2014. augusztus 25., hétfő

51.rész



"Harry Styles (22) és Kendall Jenner (20) újra egymásra találtak. A hír már hónapok óta terjeng a két híresség kapcsolatáról, de kézen fogható bizonyitáka csak az elmúlt hetekben került elő. Úgy látszik, hogy Mr.Styles feleségét és már a napokban született lányát, Darcy Sophie Styles-t is lecserélte a fiatal modellre. Egy étterem hátsó bejáratánál kapták lencsevégre a párt, amint éppen távoztak. Értesüléseink szerint egy meghitt hangulatú vacsorát töltöttek el kettesben. Próbáltuk elérni Thea Styles-t (20), de felkereséseinkre nem reagált. Család és a közeli barátok sem nyilatkoznak az üggyel kapcsolatban. Mindenesetre új információ birtokában tudósítjuk kedves nézőinket is!"

Kapcsoltam le a tv-t, ahogyan befejeződött a tudósítás. Szívem apró darabokra tört, miközben szemeim égtek már a sós könnyeimtől. Ez volt az utolsó amikor bekapcsoltam a tv-t, vagy újságot vettem magamhoz. Könnyeim egy hosszú héten át folytak. Semmi erőm nem maradt. Egyedül kislányom érdekelt. Minden időmet amit csak lehetett vele töltöttem. Céget itthonról irányítottam, vagy éppen anya ment be helyettem.
Mai napon a nagyszülők, mind Harry szülei, mind az enyémek Darcy-t elvitték egy közös napra, így egyedül ültem otthon. Folyamatosan csak kattogott az agyam, így végül úgy döntöttem kimozdulok. Gyors zuhany után már sminkeltem is, míg a hajamat egy szoros kontyba fogtam. Felöltöztem, és amint táskámba bepakoltam, felkaptam kocsim kulcsát, és útra keltem. Egyszerűen csak le szerettem foglalni gondolataim. Rájöttem, hogy már saját magam elől is menekülök, nem csak Harry-től.
Héten többször is meglátogatott minket, de csak a nappaliba anya levitte neki a kicsit. Én kerültem, amikor csak lehetett. Azt vallottam, s vallom, hogyha annyira szeretné megmagyarázni könnyen megtalálna. Magyarázatot vártam, de hiába. Én fenn a szobába vártam, vártam arra, hogy feljön, elmesél mindent, s teljesen megnyugtat, és karjaiba von. Várhattam minden egyes délután, de csupán csak Darcy-val töltötte idejét.
Telefonom csörgése zavarta meg gondolataim. Piros lámpánál állva előhalásztam a készüléket, s kihangosítva fogadtam is a hívást.
- Hej eltűnt lány - szólalt meg a kedves hang.
- Hej, szép fiú.
- Mi van veled? Jobban vagy? - kérdezte Luke.
Igen, Luke Hemmings az, aki felkeresett még terhességem utolsó szakaszában. Azóta nagyon jó barátunk lettünk. Naponta órákon át beszélgettünk, s beszélgetünk a mai napig. Mióta elköltöztem sokkal többet beszélgettünk, s jobban megismertük egymást.
- Fogjuk rá.
- Lenne kedved találkozni? - érdeklődött.
- Mondjuk az üzletben fél óra múlva?
- Tökéletes.
- Akkor viszlát szépfiú.
- Viszlát eltűnt lány.
Ezzel bontottuk is a vonalat. Már nem messze voltam a bolttól, így hamar oda is értem. Hátsó parkolóban parkoltam, s ott is mentem be. Irodában elintéztem a papírügyeket, majd kimentem az üzletbe. Leellenőriztem mindent, beszéltem pár szót az alkalmazottakkal, és már mentem is vissza hátra. Leadtam a rendelést, és már mentem is ki az autómhoz.
- Helló szépség - mosolygott rám Luke az autójának támaszkodva.
- Szépfiú - mosolyogtam, s elé léptem.
Lenyomott két puszit arcomra, s szorosan megölelt. Megegyeztünk,hogy az Ő autójával megyünk egy közeli kávézóba, és már indultunk is. Pár perc után megérkeztünk. Leparkolt, s már indultunk is be az épületbe. Mosolyogva, beszélgetve léptünk be a kis kávézóba. Mosoly egyből eltűnt arcomról, s Luke karjába szorsabban kapaszkodtam.
- Mi a baj? - fordult felém már a sorban állva.
- Hátunk mögötti asztalnál ül Harry és a kis barátnője - feleltem halkan.
- Ezt most komolyan mondod?
- Igen, de azért ne most nézz hátra, kérlek.
- Rendben.
Sorra kerültünk, és megrendeltük a forró italjainkat. Lassan sétáltunk visszafele, s kerestünk az épület másik felében egy félreeső asztalt.
- Mennyi esélye volt annak, hogy Ők is itt lesznek? - nézett fel rám.
- Mi is mindig ide jártunk Harry-vel - adtam a megfelelő választ.
- Darcy-val tartja a kapcsolatot?
- Igen. Minden nap meglátogatja, de csak anya viszi le neki a szobából. Engem nem keres, én se őt.
- Szereted még?
- Természetesen - sóhajtottam fel. - Örökké szeretni fogom, hiszen a férjem.
- Meg tudom érteni - mosolyodott el. - Miért nem hívod fel, hogy beszéljétek meg normálisan. Ma például tökéletes lenne, hiszen a lányotok a nagyszülőkkel van.
- Látod tökéletesen elvan. Enyelgésre van ideje.
- Thea, ne legyél makacs - nevetett fel. - Ugyan olyanok vagytok. Te velem vagy, Ő meg Kendall-el.
- Luke, az a különbség, hogy mi, mint barátok, ők, mint szerelmesek vannak jelen.
- Ki mondta, hogy szerelmesek?
- Akkor a szexpartnere - vontam vállat. - Én egyébként is tilos voltam neki sok ideig. Már négy hét telt el Darcy születése óta. Mostanra tudnám csak elviselni, de hát nincs mit.
- Szerinted ennyire a testi dolgokra megy?
- Őszintén szeretnéd tudni a véleményem? - kérdeztem vissza, mire bólintott. - Mennyire értelmesen lehet elbeszélgetni egy ilyen kényes lánnyal?
- Jogos a kérdés - nevetett.
Beszélgettünk jó ideig minden féle témáról. Sehova sem siettünk. Kis idő múlva Kendall elsétált mellettünk, egyenesen a mosdóba. Hátam mögé nem pillantottam, de Luke tekintete mindent elmesélt.
- Sziasztok - Harry állt meg előttünk.
Mind a ketten köszöntünk neki. Luke kezet is fogott vele, hiszen az ő kapcsolatuk még továbbra is jó, s munkakapcsolat.
- Hogy vagy?
- Láthatod, hogy nem otthon sírok miattad.
- Beszélhetnénk emberhez méltóan? - nézett rám komolyan.
- Szerintem most is beszélünk.
- Ó, sziasztok - tért vissza a lány, férjembe karolva. - Mennyire csinos vagy Thea - mosolygott.
- Kösz.
- Mennünk kellene - nézett rám Luke.
- Igen, Darcy-nak szüksége van az egyik szülőjére - jegyeztem meg.
- Én is itt vagyok, hiszen a mi lányunk.
- Te csak enyelegj nyugodtan, fel tudom nevelni egyedül is.
Semmit sem mondott, csak feszült arccal állt, és nézett minket, ahogyan távoztunk. Csend volt egész végig, még vissza nem értünk az autómhoz.
- Köszönöm, és sajnálom is a mai napot.
- Thea, megértem. Arra kérlek, hogy beszéljétek meg, hiszen Darcy-nak mind a két szülőre szüksége van. Szeretitek egymást, ez látszik.
- Köszönök mindent Luke öleltem meg szorosan, s beszálltam autómba.

****


Otthon kislányomat megölelgettem, s édes puszikkal halmoztam el. Anne-ék már nem voltak jelen, így velük nem volt alkalmam beszélni. Anyával váltottam pár szót, amelyben összefoglalta a mai nap történéseit, ahogyan én is. Meglepődött, de ő is azon az állásponton volt, hogy üljünk le és beszéljük meg kettesben a történteket.
Vacsora után felmentem szobámba, ahol is megfürdettem, s megetettem Darcy-t. Lassan, egy halk dallam dúdolásával sikerült is elaltatnom. Ezt követően én is lezuhanyoztam, s férjem egyik fehér ingét vettem magamra egy fehérnemű társaságában. Illatát még mindig őrizte. Befeküdtem lányom mellé, s lehunytam szemeim a felejtés reményében.
Késő éjszakai órában telefonom rezgésére ébredtem. Kinyúltam érte a szekrényhez, s hunyorítva állapítottam meg, hogy hajnali két óra volt. Kijelzőn Harry neve villogott.
- Harry, hajnali két óra van - nyögtem fel fájdalmasan, amikor felvettem.
- Thea, kicsim - hangja szaggatott, alig érthető volt.
- Részeg vagy? - ültem fel.
- És mocskosul elázott. Szakad a hó. - nevetett.
- Merre vagy? - sóhajtottam fel.
- A házatok előtt.
Letettem, magamra kaptam egy nadrágot, s átmentem szüleimhez. Édesanyámnak gyorsan elhadartam, hogy vigyázzon Darcy-ra, amíg hazaviszem Harry-t. Lesiettem a lépcsőn, felvettem csizmám, és kabátom, majd kiléptem a dermesztő hidegbe. Látvány ledöbbentett. Verandánkon ült egy pólóban, ázottan, kívül és belül is.
- Harry, állj fel, beteg leszel - fogtam meg kezét.
- Bébi - motyogta összefüggéstelenül. - Hát itt vagy.
- Itt, és most hazaviszlek.
- Nincs otthonom.
- Miért ne lenne? - néztem rá, de csak nagyokat pislogott.
Besegítettem a kocsiba, majd én is beszálltam és a házunk felé vettem az irányt. Keze combomra tévedt, mire ránéztem, aztán vissza az útra. Szemei csukva voltak, így csak tovább vezettem minden szó nélkül. Magamnak is be kellett vallanom, hogy jól esett érintése.
Alig negyed óra alatt parkoltam le, s siettem át a másik oldalra. Kisegítettem Harry-t, aki szorosan fogott magához. Kis ügyeskedést követően kinyitottam az ajtót. Besegítettem a részeg férjem. Csizmái lerúgta magáról, majd a lépcső felé igyekezett. Azonnal segítségére siettem, ahogyan megszabadultam kabátomtól, és csizmámtól. Szobánkba érve leült az ablak melletti kanapéra.
- Le kellene vetkőznöd, meg fogsz betegedni, tényleg.
- Sajnálom - nézett szemeimbe.
- Harry részeg vagy, ha kijózanodtál, megbeszélhetjük.
Elé léptem, és elkezdtem megszabadítani átázott felsőjétől. Amint az a földre esett, nadrágja után nyúltam. Míg a szűk szára miatt szórakoztam vele, Ő a rajtam lévő ing ujját kezdte el húzogatni.
- Ez az enyém - mosolygott le rám.
Pirosló arcom mindent elárult, ám én egy szót sem szóltam. Betessékeltem a zuhany alá, ahol is forró víz társaságában kezdett el mosakodni. Pulton ülve figyeltem, ahogyan végzett, majd csípője köré tekert egy fehér törülközőt. Elém sietett, és csípőmre fektette kezeit.
- Köszönöm, hogy hazahoztál - suttogta, és egy kis puszit nyomott arcomra.
Bőröm égett édes csókja után, de elengedtem, Hagytam, hogy a hálóba sétáljon. Követtem. A könnyed anyagot lerántotta magáról, majd ahogy volt, befeküdt a paplan alá. Kezemet a kilincsre csúsztattam, ahogyan leoltottam a villanyt.
- Kérlek, maradj velem - szólalt meg álmos hangon.
- Harry, ez nem helyes.
- A feleségem vagy, szeretjük egymást - magyarázta. - Gyere ide.
Sötét volt, de így is tökéletesen láttam a felém kinyújtott kezet. Lassan indultam meg felé, s szabadultam meg nadrágomtól. Kezébe csúsztattam enyém, majd kicsit arrébb csúszott, ezzel helyet adva nekem. Bemásztam a meleg takaró alá, s vele szembe fordulva, karjaiban elveszve hunytam le békésen szemhéjaimat. 

6 megjegyzés:

  1. Remélem minél hamarabb megbeszélik és kibékülnek.Siess gyorsan a kövivel. :)))♥

    VálaszTörlés
  2. Tudod te mennyire dobog a szivem? Hat nagyon dobog. Remelem megbeszelik,mert ez igy nem mehet tovabb:Dd Kendell meg mar eltunhetne egy kicsit,de ez igy izgalmas. Mint mindig,ezt a reszt is imadtam. Remelem,hamar hozod a kovetkezot. Puszii:)

    VálaszTörlés
  3. Az igazság szép szó, ha betartják úgy jó. Az anonimus szerepemhez sajnos most is kapaszkodom. Remélem nem haragszol érte.

    Szóval, Kendall..Kophatna akár a körömlakk, ha érted mire célzok ;)
    Harry, Harry, Harry. Remélem reggel mindent megtudnak beszélni, és egy kellemes nap után minden a régi lesz :)
    Szurkolok nekik ❤❤ És ismét perfect rész.
    -Egy kis angol ;) -

    VálaszTörlés
  4. Kendall már eltűnhetne a képből >< Remélem mihamarabb kibékülnek végre :) Siess a következővel❤

    VálaszTörlés
  5. Ez annyira.........wowwwww rész lett:DD!!!! már nagyon várom a kövit!!

    VálaszTörlés
  6. Hu.. kicsit deja vu erzesem tamadt a veget olvasva... mintha mar olvastam volna.. de lehet az masik story volt xD mindegy
    Kendall... meg mindig irrital xD tudom, nem eloszor mondom :D
    varom hogy alakul a folytatas! :) xxx ♡

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.