2014. augusztus 8., péntek

44.rész

Thea

Sírva mentem be a házba, s vettem elő az egyik nagyobb táskám, amibe a legfontosabb dolgaim kezdtem el bedobálni. Fájt minden egyes vád amit rám mért. Nem is értem, hogy miért gondoltam, hogy innentől kezdve semmi sem állhat majd közénk.
Valahol mélyen éreztem az ellenszenvet még Paul-tól, de reményeim még éltek arról, hogy nyugalmunk lesz tőle.
Harry mélységesen megbántott a bizalmatlanságával. Pontosan tudnia kellene, hogy mennyeire is nem érdekel a bankszámlája, és az őt körülvevő felhajtás. Babát szerettem volna tőle. Egyszerűen csak még kis időt szerettem volna kapni a fiatal éveimből, mielőtt édesanya szerepet húznák rám.
- Thea - hallottam meg hátam mögül a rekedtes hangot. - Kicsim, kérlek - ölelt át derekamnál.
Szembe fordított magával, s arca még komorabb lett, ahogyan meglátta égő szemeim. Ujjával letörölte a makacs könnycseppjeimet, amelyeket Ő miatt hullattam. Lefeszítettem csípőmről kezeit, s újra a pakolással kezdtem el foglalatoskodni.
- Édesem, kérlek, beszéljük meg.
- Harry - fordultam vele szembe. - Van róla fogalmad, hogy mennyire is fájtak a szavaid?
- Tudom, hogy egy idióta voltam, és vagyok is - sóhajtott fel. - Üljünk le, és beszéljük meg.
- Mit mondhatnék? - kérdeztem fájdalmas hangon. - Időt kértem tőled. Két napja esküdtünk meg, és már is veszekszünk, mert Te elvárod, hogy azonnal teherbe essek. Igen, szeretnék én is egy kisbabát tőled, akár többet is. - folyat könnyeim végig arcomon. - De azzal nem tudok mit kezdeni, hogy ilyen miatt nekem esel, és Paul-nak hiszel. - mentem a fürdőbe. - Kicseszettül fáj, hogy pontosan tisztában vagy azzal,hogy mennyire is ellenem volt mindig is, még is neki hiszel. Igen, a pénz ott a számlámon, de teljesen független attól a kártyámtól, amit használok. Semmit sem költöttem belőle.
- Bébi - húzott magához ismételten.
- Engedj - sírtam továbbra is.
- Nem mész Te sehova.
- Harry - markoltam meg pólóját. - Had menjek el.
- Sehova sem mész - fogta kezei közé arcom, s erőteljesen ellenem nyomta ajkait.
Próbáltam eltolni magamtól, s nem felelni édes kényeztetésére, de kis idő után teljesen magával ragadott. Könnyeimet ajkai édes csókjával tüntette el. Szorosan öleltük egymást. Kis puszikkal szakadt el tőlem, majd szemeimbe nézett.
- Szeretlek Édesem, kérlek bocsáss meg, amiért kételkedtem.
- Ha kétségeid voltak, akkor miért nem kerestél meg az esküvő előtt? - néztem fel rá
- Biztos voltam abban, hogy bízhatom benned.
- Most még is a fejemhez vágtad, csak is azért mert nem szeretném elkapkodni a dolgokat.
- Sajnálom, bébi - helyezte ajkait enyéimre könnyedén. - Kipakolsz?
- Talán.
- Elcsesztem az egész nászutunkat ezzel a hülyeséggel- Valóban akkor el kellett volna mondanom mindent. - sóhajtott fel.
Szerettem volna hozzáfűzni valamit, de amint ajkaim elváltak egymástól, telefonja hagos csörgéssel jelzett. Kivette a zsebéből, s közénk helyezte, míg a képernyőre meredt. Szemeimet forgatva hagytam őt magára, amikor is megláttam a hívó fél nevét.
- Thea - szólt utánam.
- Beszélj vele.
Nem jött utánam, így biztosra vettem, hogy válaszolt a hívásra. Felültem az erkélyt körülvevő korlátra, s a távolba néztem a lemenő napot. Elgondolkoztam rajtunk, s azon, hogy valami mindig közénk állt. Rájöttem, hogy Paul talán még sem fogadott el. Eddig próbáltam jó szemmel nézni, s a legjobb módon viszonyulni hozzá, ám mostanra már feladtam. 
- Kicsim - csókolt nyakamba.
- Talán szeretne beszállni Kendall is? - utaltam a váratlan hívóra. - Tudod, lehetséges, hogy Ő vállalna már most egy babát veled.
- Thea - fordított magával szembe. - Sokáig fogom ezt hallgatni, úgy érzem. Fejezd be az őrült képzelgéseid. Csak is veled fogok családot alapítani. - jelentette ki komolyan.
- Most már unom, kérlek váltsunk.
- Ahogy szeretnéd - bólintott. - Mihez lenne kedved?
- Elmenni egy szórakozóhelyre, és kikapcsolódni. Más embereket megismerni, inni és táncolni. Rengeteget táncolni. - feleltem.
- Biztos vagy benne?
- Fiatalok vagyunk Harry - indokoltam meg. 
- Akkor készüljünk el és induljunk.

Harry

Elkezdtem fekete ingem gombjait egybe illeszteni, amikor is Thea lépett ki a fürdőszobánk ajtaja mögül. Egyből elkalandozott rajta éhes tekintetem. Öltözéke túlságosan is sokat mutatott abból a tökéletes testből, amelyet csak nekem lenne szabad látnom ilyen mélységben.
- Édesem, biztos vagy ebben a szettben? - kérdeztem finoman.
- Mi a problémád? - sóhajtott fel drámaian.
- Az, hogy a nadrágod mérete megfelel egy bugyinak is - mondtam őszintén.
- Eddig tudomásom szerint nem zavart, ha ilyenekben mászkáltam.
- Ha itthon a négy fal között, az én szemeim előtt tennéd csak, imádnám. Most viszont kibaszottul le kell venned, és egy nagyobb méretűt felvenned.
- Harry, fejezd be a hisztidet, inkább induljunk - vette magához a táskáját, és már az ajtóhoz is sietett.
- Thea, ne baszakodj velem.
Szemeit megforgatta, - új szokásává vált - és már ki is lépett az ajtón, amely hangosan találkozott eredeti helyével. Felkaptam a pénztárcám, a lakás kulcsát, telefonom és már utána is siettem. Taxinak már csak a távolodó alakját láttam. Azonnal hívtam egy másikat, amely pár perc elteltével meg is érkezett. Fogalmam sem volt, hogy merre is induljak, így végső elhatározásom a már szokásosnak nevezhető sétálóutca volt. Útközben kifaggattam a sofőrt, hogy merre vannak a környéken a szórakozóhelyek. Egyet nagyon dicsért, hogy mennyi turista és helyi is előszeretettel választja szórakozás céljából, így egyből oda kértem a fuvart.

****

Hely nem a szokásos zsúfolt nagyvárosi szórakozóhelyek közé tartozott. Sokan voltak, még sem éreztem azt a tömeget, amely otthon szokott fogadni egy hasonló helyen. Tekintetemmel igen merész feleségemet kerestem. Reménykedtem, hogy erre a helyre jött, hiszen minden bizonnyal Ő is kikérte a taxisofőr véleményét. Pár percig álltam egy korlátnál és néztem a táncoló embereket, majd a bárpult felé vezettem tekintetem, ahol is egy széken megpillantottam a keresett személyt. Féloldalas mosollyal mértem végig, s jót derültem magamban, miközben néztem egy srác keserves próbálkozását. Továbbra is onnan figyeltem, ahogyan próbálja fűzni Thea-t a kölyök képű. A lány csak az italát kevergette szívószállal, míg a srác igen rámenősen magyarázott neki. Amikor bátrabb lett a srác, a kezét feleségem csípőjére simította, amelyet a lány el is lökött, ám nem értette a célzást az idegen.
Lábaim ösztönösen vezettek el Thea-hoz. Mögé álltam, s csípőjére tettem birtoklóan kezem. A fiatal srác egyből felnézett rám. Lány odabújt hozzám, és egy puszit nyomott ajkaimra.
- Innentől átveszem, köszi, hogy szórakoztattad - mondtam, majd figyelmem a lányra irányítottam. - kapuzárási pánik?
- Az negyven év körül jön ki, nem? - nézett fel rám.
- Ezek szerint nálad előbb.
- Táncolsz velem? - kérdezte alsó ajkát harapdálva. 
Bólintott, s amint kiitta italát, már a táncparkett felé húzott. Szemeim lejjebb, a lábaira koncentráltak. Magassarkúja megemelte feszes, hosszú lábait, s fenekét is kihangsúlyozta. Tökéletesen viselte az alig valamit is takaró nadrágot.
Szembefordult velem, és szorosan mellkasomhoz simult. Apró tenyerei az ingből kilátszódó felsőtestemen simítottak végig. Pontosan tudtam, hogy mennyire is imádja, ha így viselem. Csípője enyémének simult, én pedig mozgatni kezdtem. A dallamara mozogtam, s velem együtt Ő is. Rég voltunk ilyen helyzetben, hiszen az esküvőn visszafogottabbak voltunk, míg előtte inkább a szervezéssel mintsem a szórakozással voltunk elfoglalva.
- Még mindig remekül táncolsz - hajolt fülemhez, s belesuttogta.
- Jó a partnerem - mosolyogtam le rá.
Eltávolodott tőlem, én pedig kíváncsian figyeltem mit fog művelni. Csípőjét őrült tempóban kezdte el mozgatni a vad ritmusra, míg kezeit az égnek emelte, szemhéjait szorosan lehunyta. Megőrjített, és ezzel teljes mértékben tisztában is volt. Zene váltott, s a színes fények is sűrűn váltották egymást. Csupán fél méterre állhatott tőlem, még is vissza akartam ragadni magamhoz, hogy hozzám simuljon vékony teste, s kecsesen mozgassa csípőjét csak is nekem. Rengeteg érzés kavargott bennem, és ezt neki köszönhettem. Olyan dolgokat ébresztett fel, amelyek létezéséről eddigi éveim során nem is tudtam.
Hirtelen fordított nekem hátat. Azt hittem, hogy eltűnik a sűrű tömegben, ám felém kezdett el lépkedni óvatosan a magassarkújában. Ujjaim egyből felsője alá vándoroltak, puha csípőjére, forró bőrére. Feneke igen érzékeny ágyékommal találkozott. Csípője követte az ütemet, néhány széles körrel fűszerezve. Teljesen magamhoz húztam, s ellene nyomtam saját csípőm. Egyik keze enyémre talált, és rákulcsolta ujjait, míg másikat felvezette tarkómhoz, s hajamba túrt, ezzel arcomat a nyakába húzta. Ajkaimmal kényeztetni kezdtem selymes bőrét. Apró puszikat hagytam nyakán, s vállán, majd felfelé haladtam és fülcimpáját fogaim közé vettem és finoman meghúztam. Felnyögött, és erőteljesebben nyomta ellenem formás fenekét. Szabad kezemet combjára simítottam.
Táncunk e pózban folytatódott édes puszik, s kényeztető simogatásokkal megédesítve, egészen addig, amíg felém nem fordult, s kezdeményezett egy finom csókot. Közben magam felé fordítottam, míg végigsimítottam testén. Oldalán, melleit érintve, s fenekét, egészen combjaiig, majd felkaptam. Elszakadt tőlem, és kérdő tekintetét mutatta meg. Nyugtatásképpen puszit nyomtam duzzadt ajkaira.
Gondolva egyet indultam meg a hátsó kijárat felé, s ahogy kiértünk, egyenesen a part felé vettem az irányt. 
- Hova megyünk? - kuncogott fel.
- Kelleténél többet ittál, nem gondolod? - mosolyogtam rá.
- Kellő mennyiséget fogyasztottam el, Mr.Styles.
- És, ha nem találtalak volna meg?
- Mindig tudod, hogy hol is kell keresned - motyogta.
- Igaz, Mrs.Styles - mosolyogtam továbbra is.
- Elrabolsz?
- Szükségem lenne rá? - tettem fel a kérdést. - Szerintem már így is örökké az enyém vagy.
Rövid puszit nyomott arcomra, majd lábait levette derekamról, így már saját lábain állt a puha homokban. Cipőit lerúgta, és a víz felé kezdett el futni. Táskáját is elengedte útközben, s mint egy kislány, oly kedvel rohant a hullámok közé. Ruhái sem zavarták. Nevetve figyeltem, s összeszedtem a dolgait, és egy napozóágyra tettem. Cipőimet én is levetettem, s a zokniimat is, majd gyermekies feleségem után indultam. Derékig ment csak bele, s onnan mosolygott rám. Nyújtotta felém kis kezét, amelyet én egyből elfogadtam. Magamhoz rántottam, és hevesen ajkai után kaptam. Forró, felhevült testünket a már hűvösebb sós víz, kellemesen hűtötte le. Hajába túrtam, s hátra húztam, így mélyítettem el a csókot. Vállaimra simította kezeit, és elrugaszkodva lábaival körülölelte csípőm. Gyorsan fenekére tettem egyik kezemet, hogy megtartsam könnyed testét. Lassan elkezdtem kisétálni a partra, majd az egyik ágyra fektettem. Továbbra is egymás ajkait kényeztettük, míg le nem gördültem róla. Karjaimba vontam. Mellkasomon pihentette fejét, míg én hátát simogattam. Mind a ketten mámoros hangulatban voltunk, de víz lecsillapította bennünk a felhevült vágyat.
- Nem maradhatnánk itt örökké? - tette fel a kérdést halkan.
- Ha ez a vágyad, én teljesítem - feleltem, s homlokon csókoltam.

2 megjegyzés:

  1. Annyira imádom őket, hogy azt már lehetetlen leírni is. ( és téged is mert ilyen remekül megtudod írni a történetüket) ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.