2014. szeptember 18., csütörtök

10.rész


Darcy

Kapkodó lélegzettel estem be lakásunk ajtaján. Louis nevetve kapott el, s késztetette, hogy szabaduljak meg a magas cipőmtől. Amint ez megtörtént, már a vállára is dobott. Nevetésem abbamaradása szinte lehetetlen küldetésnek bizonyult. Kezeim lazán lógtak le hátán, míg alsó ajkamat beharapva magammal el nem kezdtem szövetkezni, mint egy őrült, s csíptem bele formás, nagyon csábos fenekébe. Kislányosan felkuncogtam, míg hasonlóan nem cselekedett Ő maga is, annyi különbséggel, hogy kellően végigsimította enyémet. 
- Baba, ne legyél rossz, mert akkor én is rosszá válok - dobott le ágyamra. 
- Máskor vigyázz a kísértéssel - mosolyogtam továbbra is.
- Néha elgondolkozom azon, hogy az angyalt felváltja az ilyen felhevült pillanatokban az ördög - húzta ajkait végig nyakam ívén.
- Ó, élveznéd ha a formás fenekedet megbökném? - nevettem fel.
- Oh, Baba - csókolgatta a mellem közötti völgyet, mire azonnal hajába túrtam, s finoman meghúztam a barna színben pompázó tincseket.
Szívem őrült sebességet diktált, s féltem, hogy egyszer csak kiszakad a helyéről. Lábaim remegtek izmos teste alatt széttártan. Hosszú ujjai a parányi felsőm és a nadrágom közötti részen kalandoztak. Ahogyan elhagyta az adott területet, tisztán éreztem, hogy égető nyomott hagyott maga után. Szemhéjaimat szorosan hunytam le, míg teljesen átadtam magam a férfinak.
Ajkai könnyedén siklottak hasamra. Felpillantott rám, mire én csak homályos tekintettel pillantottam vissza rá. Féloldalas mosolya csak tetőzte a dolgot. Levegő még fülledtebb lett. Mellkasom egyre szaporábban mozgott, amikor is elkezdett megszabadítani a falatnyi nadrágomtól és fehérneműmtől is. Még szélesebbre tárta combjaim.
Pillanatok leforgása alatt érezhettem meg nedves száját vádlimon, s feljebb, egyre feljebb, így közeledve középpontomhoz. Fogai súrolták combom belső felét, mielőtt apró harapásokkal méltatott. Puszijait egy igen mély nyalintás követett, amely egyből egy kisebb nyögést csalt ki belőlem. Mosolyát éreztem magamon, de szinte azonnal folytatta, és körkörös mozdulatokkal, éles nyelvcsapásokkal ostromolt. Csípőm önkényesen emelkedett felfelé, de hamar érezhettem magam alatt ismételten a lepedő anyagát.
Mellkasom szorított, s a levegőt kapkodtam minden egyes éles rám mért csapásánál. Ujjaim görcsösen kapaszkodtak a lepedőbe. Szemhéjaimat felnyitottam, s a combjaim közé pillantottam. Maga a látvány még jobban rásegített az élvezetre. Beleremegtem a barna fürtök látványába, s az érzés, ami még párosult hozzá az egekbe repített. Visszahanyatlottam a párnák közé, és átadtam magam a csodás ajkak okozta élvezetnek.
- Louis - szakadt fel belőlem a nyögések sokasága között e név.
Felpillantott rám, és kis puszit lehelt combomra, mire ismételten az élvezetem hajszolásába kezdett. Keze megkereste enyémet, s egybefonta ujjainkat. Ezt ki is használtam, s megszorítottam. A feszítő ismerős érzés többször is már jelen volt, ám akkor mindig lelassított. Végül feladta. Rám fújt, majd még pár éles nyelvmozdulattal a fellegekbe repített.
Felcsókolta magát testemen, és ajkai enyéimnek estek, s magam örömét ízlelhettem meg. Oldalamat folyamatosan simogatta, még akkor is, amikor elszakadtunk egymástól.
- Ez .. - kerestem a megfelelő kifejezést.
- Igen, Baba? - mosolygott önelégülten.
- Ah, Lou, úgy is tudod - néztem fel rá összehúzott szemekkel. - Élvezed, amikor szavaimat vesztem miattad, igaz?
- Mondjuk úgy, hogy mindent megér az a pillanat.
Elmosolyodtam, s megcsókoltam puha ajkait. Váratlanul fordítottam meg helyzetünket, és helyezkedtem el fölötte. Csípőmet megfogta, s magára húzott. Nyöszörgött, amikor is puhaságom találkozott az ő keménységével. Heves csókunk közben tűrtem fel felsőjét, és hajítottam el. Feljebb ült, míg én lejjebb csúsztam testén. Kockáit nyelvem hegyével érintettem, s így haladtam egészen az őrülten szexi V vonaláig.
- Baba, nem kell ezt csinálnod - fogta meg kezem, ezzel felhívva magára figyelmem.
- Sh, élvezd - nyomtam egy csókot bokszere korcához, mielőtt elkezdtem megszabadítani a fekete pamut anyagtól.
Ujjaimat ráfontam vastag férfiasságára, amely szinte lüktetett, s nehezen pihent apró kezemben. Minden mozdulatomat árgus szemekkel figyelte. Bátortalan voltam, és ezt tökéletesen észlelte. Hatalmas tenyere enyémre fonódott, s lassan mozgatni kezdte hosszán. Alsó ajkamat beszívtam, míg koncentráltam, hogy minél tökéletesebben végezzem el a feladatot. Szemeimet felvezettem rá, s ami fogadott melegséggel, s bizalommal árasztott el.
Szemhéjai szorosan össze voltak zárva, míg ajkai el voltak válva. Elengedte a kezem, ezzel magamra hagyva engem döntéseimmel. Lejjebb hajoltam, míg óvatosan ajkaimat hím tagja végére nem illesztettem. Megszívtam, mire torka mélyéről egy nyögés szakadt fel. Ezen felbátorodva számba engedtem, és miközben nyelvemmel masszíroztam a végét, felvettem egy kellemes tempót. Egyik kezemmel tovább kényeztettem, míg másikkal combján simítottam végig, a mozgást folytatva. Torkát mély nyögések hagyták el, amelyek fülemet kellemesen érintették.
Ujjaival finoman elsimította hajamat egy oldalra, s tekintetével az őrületbe kergetett. Szemeimet szorosan hunytam le, míg ujjai arcomat cirógatták meg. Abba hagytam a mozgást, s kicsúsztattam számból. Azonnal felhúzott magához egy édes csókra.
- Még jobban oda vagyok az ajkaidért - suttogta, ahogyan mutató ujjával végigsimított az alsón.
Fogaim közé vettem, s minimálisan megharaptam, megszívtam. Sietve kapta ki, és forró teste alá fordítva csókolt meg. Feltérdelt lábaim között, és a már oda készített óvszeres tasakot felnyitotta.
- Ülj fel, Baba - nézett rám mosolygós tekintettel.
Tettem amit kért. Kezét nyújtotta, én pedig könnyedén helyeztem sajátomat bele. A kondomot a combja között pihenő erekciója végéhez helyezte, míg kezemet rátette. Együttesen görgettük végig a hím tagon a gumit.
Megfogta a combjaimat és az ölébe húzott. Nyakába fontam kezeimet, és homlokomat övének támasztottam.
- Jó így? - kérdezte, s hajamat fülem mögé igazította.
- Igen - hangom halkan csengett.
- Akkor élvezzük az életet.
- Lou - fúrtam arcom nyaka hajlatába
- Tedd be, Baba - ajkai fülemet érintették.
Nagyokat pislogtam rá, s lassan felemelkedtem. Kezembe vettem férfiasságát, és beigazítottam. Elkezdtem magamba fogadni, míg Lou a derekamat fogta.
- Óvatosan - csókolt nyakamba.
Teljesen egybe olvadt testünk, ahogyan tekintetünk is. Hajába vesztek el ujjaim, míg Ő csípőmet fogta. Lehunytam pilláim, míg felemelkedtem, s újra teljesen magamba engedtem. Felvettünk egy kényelmes tempót az érzéki csókok közepette, míg a boldogság teljesen átjárta testünket. 

5 megjegyzés:

  1. Wiii..nagyon jó lett.. Tökêletes.. ❤❤❤Siess a kövivel *-*

    VálaszTörlés
  2. Imádom... ooooo imádom oooo hát én megörültem ❤ :D

    VálaszTörlés
  3. Wiiiiiiiiiiiiii *-* ♡
    (Tobbre nem futja mert bem talalom a szavakat xD)

    VálaszTörlés
  4. imàdom annyira jó,nagyon aranyosak és olyan jól irod.. Lou-t mert itt màr egy tapasztalt èrett fèrfi ès annyira nagyon uhhh ♥

    VálaszTörlés
  5. Nagyon joo lett.!! *.* Siess kövivel.!! ;) <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.