2014. augusztus 27., szerda

53.rész


Thea

Másnap valóban hazaköltöztünk. Harry szinte egész nap kislányunkat pátyolgatta. Próbált játszani vele, de hát a pár hónapos Darcy még nem sok mindenre volt képes. Mindent megbeszéltünk, és remekül alakultak a dolgok. Munkáját nem hanyagolta el, de Kendall-t kerülte, és ezért hálás voltam neki. Segített otthon, bár erre soha nem kértem. Örültem, hogy van ideje ránk, és amikor csak tud nekünk szenteli idejét. Darcyt nagyszülőkre hagytuk néha, hogy kettesben is eltudjunk tölteni egy kis időt. Általában ilyenkor vacsorázni mentünk, vagy valamilyen társadalmi eseményre.
Család is sokkal jobb kapcsolatba került. Közös karácsony, és különböző események sokasága volt. Gemma is világra hozta gyermekét, aki a Dan névre hallgat. Ashton mindennel elhalmozza őket, ahogyan a család többi tagjait is. Darcy mindig is édesen közelített meg. Kis arcán könnyedén simított végig, amely jelenetet annyira szerettünk mindannyian.
Három hosszú év telt el. Harry-vel ugyan úgy szeretjük egymást, ahogyan kislányunkat is. Rengeteg közös utazás van a hátunk mögött, amelyet Darcy és Harry egyaránt imádott. Mind a ketten gyermekien rajongtak a vidámparkokért, állatkertét és a tenger homokos partjáért. Idei évre is tervezünk egy utazást, amely meglepetés lesz a kicsinek. Férjem már mindent megszervezett. Talán ismételten olyan lelkesedéssel várja, mint ahogyan Darcy fog reagálni majd.
Érzéseim Harry iránt csak még erősebbek lettek. Kötődés közöttünk olyannyira megerősödött, hogy szinte fizikai fájdalmat érzünk egymás távollétében. Természetesen kisebb veszekedések voltak, de egyetlen egy kapcsolat sincs, ahol ne fordult volna elő.
- Szép reggelt - fúrta arcát nyakamba férjem.
- Neked is - fűztem ujjaimat fürtjei közé.
- Min gondolkoztál ennyire? - csókolt meg puhán.
- Csak az elmúlt időszakon - feleltem.
- El sem hiszem, hogy már három éve az enyém vagy - húzott még közelebb magához, míg ajkai enyéim fölött lebegtek.
- Öt, öt éve vagyok csak a tied - simítottam végig arcán.
- Valóban.
Ajkait finoman enyéimre illesztette. Teljesen fölém magasodott, s lábaim közé fészkelte csípőjét. Ajkai édesen becézgették enyéimet, míg kezei trikóm alá vándoroltak. Testünket fedte a paplan, így az érintés még bensőségesebb volt. Kis idő múlva az ajtó hangjára lettünk figyelmesek. Harry eltávolodott tőlem, s maga mögé pillantott. Visszapillantott rám hatalmas mosollyal arcán, majd visszagördült mellém, s kimászott mellőlem. Az ajtóhoz igyekezett, s kezeibe vette még álmosan pislogó lányunkat, akinek kezében egy barna, nagy fülű nyuszi pihent, amelyek még édesapja hozott neki.
- Hercegnőm - csókolta arcon a kicsit, s visszamászott mellém az ágyba.
Betakarta magukat, míg Darcy bemászott kettőnk közé. Arcát mellkasomba fúrta, s szorosan bújt még álmosan hozzám. Átöleltem, s feje búbján hagytam egy puszit. Felpillantottam Harry-re, aki csak mosolyogva figyelte a jelenetet. Hosszú karjával könnyedén ölelt át bennünket.
- Apuc - fordult át másik oldalára, és bújt apja karjába jobban.
- Álmos vagy harcegnőm?
Bólintott, s lehunyta kicsi pilláit. Felnéztem lányunkról, Harry-re, aki mosolyogva simogatta hosszú barna haját a kicsinek. Lassan sikerült álmaiba merülnie, ahol mesebeli hercegnőkről, s hercegekről álmodott.
- Olyan gyönyörű - suttogta Harry.
Közelebb bújtam hozzájuk, s lányom arcára egy gyengéd puszit adtam. Harry felemelte kezét, s végigsimított arcomon, majd ajkaimhoz hajolt, és egy szűzies csókkal ajándékozott meg.

****

Késő délután már készülődtem, ugyanis Harry-t egy átadóra kísértem el. Fiúk, és barátnőik is jelen lesznek, így valóban nagy eseményről van szól. Kilenc jelölést kaptak, míg egyet külön Harry is. Férjem elvitte Darcy-t nagyszüleihez, így nyugodtan készülődtünk az eseményre.
Hajamat göndör loknikba csavartam, míg a sminkelést kék színnel vittem véghez. Ruhámat felvettem, a hozzá passzoló magassarkúmmal, s táskámat magamhoz véve elindultam lefelé.
Könnyedén sétáltam le a lépcsőn, egyenesen a nappaliba, ahol Harry már készen várt rám. Telefonján beszélt, az erkélyajtón kifelé nézve. Mögé léptem, és derekánál fogva átöleltem. Szabad kezét egyből enyémére simította, s maga elé húzott. Hátam találkozott az üveg hűvös felületével. Felpillantottam rá pilláim alól, míg ő alsó ajkán szántott végig nyelvével. Tovább beszélt, de szavait felfogni nem tudom. Ajkai ahogyan formálták a szavakat teljesen elkápráztatott. Mindig is imádtam beszédét, dús ajkait. Elmosolyodott. Telefont kinyomta, és könnyen a zsebébe csúsztatta. Kezeimet csípőjére csúsztattam, majd be a farzsebeibe. Megmarkoltam általam imádott fenekét, mire mosolya még szélesebb lett.
- Kacérkodsz? - hajolt közelebb.
- Úgy ismersz? - kérdeztem vissza.
Csípőmet könnyedén ölelte körbe kezével, s húzott magához még közelebb. Ajkait finoman enyéim ellen nyomta, és édes csókkal kényeztetett. Mély nyalintást mért számra, majd visszahúzódott, s kis puszikkal szakadt el tőlem.
- Csodás vagy - mért végig. - Milyen diszkréten öltöztél fel.
- Férjnél vagyok, és anyuka.
- Valóban - mosolygott még mindig. - Indulhatunk, Gyönyörűm?
Bólintottam. Ujjait enyéimre fonta, majd kivezetett a nappaliból, a ház előtt már ránk váró lesötétített autóhoz. Udvariasan kinyitotta nekem, s amint beszálltam, megkerülte a járművet és csatlakozott hozzám. Preston már indította is a motort, s elindultunk.
Hamar elértük a helyszínre. Megfeszültem, amikor is a villódzó vakuk egyből körbevették az autót. Harry arcomat maga felé fordította, majd kis csókkal nyugtatott meg. Valóban, még a mai napig nem voltam képes megbékélni a helyzettel. Olyan események is vannak, amelyeken nekem kell megjelennem, de oda is feszélyezve megyek. Egy - egy kollekcióm népszerűsítse, reklámozása is sok társadalmi eseményt vesz igénybe.
Preston és a társa kiszálltak a járműből. Egyik férfi az én ajtómat tárta ki míg másik Harry-ét. Sietve lépett mellém férjem, s tartotta kezét, hogy karoljak belé. Megtettem, és már indultunk is végig a vörös színben pompázó szőnyegen. Megállt a hatalmas háttér előtt, amelyen az esemény logója volt. Derekamra simította kezét, és édesen lenézett rám. Mosolya ragadós volt, így egy igen szerelmes képet kapott rólunk a média. Ajkai gyorsan érintették meg az enyémet, majd újra karjába karoltam és tovább indultunk.
- Ismételten megcsináltad a címlapot - jegyeztem meg.
- Meglehet - puszilta meg arcom.
Besétáltunk a hatalmas csarnokba, ahol volt tartva a rendezvény. Egyenesen az asztalunkhoz vezetett, ahol a lányok és a srácok is köszöntöttek bennünket. Srácok összeálltak, és visszamentek a bejárathoz közös kép érdekében.
Az este remekül telt. Sorra zsebelték be a díjakat, aminek mindenki nagy örömére volt. Utolsóként hirdették ki annak a jelölés nyertesét, amelyben Harry egyedül volt jelölve. Mindenki örömére sikerült megnyernie. Felállt az asztaltól én pedig mosolyogva csatlakoztam hozzá, amikor kéne fogott. Gyors csókkal gratuláltam neki, s már mentünk is fel a színpadra.
Beszédet mondott amelyben minden rajongójuknak, támogatónak, családtagnak és barátoknak is köszönetet mondott. Végül Darcy-t és engem sem hagyott ki. Végig birtoklóan csípőmön tartotta kezét, majd levonultunk a takarásba.
Mindenki gratulált neki, s visszasétáltunk az asztalunkhoz. Ott is a srácok, és a lányok is gratulációjukat nyilvánították ki. Koccintottunk pezsgővel, s megnéztük az utolsó fellépőt.
- Van kedved maradni az afteren? - fordult felém.
- Ahogy szeretnéd.
- Inkább veled ünnepelnék, otthon kettesbe - suttogta fülembe, s nyakamba csókolt.
- A srácokkal is ünnepelhetsz, aztán majd hazamegyünk.
- Rendben - nyomott egy gyors csókot ajkaimra, majd átvezetett a termen.
Forró táncok, sűrű gratulációk, és kisebb csókok tették ki az éjszakánk további részét. 

5 megjegyzés:

  1. Wow *--* Ez fenomenális :3 Siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
  2. Minden egyes résznél újra beleszeretek ebbe a blogba..nagyonjólett.<3

    VálaszTörlés
  3. Mar megint az a franya deja vu erzes... kezd megijeszteni xdd
    perffff resz again :) xxx ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fogalmam sincs, hogy miért érzed ezt..:/ nem tudok rá mit mondani.

      Törlés
  4. Mindig olyan örömmel tölt el ha látom,hogy van új rész.Most sem volt másképp.Siess gyorsan a kövivel.Imádom. :)))♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.