2014. szeptember 8., hétfő

5.rész


Darcy

Emily végig a szobámban tartózkodott, míg elkészültem. Szerette volna tudni, hogy mit is beszéltünk Louis-al, így beavattam a dolgokba. Vigyorgott, és boldog volt, hogy ennyire ragaszkodunk egymáshoz.
- Remélem nem csak megfektetni akar.
- Em, kérlek - néztem rá szúrósan. - Már az este megtehette volna.
- Valóban - bólintott elismerően. - Csodás vagy, ha ebbe meglát, igazán vissza kell fognia majd magát.
- Na de megyek, már biztos készen vannak.
Felsétáltunk a fedélzetre, ahol Liam, Dan, Lou és Apám is jelen volt. Táskámat átvette Lou, és a másik hajóra helyezte.
- Kicsim, ha valami van, hívj és megyek érted - húzott magához.
- Vigyázunk rá - felelte Liam.
- Hotelben töltitek az éjszakát, de ha még is vissza szeretnél jönni, csak szólnod kell.
- Rendben apu - mosolyogtam rá, s egy puszit nyomtam arcára.
- Csodás vagy - mosolygott le rám. - Ti pedig vigyázzatok rá - adta parancsba.
Beszálltunk a csónakba, és indultunk is a partra. Lou mellettem ült, szorosan csípőmre simítottam kezét, míg Dan és Liam velünk szembe ültek. Felbontott Li egy üveg édes pezsgőt, és töltött mind a négyünknek. Koccintottunk.
- Vigyázz mennyit iszol, Baba - suttogta fülembe, s fogaival meghúzta a fülcimpámat.
- Fogd vissza magad, nem kettesben vagyunk - motyogtam ajkaira, amelyek vészesen közel voltak enyéimhez.
- Nézd, csak is egymásra figyelnek.
- Fogd vissza magad - húzódtam el, s a szemben lévő párosra.
- Mond csak szépfiú, talán Darcy-ra hajtasz? - kérdezte vigyorogva Li, miután beleivott az italába.
- Hagyjad őket - bökte oldalba, nevetve Danielle.
Lou vállamra fektette kezét, én pedig övére hajtottam fejem. Így voltunk egészen addig, míg meg nem érkeztünk. Srácok kisegítettek minket, és már mentünk is a szórakozóhelyhez. Gyalog pár perc alatt értünk oda.
Fülledt, forró levegő lengte be a teret, s az alkohol szaga. Lányok, a párjuknak, vagy éppen az aktuális éjszakai társaságuknak vonaglottak. Lou ismételten csípőmön pihentette kezét, s így is vezetett a bárpulthoz. Felültem a székre, Ő pedig mögém állt.
- Mit iszol? - hajolt közel hozzám, hogy tökéletesen halljam.
- Egy vodkaananászt.
- Remek.
Leadta a rendelésünket, amit igen hamar kézbe is kaptunk. Újra koccintottunk, s Li egy kis lelkesítő beszédet tartott arról, hogy ez az első éjszakám egy szórakozóhelyen. Elfogyasztott az italunkat, majd Lou kézen ragadott, s behúzott a tömegbe. Egymással szembe álltunk. Csípőmön pihentette egyik kezét, míg másik lazán lógott mellette. Az én ujjaim szorosan markolták derekánál az inget. Testünk teljesen egybesimult, amely számomra új helyzet volt. Meleg lehelete simogatta nyakam érzékeny bőrét, ahogyan lejjebb hajolt, ezzel is megszüntetve a közöttünk lévő távolságot.
- Bárki megláthat - mondtam, amikor ajkai finom csókokat hagytak izzadt bőrömön.
- Senki sincs itt.
- Liam és Dan.
- Nyugi, Baba - nyomott egy puszit ajkaimra, amelyből kapkodó csókot alakított. Szorosabban kapaszkodtam ingének anyagába, míg csípője tartotta az ütemet a dallal. Mind a két kezével szorosan ölelt, ezzel biztosítva az állva maradásomat.
- Gyere velem - motyogta fülembe, s kézen ragadva maga után húzott.
Érdeklődve, kíváncsian követtem egy hátsó részre, ahonnan lépcső vezetett felfelé. Rám kacsintott, s már indultunk is felfelé. Könnyed mozdulattal tárta ki az ajtót, amely által igen hamar megcsapott a kinti levegő. Pillanatok alatt találtam magunkat a tetőn.
- Mindig szabályt szegsz? - fordultam felé.
- Csak, ha rólad van szó - mosolygott csábosan, s körém fonta karjait.
Megfordultam karjaiban, hogy a kilátásban gyönyörködhessem. Hasamon kezeire fektettem enyéimet, míg fejemet mellkasának döntöttem.
- Tetszik?
- Sikerül lenyűgöznöd Lou - kuncogtam.
- Örülök, Baba - csókolt nyakamba.
- Lelépünk? - pillantottam fel rá.
- Hiszen nemrég érkeztünk.
- Holnap úgy is buli lesz a szülinapom miatt, semmi szükségét nem érzem annak, hogy itt töltsük az időnket, amikor kettesben is lehetnénk - indokoltam.
- Szerinted apád engedte, hogy egy szobába legyünk?
- Komolyan kivett nekem egyet külön?
- Bizony.
- Hm - tűnődtem el, s nyakába fontam karjait. - Amit nem tud, az nem is fáj neki.
- Még, hogy én szegem meg a szabályait - mosolygott le rám, s édes csókkal illetett. - Keressük meg Liam-éket, és húzzunk innen.

****

Recepciónk elkértük az egyik háló kulcsát, és már mentünk is fel az emeletre. Liam-nek és Danielle-nek, azt mondtuk, hogy rosszul érzem magam, és le szeretnék pihenni. Erősködtek, hogy menjünk vissza a hajóra, de végül Louis sikeresen meggyőzte őket, hogy minden rendben lesz.
- Mit szeretnél csinálni? - húzott magához, amint bezárult mögöttünk az ajtó.
- Zuhany első sorban.
- Csatlakozhatok? - féloldalas mosolya igen csábító volt.
- Ennyire ne siessünk - pusziltam meg, s elvonultam.


Mind a ketten egy gyors zuhany után, bemásztunk a takaró alá. Egymással szembe feküdtünk, vészesen közel egymáshoz. Keze a felsőm alatt, bőrömön pihent, ahol kis köröket írt le.
- Louis.
- Mondjad Baba - húzott közelebb testéhez.
- Miért én? - hangom halkan csengett.
- Hogy érted?
- Előttem lévő lányok veled egy korúak voltak, sokkal érettebbek. Nem értem, miért engem akarsz.
- Baba, intelligensnek tartalak. Gyönyörű vagy, és fontos számomra. Előttem nőttél fel, mindent tudok rólad, ahogyan Te is rólam. Vonzódunk egymáshoz, és valóban őrültem beléd habarodtam a vén fejemmel. - nevetett fel mély hanggal.
- Lökött vagy - nevettem én is.
- Komolyan beszélek. Korodhoz képest igazán kitűnsz a korosztályodból.
- Ez miatt nem akarhatsz velem lenni.
- Mondjam azt, hogy vonz a szabályszegés? Az, hogy bujkálunk mindenki elől?
- Ha így gondolod, akkor ezt mond.
- Valóban izgalmas, de ez csak töredéke a dolgoknak - emelkedett fölém. - Vonzó lány vagy, Baba. Fogalmam sincs, hogy miért is ilyen fiatal lány az aki kell, de egyszerűen fontos voltál mindig is, és már most igazi nő lett belőled. Soha nem gondoltam, hogy ennyivel fiatalabb lány lesz aki elrabolja a szívem, de megtörtént.
- Elraboltam a szíved? - hangom halkan szólalt meg, míg arcom pirult.
- Már egy éve - mosolygott rám, s ajkait finoman enyéimre érintette.
Sehova sem siettünk, csak élveztük egymás édes kényeztetését. Ajkai becézgették enyémet, míg én mondhatni karjaiban olvadtam el. Apró csókokkal szakadt el tőlem, s a telefonján megnézett valamit, miután egyből rám is nézett.
- Boldog Születésnapot, Baba.
- Köszönöm - húztam vissza magamhoz tarkójánál fogva.
Karjaival szorosan ölelt, míg beszélgettünk a régi közös emlékekről. Néha egy - egy kis csókot csentünk egymástól, amely melegséggel öntötte el szívem. Végül hajnali órákban sikerült az álmaimba merülni az imádott férfi oldalán. 

4 megjegyzés:

  1. Annyira aranyosak :3 imadom! :) xxx♡

    VálaszTörlés
  2. édesek :))) de harry is edesnek fogja találni?! :D ugyes vagy mint mindig :)) xxx

    VálaszTörlés
  3. Juuuj nagyon tetszik,gyorsan kovit:3 -Gretii

    VálaszTörlés
  4. Larcy ♡ (Louis and Darcy :D) Milyen jó név <3 Siess a kövivel

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.