fel rám.
- Van rá okom?
- Dehogy.
- Csak kiültem ide - vontam meg a vállam.
- Nem szeretnél visszajönni mellém? - kérdezte csábos mosolyával.
- Meg kell fontolnom.
Vágig simított csupasz lábaimon, egészen csípőmig. Ugyan ezt az utat szája is bejárta, én pedig remegő, felforrósodott testtel tűrtem. Hajába temettem ujjaim. a vágy rám talált, a fáradtság pedig már messzi úton járt. Szemhéjaimat lehunytam, amikor puha ajkai hasam bőrét érintették, ezzel áthaladva a másik lábamra, le azon, majd újra vissza, de most nem állt meg. Közbe leemelt a szikla magaslatáról. Szája már régen a felsőm által nem takart területet fedezte fel. Melleimről nyakamra, s államra, végül ajkaimra tért át. Azonnal ízére kaptam, és viszonoztam a csókját. Csípőjéhez vonta enyémet, ezzel éreztette velem már izgalmát. Lábaimat köré fontam, még jobban ellene nyomva magam.
- Nagyon rossz vagy - nyögött fel. - Baszki - szitkozódott, amikor ingerelni kezdtem. - Bébi - harapott finoman nyakamba.
Meghúztam már enyhén göndör tincseit. Elértem, hogy arcát felfelé billentette, felém, így egy igazán mély csókban részesíthettem azonnal. Oldalaimon húzta végig fürge ujjait, s melleimet érzékien megmarkolta a vékony anyagon keresztül. Felnyögtem, mire elmosolyodott. Megismételte a mozdulatát, én pedig ismételten kiadtam magamból a várva várt zihálást.
- Milyen érzékeny vagy - motyogta nyakamba. - Lehet sikerült felcsinálnom - nevetett saját magán.
- Hülye - ütöttem bicepszébe.
- Mit mondtál? - harapott alsó ajkamra.
- Vadállat - jegyeztem meg.
- Ezt bóknak veszem - ezzel a mondatával együtt tüntette el bennem két ujját.
Felnyögtem hangosan, de hirtelen elcsöndesedtem.

Harry

Megvonaglott érintésem nyomán. Hangja víz hangzott, én pedig önelégülten elmosolyodtam. Nyakába csókoltam, míg ujjaim mozogtak benne.
- Ne aggódj, senki nincs a közelben - csókoltam meg nyaka nedves bőrét.
- Kikészítesz - motyogta.
- Örömmel hallom - mosolyom szélesebb lett. - Milyen finoman forró vagy - jegyeztem meg.
Amikor igent mondott, és az esküvő biztos időpontja is meglett, azonnal szervezni kezdtem az utazást. Az, hogy ide jövünk teljesen biztos volt. Lefoglaltam egy utazási irodán keresztül a házat, és programok lehetőségét is felmértem kellően. Előre ezeket nem foglaltam le. Szeretem, ha sodor bennünket az ár.
- Imádom a nedves testedet - jegyeztem meg őszintén.
Megkönnyebbülten sóhajtott fel, ahogyan átélte a gyönyört. Ajkai rátaláltak enyéimre, felhevült csókba invitálva engemet. Hajamba túrt. Lábait nehezen, de levettem magamról. Kérdően néztem rá, de egy könnyed csókkal megnyugtattam. Fenekére simítottam hatalmas kezeim, amelyekkel bele is markoltam a puha húsba.
Már így is nadrágom igen szűkössé vált, de amikor egy élesebb mozdulatot tett, az a bizonyos cérna elszakadt. Eltávolodtam minimálisan tőle, mire egyből egy kérdő tekintetet kaptam. Megnyugtató mosolyt küldtem felé, és ujjaimmal kisebb erőfeszítéssel téptem ketté a masszívabb anyagot.
- Te normális vagy? - háborodott fel.
- Ha kell, az egész boltot megveszem neked - húztam magamhoz
Csókkal hallgattattam el, de közben se tétlenkedtem. Mocskosul belé akartam temetkezni már. Fürdőnadrágom a kőre hajítottam, s visszarántva magamhoz csókoltam meg türelmetlenül. Belé hatoltam, mire felnyögött hangosan. Szorosan kapaszkodott nyakamba, míg én kényelmes mozgásra bíztattam kezeimmel csípőjénél fogva. Homlokát enyémének döntötte, de szemeimbe nem nézett. Szorosan lehunyt pillákkal élvezte a pillanatunk.
- Had lássam a csodás szemeid - kérleltem két nyögés közepette.
Rám emelte csillogó tekintetét, amely a hold fényében is tökéletesen fénylett. Nyomtam orra hegyére egy puszit, míg a mozgást egy pillanatra sem hagytuk abba. Fenekébe markoltam, míg Ő fürtjeimmel játszott. Nyakát kezdtem el kényeztetni ajkaimmal, majd nyelvemmel hagytam nedves csíkot rajta. Fogaim közé vettem a kis területet, és meghúztam, mire egy hangosabb sikítást adott ki.
Éreztem, hogy közel vagyunk. Mind a ketten már mocskosul vágytunk a másikra. Ebben biztos voltam, még ha tagadni is próbálta.
Combjaira vezettem vissza ujjaim, a puha bőrébe, és úgy emeltem meg magamon, s engedtem vissza. Nyak hajlatomba temette arcát. Víz kellően hűsített bennünket, így a felhevült testünk kis megnyugvásra is talált. Pillanat, hogy ezt a csoda lányt a karjaim között tarthattam, mindent felülmúlt.

****

Elhalmoztam puszikkal arcát, s biztosan tartottam a már lenyugvó testét. Felemelte fáradt arcát és lusta csókot hagyott csókjától égő számon. Sziklához mentünk, ahova leültettem, és összeszedtem a szakadt ruhadarabjainkat. Próbálta takargatni csinos testét, amin jót mosolyogtam. Nyújtottam felé a ruhákat, amiket kis kezével el is vett. Újra karjaimba vettem fáradt testét, és befelé, lassú tempóba sétáltam. Sietve mentem be a házba, és tettem le a kanapéra, ahol már a bekészített törülközők vártak. Elhúztam a függönyöket, és a fürdőbe sétáltunk. Ragaszkodott a zuhanyhoz, hiszen a testünket só borította. Pár perc alatt már az ágyban is feküdtünk. Mellkasomra vontam, és csupasz hátát cirógattam, hiszen csak deréktól lefelé takart meztelen testünket a takaró vékony anyaga. Ő is átölelt kicsiny kezével, s így aludtunk el. 

4 megjegyzés:

  1. Még mindig csodálatosan írsz. :) Remek rész volt, várom a kövit :*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :333 Várjuk a kövit <3
    Xoxo:Judit<3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon várom a kövi rèszt!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Na ez nem semmi rész volt!!!! Várom a kövit! ;)
    xxx ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.