2014. szeptember 12., péntek

8.rész

Louis

Szemeimet felnyitottam, s féloldalas mosolyommal nyugtáztam az este forró emlékeit. Oldalra pillantottam, és a törékeny lány csodás látványa még jobban lenyűgözött. Hasán feküdt, a takaró csak csípője alatt takarta el. Háta tökéletesen mutatkozott meg. Kezemen megtámaszkodtam, s fölé hajoltam. Ajkaimat édes bőrére nyomtam, s gerince mentén csókoltam le magam testén. Másik kezemmel oldalát simogattam, míg élveztem a pillanatot. Kisebb hangot adott ki, s kezével megkereste enyémet. Hirtelen magára húzott. Ajkaink találkoztak egy mindent elsöprő csókban. Eközben másik oldalára másztam, és szorosan karjaimba vontam. 
- Jó reggelt, Baba - csókoltam homlokon. 
- Aludjunk még, csak egy picit. 
- Nem vagy a reggelek embere, igaz? - kérdeztem hatalmas mosollyal arcomon.
- Az esték valóban csábítóbbak - fúrta nyakamba meleg arcát. - Csaj egy órácskát. 
- Minden vágyam, hogy a karjaimban tartva aludhassunk még, de ha itt találnak nekem végem. Szerintem Te sem szeretnéd, hogy eltiltsanak bennünket egymástól. 
- Megszöknék. Mindig visszatalálnék hozzád. - ült derekamra, s homlokát enyémén támasztotta meg. 
Takaró teljesen lecsúszott róla, így fedetlen szépsége tisztán tárult elém. Örültem, hogy egy pillanatig sem aggasztja, hogy takargassa előttem testét. Egyik kezemet csípőjén pihentettem, míg másikkal arcát cirógattam. Ajkaink tökéletesen illetek egybe. Puha csókunk hamar vált felhevült, fülledt csókká. Csípőjét könnyedén ringatta meg, amely számomra egy végzetesnek bizonyuló cselekedete volt. 
- Menjünk a zuhany alá - motyogtam tüzes ajkaira. 
- Le kell hűtened magad, nagyfiú? - pimaszul mosolygott le rám. 
- Ne szemtelenkedj az öregemberrel - korholtam finoman.
Felnevetett, s könnyed mozdulattal lemászott rólam, és az ágyról is. Figyeltem minden mozdulatát, rezdülését. Csípője kecsesen mozgott míg a fürdő ajtó felé igyekezett. Válla felett visszapillantott rám, és egy huncut, igen kislányom, kacsintással illetett. Felmordultam, és azonnal kimásztam a takarók fogságából. Hosszú lépteimmel hamar sikerült a nyomába erednem. Zuhany alatt,a  forró víz folyt végig rajtunk, amikor is csípőjénél fogva szembe fordítottam magammal, s arcát kezeim közé fogva csókoltam meg igen nagy hévvel. Szinte azonnal fonta nyakam köré kezeit, és húzott le magához még jobban. Könnyedén rugaszkodott el, s fonta csípőm köré vékony lábait. Mocskosul vágytam rá újra, és újra. Még mindig nem hittem el, hogy komolyan nekem adta testét, és a lelkét is ez a csodás lány. 
Csempének nyomtam hátát, s ajkait falánkabban ízleltem meg, mint eddig bármikor. Éreztem vágyamat, s mosolya azt tükrözte, hogy Ő maga is. A víz már nem érte testünket. 
- Baba, itt nem lehet - nyögtem fájdalmasan, s nyakába temettem arcom. 
Bármennyire is vezérelt a vágy, észnél maradtam. Egy váratlan terhesség egyikünknek sem lenne a megfelelő, még. Arcomat kezei közé fogta, combjait leengedte, s kinyúlt a szekrényhez. Érdeklődve figyeltem, ahogyan a fiókból egy tasakot vett elő. Lemosolyogtam rá, s elvettem tőle. 
Pillanatok alatt tudhattam újra a testem, s a csempézett fal között. Felemeltem, s ajkaink egybefonódása közben belé csúsztam. Megszakította csókunkat, s vállamra fektette arcát, így nyakamat kezdte el behinteni nedves ajkainak puha csókjával. 
Lassan, érzékien mozogtam, mind a kettőnk érzéseire, vágyaira odafigyelve. Ajkai enyéimre találtak, s lassú csókjával kezdett kényeztetni.

****

Törülközővel csípőmön mentem ki a szobába, ahol is már Darcy jelen volt. Rám pillantott, s elmosolyodott, amely engem is hasonlóra késztetett. Egy csodás fehérnemű szett volt, ami testét fedte előlem. Derekánál fogva magamhoz vontam, s lágyan megcsókoltam. Az érzéki pillanatot egy kopogtatás zavarta meg.
- Én vagyok csak - hallottuk meg Emily hangját.
Darcy az ajtóhoz ment, s amint beengedte, vissza is zárta az ajtót. Em felhúzott szemöldökkel nézett végig mind a kettőnkön.
- Felöltöznél? - pillantott rám. - A fürdőben, természetesen.
- Ne aggódj, kislányoknak nem mutogatom magam - kacsintottam rá, s ruháimmal a fürdőbe mentem.
Sietve kapkodtam a ruhadarabokat testemre, s értem is vissza a lányok társaságába. Darcy testét már egy könnyed anyag takarta. Leültem, s az ölembe húztam, mire Em hitetlenkedve nézett rám.
- Komolyan együtt vagytok?
- Szerinted? - kérdeztem vissza, s Darcy nyakába csókoltam.
- Csak ne előttem, kérlek.
- Tudod, azon az ajtón ki is lehet menni, ahol bejöttél - tájékoztattam.
- Lou - fordult felém Darcy.
- Baba, tudod, hogy csak húzzuk egymást.
- Egyébként van valami oka annak, hogy jöttél? Mármint nem zavarsz, csak gondolom célod is volt. - pillantott rá az ölemben helyet foglaló lány.
- Harry mindenhol téged keres Louis.
- Miért? - kérdezte Baba
Abban a pillanatban újra kopogtak az ajtón. Darcy egy utolsó puszit nyomott ajkaimra, majd sietve tárta ki az ajtót. Harry lépett be rajta.
- Már mindenhol kerestelek - lépett hozzám oda. - Mit keresel itt?
- Csak átjöttem beszélgetni - vontam egyszerűen vállat. - De miért is keresel?
- Vége Darcy szünetének, és ragaszkodott hozzá, hogy visszamenjen a suliba.
- Apa, nem szükséges. Egyedül is haza tudok utazni. - nézett Darcy, Harry-re.
- Bébi, nem fogsz egyedül hazamenni. Nem engedem.
- Apa, kérlek.
- Várjunk, ehhez nekem pontosan mi közöm is van? - szakítottam félbe a beszélgetést.
- Esetleg haza tudnál menni Darcy-val? Ha nem, megértem az én lányom, de másra meg nem bíznám haver.
- Ó, értem - bólintottam. - Mikor kellene indulni?
- Esti gépre van jegye.
- Akkor ezt meg is beszéltük - mosolyogtam önelégülten. - Ti mikor jöttök haza?
- Még pár napot eltöltünk itt, illetve Thea-nak lesz egy találkozója.
Még pár szót váltottunk, majd távozott. Emily tátott szájjal bámult minket, míg én mosolyogtam az előttem hasonlóan döbbent lányra.
- Ugye rosszul hallottam Harry kérését - nyögte ki nehezen Em.
- Csodás napjaink lesznek, senki elől sem kell bujkálnunk - húztam magamhoz Darcy-t.
- Az oroszlán kezébe adott apád - nézett a karjaimban mosolygó lányra.
- Em, kérlek.
- Rendben, feladtam. De remélem tisztában vagy azzal, hogy komolyan beszélgetünk, amint én is hazamentem.
- Kíváncsi vagy az estén részleteire? - húztam tovább az idegeit.
Szemeit megforgatta, s már ki is sietett a szobából. Darcy szembe fordult velem, s felpillantott rám. Édes csókkal ajándékozott meg, majd elengedett
- Indulj csomagolni - adta ki parancsba.

7 megjegyzés:

  1. Tökéletes *-*
    Végre utol értem magamat és tudok neked kommentet írni :)
    Nagyon örültem a második évadnak és annak, hogy ebben Louis nagy szerepet kap, annak még jobban :)
    Fantasztikus ez is az előző évad is az volt és és és nem tudok mit mondani annyira jó *-*
    Legjobb író <3
    Csóközön ma sokadjára G xox

    VálaszTörlés
  2. Ez egyre jobb lesz és ha ez az kapcsolat kiderül ott kő kövön nem marad! Imádom ..nagyon jó lett Szaszim!<3 Xx

    VálaszTörlés
  3. Annyira imádom imádom és imádom <33

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo lett ez is. ��������

    VálaszTörlés
  5. Azta :D NEm semmi. Harry hogy megbízik benne.. Kíváncsian várom mikor jön végre rá, vagy hogyan :D
    Nagyon jó lett! :D

    VálaszTörlés
  6. Na, ez aztan szep kis huzas volt Harrytol :D xxx♡

    VálaszTörlés
  7. Ohm lehet rosszul tudom de Louis meg Darcy amit csinalnak azert Louist nem csukjak bortonbe ? Csak mert ugye o kiskoru Louis meg nem es barmekkora a szerelem is igy van, vagyis asszem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.