2014. szeptember 4., csütörtök

57.rész

Thea

Enyhe fájdalmakkal fordultam másik oldalamra. Már egy hete, hogy hazajöhettünk a kis Noah-val a kórházból. Csodás kisfiú. Darcy első látásra szerelmes lett öccsébe, ahogyan Harry és én magam is. Csendes baba, mint amilyen nővére is volt. 
Harry benn volt velem a szülőszobán, míg Darcy-ra a nagymamák, s nagypapák vigyáztak rá. Férjem mindvégig mellettem volt, és kezemet fogta, míg én fájdalmaimmal megküzdve, hoztam világra szerelmünk második gyümölcsét. Ahogyan világra jött élesen felsírt, míg az orvos a mellkasomra fektette. Azonnal köré fontam karjaim, és elérzékenyülve néztem le rá. Harry is megsimogatta kicsiny arcát, amíg arra nem kérték, hogy vágja el a köldökzsinort. Amint ez megtörtént, visszatért hozzánk, s homlokomra gyengéd puszit lehelt. Örömteli pillanat volt, s akkor megbántam a lányunk születésénél hozott döntésemet. 
Ajtó halk nyikorgására felpattantak szemhéjaim. Mosolyogva néztem férjemet, ahogyan karjában gyermekünkkel közeledett az ágyhoz. Leült, még én melléjük másztam.
- Felébredt - informált Harry. - Valószínűleg éhes. 
- Jó reggelt - csókoltam meg röviden, s magamhoz vettem a nagyokat pislogó fiút. - Szia kicsim - csókoltam meg arcát.
Harry csendben figyelte minden mozdulatomat, ahogyan etetni kezdtem fiúnkat. Kezével könnyedén ölelte át vállam, s húzott magához. Noah falánkan evett, míg szempilláit lehunyta, s aprócska tenyereit mellemre helyezte. Az ajtó újra hangot adott ki, amire felkaptam tekintetem. Álmos kislányunk lépkedett befelé, s mászott fel mellénk. Nyusziját szorongatta, míg a takaró alá bújt, apja ölébe, és onnan figyelte még lusta pislogásaival öccsét.
- Jó reggel gyönyörűm - csókolta meg Harry. - Szépet álmodtál?
Csak egy bólintásra telt neki. Kinyújtotta kezét, és öccsét kezdte el simogatni. Látvány igazán édes volt. A terhességem alatt is már nagyon kötődött Noah-hoz, de mióta hazajöttünk a kórházból, mindig legalább egy helységben volt vele, míg ha aludt is a kicsi. Sőt a délutáni alvásokat is közösen tették meg.
- Hercegnőm, készítünk reggelit anyának? - húzta szorosan magához Harry, a lányunkat.
- Én itt maradok velük.
- Rendben - ezzel férjem ki is mászott mellőlünk, s lefelé indult, hogy elkészítse hármunknak a reggelit.

****

Pár évvel később

Mindenki sürgött, s forgott a házban. Kislányunk, Darcy általános iskolai ballagása jött el. Mindegyik srác, barátnőik, család, és a nagyon közeli barátok is megjelentek. Harry büszkén újságolta kislánya kitűnő bizonyítványát, míg Noah, aki immáron tizenhárom évesen szintén igen jó bizonyitvánnyal, s remek sport teljesítménnyel dicsekedhet. Foci a mindene, mióta csak járni tud. Keresztapja, Louis rengeteget játszott, s amikor ideje engedi mai napi játszi vele kinn az udvarban, ahogyan a többi sárc is. Hétvégente, amikor idejük engedi nálunk tanyáznak.
- Sziasztok - szaladt le a lépcsőn Darcy, és vetődött be a srácok közé.
- Kicsim, lehetnél nőiesebb is - korholta apja. - Szoknyában vagy.
- Harry nyugodj meg, kérlek - álltam mellé, s vállára helyeztem kezemet.
- Fogadd el, haver, hogy a kicsi lányod felnőtt - felelte Niall, és magához húzta a lányt.
- Akkor is az én kislányom.
- Ki jön focizni? - jelent meg rövidnadrágban Noah, kezében a labdával.
- Mit keres itt az a labda? - néztem rá.
- Anya már, lazulj el.
- Ejha, van ám véleménye - nevetett fel Liam.
Srácok azonnal felálltak, ahogyan Darcy is. Mindenki kivonult a kertbe, ahol is megkezdődött a meccs. Kislányunk az emeletre szaladt, és pillanatokon belül már jött is le egy sportos szettben. Kiszaladt a fiúk után és azonnal be is állt Louis csapatába. Mind a ketten tökéletesen tudták bűvölni a labdát. Soha nem értettem, hogyan is rajonghat ennyire a fociért lány létére, de úgy tartom, hogy amíg jól érzi magát, és helyes dolgot tesz, addig nem szólok bele.
- Milyen nagyok már a gyerekek - mondta Danielle mellettem állva.
- Igen, valóban - mosolyogtam rá. - Mintha, csak tegnap születtek volna.
- Soha nem gondoltam volna, hogy Harry lesz az első, aki családot alapít - mondta őszintén Perrie.
- Én sem terveztem ilyen fiatalon - nevettem fel.
- Mindig is azt hittem, hogy Louis és Eleanor fog elsőként lépni - sóhajtott fel Dani.
- Én is - feleltem. - Senki sem gondolta, hogy végül ők lesznek azok, akik szétmennek.
- Ennek már több, mint három éve - mondta Perrie. - Minden megváltozott.
És igazuk volt. Kellőképpen mindenki megváltozott. Az idő forgása alatta az általunk csodált pár külön utakon folytatta, míg Danielle és Liam egybekelt. Álltam az ablakban és onnan figyeltem kis családom, akik boldogan futottak a fekete-fehér labda után, hogy mielőbb  akapuba tudhassák.

Sziasztok! 

Ez lenne az utolsó rész, DE senki ne szomorkodjon. HA van rá igény, akkor írnék egy második évadot is, amely röviden.: Harry hogyan is bírkozik meg a kamasz lányával? Felborulnak a dolgok, s barátságok dőlnek össze, míg a szerelm csak épül. - tömören ennyi, nem szeretnék még elárulni semmi mást. 
Véleményeket várom. :) 

22 megjegyzés:

  1. szia, nagyon tetszik a történeted, és örülnék neki, hogy ha lenne második évad :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, szerintem most írok először, de nagyon nagyon tetszik az egész történeted, és én nagyon örülnék neki, ha lenne folytatása, eléggé kiváncsi vagyok:)))

    VálaszTörlés
  3. Szia,csak annyit mondok:hogy szerintem nagyon jó témát találtál 2-dik évadnak:) Szóval hajrááá

    VálaszTörlés
  4. Szia. :)
    Imádom a történeted, az össze blogodat olvasom. Talán azért ez a legkedvesebb, mert erre találtam rá legelőször. Örülök, neki hogy te leírod azt amit mások nem, mindenki a házasság és a gyerekszületés után befejezi a történetet, senki nem említi, hogy milyen a házas élet pedig az is lehet izgalmas és íme itt az élő példa. Örülnék ha lenne második évad, nagyon szívesen és lelkesen olvasnám :) További csodás napot és ihlettel teli írást kívánok :*

    VálaszTörlés
  5. Sziia.Hát tökéletes lenne ha lenne egy második évad*o*..És ez a rész is csodás lett.<3 Köszönöm hogy olvashattam,ha nem is folytatod(bár reménykedek benne hogy fogod) akkoris csodás ez a blogod IS.<3

    puszi.XxTxX.♥

    VálaszTörlés
  6. Uuuristen....osszejohetne Niallel...ott lennenek balhek de nagyon birnam

    Folytaaasd :) ♥♥

    VálaszTörlés
  7. Szia!!! Rég ota olvasom a blogod és meg kell mondanom: imádommmmm!!!!!!! Egyszerűen fantasztikus.....remélem lesz második évad!!!!!! Ölel: fanni<3

    VálaszTörlés
  8. Annyira imádtam ezt a történetet! Nagyon örülnék egy második évadnak is! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Mindegyik történetedet olvasom/olvastam. Nagyon tetszenek, örülök, hogy ennek vidámra sikerült a vége. Csodálatos író vagy! Remélem, hogy lesz ennek folytatása, kíváncsi vagyok a Styles család további történetére. A kis, tömör bevezető a második évadhoz egyből felcsigázott. Én nagyon szívesen olvasnám! Tehát ha az időd engedi, és te magad is szeretnéd, akkor mindenképpen folytasd ezt a blogot.

    A legnagyobb rajongód ♥ Xx

    VálaszTörlés
  10. Ó te jó ég, folytasd könyörgök :DDD Imádom és téged is ♥

    VálaszTörlés
  11. Szia :) Nagyon,nagyon,nagyon szeretem a blogot és az összes rész szuper jó!A folytatásról annyit , hogy nagyon örülnék a folytatásnak és továbbá is olvasnám ezt a fantasztikus blogot :) Csak így tovább! :)xx

    VálaszTörlés
  12. I want második évad :D remélem felismerheto vagyok ;)❤

    VálaszTörlés
  13. Huuuuu ez az en kedvenc blogom egyiket :) imádtam a sztorit a fordulatokat egyszóval mindent :) nagyon ugyes vagy, fantasztikusan írsz de ez mar nem újdonság :)) nagyon örültem mikor a "befejezés" végen olvastam hogy akar lehet második évad is :) nagyon örülnek neki :) koszonom hogy ilyen szuper történetekkel kápráztatsz el engem es sok mas olvasót is, valamint hogy időt áldozol a szabadidődbol :)) xxx

    VálaszTörlés
  14. Imádom a történetet.Én szeretném ha lenne 2. évad ;-)

    VálaszTörlés
  15. Ez nagyon nagyon nagyon jó rész lett!!!! :) remélem lesz 2. évad mert akkor biztos hogy fogom olvasni!!:)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon hozzám nőtt már a történeted szóval természetes, hogy örülnék egy második évadnak...

    VálaszTörlés
  17. én is nagyon örülnék a második évadnak :)) nagyon tetszenek a blogjaid :))

    VálaszTörlés
  18. Én nagyon örülnék ha lenne második évad :D Kíváncsi vagyok Harry h fog boldogulni! :) Imádom! :))

    VálaszTörlés
  19. Szuper befejezes ^^
    Meg szep h lenne igeny masodik evadra!! :)) xxx ♡

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jooo lett es jo lenne ha lenne masodik evead <:

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.